Παρασκευή 10 Δεκεμβρίου 2010

Πρώτη συνάντηση πρωτοβουλίας ομάδας ''Σπίθας'', την Κυριακή 12 Δεκεμβρίου

  Από την Αναστασία Βούλγαρη



Αγαπητοί φίλοι,
Ο φίλος Ανδρέας που πήρε την πρωτοβουλία να στείλει την πρόσκληση για την πρώτη μας συνάντηση επεσήμανε το εξής ορθόν:
Επειδή πρέπει η κουβέντα μας να αρχίσει στις 4:00 ακριβώς, (θα γίνει στο παρκάκι αριστερά του σταθμού Θησείο), καλό είναι να μαζευτούμε από τις 3.30μμ ώστε μέχρι τις 4:00 να έχουμε ήδη συναντηθεί όλοι και να ξεκινησουμε αμέσως. Θα είμαι εκέι από τις 3.30, καλό είναι να έλθετε κι εσείς. Γιατί κάτι οι συστάσεις, κάτι οι καλησπέρες, μην πάει 5 μέχρι ν' αρχίσουμε.
Συνεπώς 3.30 στο σταθμό Θησείο σας περιμένω. Θα με γνωρίσετε από τη φωτο μου στο φέισ και τα χαρακτηριστικά κόκκινα γυαλιά μου.
Το τηλέφωνο μου υπάρχει στις Συζητήσεις.
Θα είμαι συνεχώς συνδεδεμένη με το φεισμπουκ σήμερα κι αυριο για μια πιο αμεση επικοινωνια.

Καλή αντάμωση

Αναστασία

4 σχόλια:

Stendoras είπε...

καλησπέρα,
δεν γνώριζα τίποτα γι αυτο, ποτε ειναι η συναντηση;

Admin - Αμβρόσσιος είπε...

Την Κυριακή,φίλε μου..Ξέχασα να το γράψω...Για να δούμε θα μπορέσω να έρθω μ αυτόν τον καιρό που κάνει εδώ;

Stendoras είπε...

α μου το είπε μια φίλη απ το ιντερνέτ αλλά δεν θα μπορέσω να έρθω γιατί έχω μια κηδεία και δεν μπορώ να λείψω,
άμα πας δώσε τους αγωνιστικούς χαιρετισμούς απ τον stendora!

Admin - Αμβρόσσιος είπε...

Ούτε εγώ μπόρεσω να κατέβω τελικά, φίλε μου