Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Αθανάσιος Πανουργιάς. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Αθανάσιος Πανουργιάς. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Τετάρτη 21 Μαΐου 2014

Ευχαριστήρια επιστολή του επικεφαλής του Ενωτικού Ανεξάρτητου Συνδυασμού κ. Αθανάσιου Πανουργιά.


ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Τετάρτη, 21 Μαΐου. Θα ήθελα να ευχαριστήσω θερμά όλους τους πολίτες του Δήμου Διστόμου – Αράχωβας – Αντίκυρας που με τίμησαν με την ψήφο τους, αλλά ακόμα και αυτούς που δε με ψήφισαν γιατί δεν τους άρεσε το πρόγραμμά μας. 
Επίσης, θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους τους συμβούλους που με στήριξαν και με εμπιστεύτηκαν κατά τη διάρκεια του προεκλογικού μας αγώνα, αψηφώντας όλες τις πιέσεις και τους εκβιασμούς που δέχτηκαν για να αλλάξουν την απόφασή τους αυτή.
Ιδιαιτέρως, θέλω να ευχαριστήσω τους υποψήφιους συμβούλους που προέρχονταν από την Αράχωβα, οι οποίοι σαν πραγματικοί ήρωες άντεξαν, εκτός των άλλων, και τις αφόρητες πιέσεις που προέρχονταν από τον άκρατο τοπικισμό μέρους των ψηφοφόρων της Αράχωβας.

Σάββατο 17 Μαΐου 2014

Κοσμοσυρροή στην συγκέντρωση του υποψήφιου Δημάρχου Διστόμου – Αράχωβας – Αντίκυρας κ. Αθανάσιου Πανουργιά στο Δίστομο.



ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ


Σάββατο, 17 Μαΐου. Μπροστά σε ένα πολυπληθές και θερμό ακροατήριο, στην Πάνω Πλατεία του Διστόμου, μίλησε χθες Παρασκευή 16 Μαΐου, ο υποψήφιος Δήμαρχος Αθανάσιος Πανουργιάς, αποσπώντας τα συγχαρητήρια και το χειροκρότημα όλων των παρευρισκομένων και στέλνοντας σαφές μήνυμα για το αποτέλεσμα των εκλογών της 18ης Μαΐου..

Πέμπτη 15 Μαΐου 2014

Συνάντηση του υποψήφιου Δημάρχου Διστόμου – Αράχωβας – Αντίκυρας κ. Αθανάσιου Πανουργιά με τον υποψήφιο Ευρωβουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ κ. Μανώλη Γλέζο



 ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Συνάντηση του υποψήφιου Δημάρχου Διστόμου – Αράχωβας – Αντίκυρας κ. Αθανάσιου Πανουργιά με τον υποψήφιο Ευρωβουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ κ. Μανώλη Γλέζο.


Τετάρτη, 14 Μαΐου. Ο υποψήφιος Δήμαρχος Διστόμου – Αράχωβας – Αντίκυρας κ. Αθανάσιος Πανουργιάς, το πρωί της Τετάρτης, 14 Μαΐου συναντήθηκε με τον υποψήφιο Ευρωβουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ κ. Μανώλη Γλέζο.
Οι δύο υποψήφιοι συνδέονται φιλικά από την περίοδο που ο κ. Αθανάσιος Πανουργιάς διετέλεσε Πρόεδρος του "Δικτύου Μαρτυρικών Πόλεων και Χωριών της Ελλάδος περιόδου 1940-44 - Ελληνικά Ολοκαυτώματα" (Ιούνιος – Δεκέμβριος 2010.)

Τετάρτη 30 Απριλίου 2014

Ο συνδυασμός του Ενωτικού Ανεξάρτητου Συνδυασμού, του Αθανασίου Πανουργιά, για τον Δήμο Διστόμου Αράχωβας Αντίκυρας


ΔΕΛΤΙΟΥ ΤΥΠΟΥ
ΔΗΛΩΣΗ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΥ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ
ΣΤΙΣ ΔΗΜΟΤΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΗΣ 18-ΜΑΙΟΥ-2014
ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΔΙΣΤΟΜΟΥ-ΑΡΑΧΩΒΑΣ-ΑΝΤΙΚΥΡΑΣ

ΕΝΩΤΙΚΟΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΣ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΣ
(ΕΝ.Α.Σ)

ΠΑΝΟΥΡΓΙΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ  του Θωμά
(Υποψήφιος Δήμαρχος)

ΕΚΛΟΓΙΚΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΑΝΤΙΚΥΡΑΣ
(υποψήφιοι δημοτικοί Σύμβουλοι,κατ’αλφαβητική σειρά)
  1. ΑΡΚΑΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ του Νικολάου
  2. ΓΑΛΑΝΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ( ΤΑΚΗΣ) του Ιωάννου
  3. ΛΑΖΟΓΕΩΡΓΟΥ – ΛΕΟΝΤΙΟΥ ΜΑΡΙΝΕΛΛΑ του Ευθυμίου
  4. ΜΑΣΤΡΟΚΟΛΛΙΑ ΑΡΧΟΝΤΩ του Χρήστου

Τρίτη 15 Απριλίου 2014

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΠΑΝΟΥΡΓΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΗΜΟ ΔΙΣΤΟΜΟΥ ΑΡΑΧΩΒΑΣ ΑΝΤΙΚΥΡΑΣ



Φίλες και φίλοι, συνδημότες του Δήμου Διστόμου – Αράχωβας – Αντίκυρας,

Με βαθύ αίσθημα ευθύνης, σταθερή προσήλωση στις αξίες που υπηρετώ και πλήρη επίγνωση των µεγάλων δυσκολιών που θα συνοδεύουν την κάθε µέρα της επόµενης Δηµοτικής περιόδου, απευθύνομαι σήμερα σε όλους εσάς, ανακοινώνοντας την πρόθεση μου να είμαι ανεξάρτητος υποψήφιος δήμαρχος στις επόμενες δημοτικές εκλογές.
Σε σύντομο χρόνο θα ανακοινωθούν οι βασικές αρχές του συνδυασμού μας καθώς και τα πρόσωπα που τον πλαισιώνουν και στηρίζουν αυτή την προσπάθεια.

Σάββατο 11 Ιουνίου 2011

Παράδοθηκε και λειτουργεί ο σταθμός μέτρησης ρύπων στο Δίστομο

Ευχαριστώ τον συμπατριώτη μας Τάσο Σφουντούρη για τις φωτογραφίες



Ο σταθμός μέτρησης ρύπων που είχε αναγγελθεί και δημοπρατηθεί να γίνει επί Δημαρχίας Αθανασίου Πανουργιά, ( ΚΛΙΚ ΕΔΩ να δείτε το παλιό άρθρο ),πρώην Δημάρχου Διστόμου, είναι πλέον πραγματικότητα.
Είναι σε λειτουργεία και βρίσκεται στην περιοχή διάσκελο κοντά στο Κέντρο Υγείας Διστόμου.
Το σημείο, όπως έχω ξαναγράψει, είναι σε περίοπτη θέση μιάς και έχει άμεση επαφή με τον Κορινθιακό κόλπο. Βρίσκεται πάνω από την Παραλία Διστόμου και την Αντίκυρα.
Για να δούμε τι θα μας πούνε οι πρώτες μετρήσεις.

Παρασκευή 3 Ιουνίου 2011

ΑΠΟΝΟΜΗ ΒΡΑΒΕΙΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΘΕΑΤΡΙΚΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ ΔΙΣΤΟΜΟΥ ΣΤΟΝ ΘΑΝΑΣΗ ΠΑΝΟΥΡΓΙΑ

Αναδημοσίευση/Πηγή : Θεατροφρένεια

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

ΤΟ ΘΕΑΤΡΙΚΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ ΔΙΣΤΟΜΟΥ ΘΑ ΒΡΑΒΕΥΣΕΙ ΤΟΝ ΤΕΩΣ ΔΗΜΑΡΧΟ ΔΙΣΤΟΜΟΥ ΘΑΝΑΣΗ ΠΑΝΟΥΡΓΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΣΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ 
ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΘΗΤΕΙΑΣ ΤΟΥ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΘΕΑΤΡΟΦΡΕΝΕΙΑ
Η ΑΠΟΝΟΜΗ ΤΗΣ ΑΝΑΜΝΗΣΤΙΚΗΣ ΠΛΑΚΕΤΑΣ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΣΤΙΣ 6 ΙΟΥΝΙΟΥ 2011 ΣΤΟ ΑΝΟΙΧΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΜΑΥΣΩΛΕΙΟΥ ΑΜΕΣΩΣ ΜΕΤΑ ΤΗΝ  ΠΡΟΒΟΛΗ ΤΗΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΗΣ ΤΑΙΝΙΑΣ: "ΜΕ ΤΗΝ ΛΑΜΨΗ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ"

