Κυριακή 26 Δεκεμβρίου 2010

Προκλητικές ανθελληνικές και απαρέδεκτες εκπομπές γεμάτες ειρωνεία και φθόνο, από την γερμανική τηλεόραση


Ευχαριστώ τον συμπατριώτη μας και ξάδερφό μου Θανάση Καΐλη για την αποστολή του βίντεο

Οι Γερμανοί, ένας λαός βάρβαρος που ξεκίνησε στην κυριολεξία από τα σπήλαια, και τρεφόταν με ανθρώπινη σάρκα, τολμούν να προβάλλουν τέτοια βίντεο ντροπιαστικά και εξεφτελιστικά εναντίον μας;
Ένας λαός που μας κατέσφαξε και μας χρωστά δισεκατομμύρια χωρίς να πει μία ''συγγνώμη'';
Ένας λαός που γέννησε τα στρατόπεδα συγκέντρωσης που γέννησε τον ναζισμό και ασπάστηκε τον φασισμό;
Ένας λαός με μία γλώσσα βάρβαρη γεμάτη σύμφωνα και αφωνίες;
Ένας λαός που μεθοκοπάει από μπύρα και ρεύεται πίνοντας την;
Ένας λαός που εξέλεξε την Μέρκελ, την διάδοχο του χίτλερ;
Τι να το κάνω όταν μου λένε για Βάγκνερ και Μπάχ και Μπετόβεν....Κι εγώ έχω τον Θεοδωράκη και τον Χατζιδάκι, τον Τσιτσάνη και τον Μάρκο, τον Ξαρχάκο και τον Λεοντή και καμαρώνω αφάνταστα.
Τι να το κάνω αν δεν πετάει σκουπίδια κάτω ή αν οδηγεί αργά με απειλή βίας και με τον φόβο;
ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΚΑΙ ΣΥΓΚΡΑΤΗΘΕΙΤΕ. Είναι άκρως εκνευριστικό

4 σχόλια:

Admin - Αμβρόσσιος είπε...

Πρέπει να περιλάβουμε την τηλεπαρουσιάστρια, και να της κάνουμε αυτά που δείχνει στις εικόνες....Της π...ας

Ρουμελιώτ'ς είπε...

Θα τ'ς αρέσ' ...Καλύτερα να τ'νε βασανίσουμ' λ'γάκ' και μετά να τ'ς μπήξουμ' στ'λιάρ'

Αντιμάζας είπε...

Εκεί που λέει να πάμε μακριά...Μα η δικιά μας η ιστορία έχει ''μακριά'', η δικη τους τι έχει; Ανθρωποφάγους Ούννους;
Όλοι οι φερτοί και οι γενίτσαροι τελικά, ίδια συμπεριφορά έχουν

Admin - Αμβρόσσιος είπε...

Αυτό το σχόλιο το έστειλε ένας σημαντικός άνθρωπος για μένα, γνωστός και αναγνώστης αυτής της ιστοσελίδας.
Θα μου επιτρέψετε να διατηρήσω την ανωνυμία του. Ξέρω ότι δεν θα θέλει να δημοσιευτεί γιατί μου το έστειλε στο ηλεκτρονικό μου ταχυδρομείο. Εμένα μου αρέσει όμως και το γουστάρω πολύ, γι αυτό και το δημοσιεύω:

''Θέμη μου, καλησπέρα εν πρώτοις, και... Χρόνια Πολλά!

Επίτρεψέ μου να μην γράψω τη γνώμη μου στο υπέροχο μπλογκ σου, γιατί φοβάμαι μήπως παρεκτραπώ λεκτικά κατά των Γερμαναράδων και ασχημονήσω.
Τα νεύρα μου έγιναν σμπαράλια όσο άκουγα εκείνη την Γερμανο-πουτανάρα να εξευτελίζει ό,τι ιερό και όσιο έχουμε. Βέβαια ο λόγος της, περιστρεφόταν διαρκώς στα οπίσθια, οπότε εύκολα συμπεραίνουμε ότι την ξέρει την δουλειά από πρώτο χέρι γι' αυτό και έχει προσωπική άποψη!
Μιλάνε όλοι, μιλάν και οι σκατωμένοι κώλοι... (σόρι κιόλας, να γιατί δεν τα γράφω στο ιστολόγιό σου).
Μιλάνε όλοι λοιπόν, μιλάνε και οι χθεσινοί Οστρογότθοι, για Θερμοπύλες, Μαραθώνα και Σαλαμίνα. Τα χθεσινά (και σημερινά) αγριογούρουνα της Ευρώπης που κάνουν εμετό απάνω τους παραλιασμένοι από την μπυρο-ποσία.
Μιλάνε οι κωλοφασίστες του κερατά, οι Χιτλερικοί και οι δωσίλογοι, οι βασανιστές των στρατοπέδων, οι εγκληματίες του Νταχάου και του Άουσβιτς. Μιλάνε αυτές οι κοπριές, για μάς τους Έλληνες, με πρώτη και καλύτερη κοπριά την Μέρκελ, την πνευματική αδελφή του Αδόλφου Χίτλερ.
Ειρωνεύονται κιόλας, γιατί μας χρωστάνε περιουσίες ολόκληρες από τον πόλεμο, γιατί επιτάξανε τα σπίτια μας, αφανίσανε τα χωριά μας, (εσύ είσαι πρωταγωνιστής αυτού του σκληρού δράματος), γιατί ξεκλήρισαν το γένος μας, γιατί ρημάξανε τα εδάφη μας, γιατί έσπειραν το θάνατο και τη φρίκη. Έχουν τα μούτρα λοιπόν και το απύθμενο θράσος και μιλάνε ειρωνευόμενοι.
Δεν περιμένουμε όμως και τίποτα καλύτερο από τα τετράποδα αυτά ζώα, που αγνοούν την παγκόσμια ιστορία -και τα ίδια τους τα εγκλήματα βέβαια - πώς είναι δυνατόν συνεπώς να γνωρίζουν ελληνική ιστορία;
Όταν κάποιος είναι εκ γενετής ηλίθιος, χλευάζει ό,τι είναι ανίκανος να μάθει και ό,τι αγνοεί. Αυτά τα γουρούνια πώς είναι δυνατόν να έχουν παιδεία; Μαθαίνει το γουρούνι πολιτισμό αφού ξέρει μονάχα να κυλιέται στη λάσπη;
Όσο κι αν ειρωνεύονται όμως, ένα είναι το γεγονός: Πάντα θα είναι ως λαός, ένα βουνό σκατά της παγκόσμιας ιστορίας, αφού τίποτα δεν θα κατορθώσει στον αιώνα τον άπαντα να σβήσει τα εγκλήματά τους προς την ανθρωπότητα.