Τετάρτη 19 Ιανουαρίου 2011

Στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας Κάρολο Παπούλια την Παρασκευή τα μέλη του Δικτύου Μαρτυρικών Πόλεων και Χωριών της Ελλάδος, της περιόδου 1940-1945

Έστειλε και επιμελήθηκε, ο Λουκάς Δημάκας

 

 Κυκλοφόρησε το βιβλίο του Δικτύου «Ελληνικά Ολοκαυτώματα»

Λίγες ημέρες μετά από την αίτηση  της ελληνικής κυβέρνησης να παραστει στο Διεθνές
Δικαστήριο της Χάγης για το θέμα των Γερμανικών Αποζημιώσεων του Διστόμου, μέλη
του Δικτύου Μαρτυρικών Πόλεων και Χωριών της Ελλάδος, της περιόδου 1940-1945,
«Ελληνικά Ολοκαυτώματα» θα γίνουν αύριο ( σ.σ. Παρασκευη) δεκτά από τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας  κ. Κάρολο Παπούλια.
Σημειώνεται ότι κυκλοφορεί, ήδη, από τις εκδόσεις "Λιβάνη" ένα Λεύκωμα με τον
τίτλο «Ελληνικά Ολοκαυτώματα 1940-1945», το οποίο φέρει την υπογραφή του
Δικτύου Μαρτυρικών Πόλεων και Χωριών της Ελλάδας Περιόδου 1940-1945 και το
οποίο προλογίζει ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας.
Όπως αναφέρει στον πρόλογό του,ο Κάρολος Παπούλιας «δεν υπάρχει λέξη που να
χωράει τόσο πόνο, μίσος, οδύνη και ευτελισμό της ανθρώπινης αξιοπρέπειας όσο η
λέξη 'Ολοκαύτωμα'. Μια λέξη που εκφράζει τη μοίρα εκατομμυρίων ανθρώπων,
σφραγισμένη με βασανιστήρια, εγκλεισμούς, ξεριζωμούς, στερήσεις, τραγωδία,
ορφάνια και θάνατο».
Επίσης, τονίζει ότι «τεράστιος είναι ο κατάλογος των ελληνικών χωριών που
κάηκαν από τους Ναζί και χιλιάδες τα θύματα - άνδρες, γυναίκες, παιδιά, άμαχοι
όλοι- που σφαγιάστηκαν στο όνομα του φρικιαστικότερου παραλογισμού που γνώρισε
η ανθρωπότητα, του ναζισμού», προσθέτοντας πως «ήταν η στρατιωτική φιλοσοφία
ενός ολοκληρωτικού και απάνθρωπου καθεστώτος, που τιμώρησε έναν κατακτημένο
λαό, επειδή τόλμησε να υπερασπιστεί την εθνική και την προσωπική του
αξιοπρέπεια».
Καταλήγοντας στο κείμενό του ο Πρόεδρος υπογραμμίζει ότι «η φρίκη αυτή θα
σημαδέψει δια βίου όλους τους επιζήσαντες και θα χαράξει για πάντα τη
φυσιογνωμία του λαού μας» και σημειώνει το χρέος όλων μας «να διατηρήσουμε
ζωντανή τη μνήμη της σφαγής. Την κραυγή της απόγνωσης», ως το ελάχιστο που
οφείλουμε στα θύματα και στον πολιτισμό μας.
Υπενθυμίζεται ότι το Δίκτυο Μαρτυρικών Πόλεων και Χωριών της Ελλάδος Περιόδου
1940-1945 «Ελληνικά Ολοκαυτώματα» ιδρύθηκε στις 12 Δεκεμβρίου 2000, με έδρα τη
Μαρτυρική πόλη των Καλαβρύτων και αποτελείται από 50 Οργανισμούς της Τοπικής
Αυτοδιοίκησης της χώρας μας (Δήμους και Κοινότητες) στις περιφέρειες των
οποίων υπάρχουν 90 αναγνωρισμένες Μαρτυρικές Πόλεις και Χωριά.
Σύμφωνα με το Καταστατικό, στόχος της ίδρυσής του Δικτύου είναι μεταξύ άλλων :
- Η ανάληψη ουσιαστικών πρωτοβουλιών για τη λήψη και εφαρμογή μέτρων και
προγραμμάτων, με σκοπό τη διατήρηση άσβεστης της ιστορικής μνήμης των
εκατομμυρίων θυμάτων του Β΄ Παγκοσμίου πολέμου, της μνήμης του Ελληνικού λαού
για τη συνεισφορά του στον αγώνα συντριβής του Ναζισμού και φασισμού και της
καταξίωσης των αγωνισθέντων, σφαγιασθέντων, εκτελεσθέντων, διωχθέντων,
φυλακισθέντων, μαρτυρησάντων, βασανισθέντων κατοίκων των πόλεων και των χωριών
τους κατά τη Γερμανική, Ιταλική και Βουλγαρική Κατοχή της περιόδου 1940-1945.
- Η προώθηση της αδελφοποιήσης μεταξύ των μαρτυρικών περιοχών και η δημιουργία
μονίμου δικτύου συνεργασίας και διασύνδεσης μεταξύ τους, αλλά και μεταξύ αυτών
και αντιστοίχων περιοχών στην Ευρωπαϊκή Ένωση και σε όλες τις χώρες που
αντιμετώπισαν παρόμοια βαρβαρότητα και καταστροφή, για την κοινή και
αποδοτικότερη διερεύνηση της ιστορίας, την ανταλλαγή πληροφοριών και εμπειριών,
καθώς επίσης και τη δημιουργία Δικτύου στο πλαίσιο του ευρύτερου ελληνισμού για
τη στήριξη αντιστοίχων σκοπών σε διεθνές επίπεδο.
- Η αναζήτηση και διεκδίκηση των εύλογων, δίκαιων και πλήρων ηθικών και υλικών
αποζημιώσεων για τις καταστροφές που υπέστησαν σε ανθρώπους, υποδομές και
περιουσίες, καθώς και η διεκδίκηση της επιστροφής με κάθε μέσο των
λεηλατηθέντων, από τις κατοχικές δυνάμεις, πολιτιστικών θησαυρών.
Το ΔΣ του Δικτύου των Μαρτυρικών Πόλεων και Χωριών της Ελλάδας Περιόδου
1940-1945 απαρτίζουν οι Δήμαρχοι Καντάνου,Διστόμου,Χορτιάτη, Καλαβρύτων,
Νίκαιας, Βιάνου, Ανωγείων, Υπάτης, Αετού, Δοξάτου, Παραμυθιάς, καθώς και ο
Πρόεδρος Κοινότητας Κομμένου ʼρτας και ο Πρόεδρος Τ.Σ. Δομένικου Δήμου
Ποταμιάς
. Επίτιμα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου είναι: ο Πρώην Δήμαρχος
Καλαβρύτων κ.Αθανάσιος Παπαδόπουλος, ο Πρώην Δήμαρχος Κοντάνου κ. Λουκάς
Κονταδάς, ο πρώην Δήμαρχος Διστόμου κ. Λουκάς Παπαχρήστος.
Επίτιμο μέλος του Δικτύου Μαρτυρικών Πόλεων και Χωριών είναι η πρώην Πρόεδρος
του Δημοτικού Συμβουλίου Δήμου Καλαβρύτων κ. Γιώτα Κωνσταντοπούλου και
πολύτιμος συνεργάτης του Δικτύου ο Πρόεδρος του Εθνικού Συμβουλίου για τις
Γερμανικές Αποζημιώσεις κ. Μανώλης Γλέζος.

Μαρτυρικές Πόλεις & Χωριά της Ελλάδος 1940 - 1945:
ΑΓΙΑ ΕΥΘΥΜΙΑ,ΑΓΙΟΙ
ΑΝΑΡΓΥΡΟΙ,ΑΓΙΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ,ΑΕΤΟΣ,ΑΜΙΡΑ,ΑΝΩ ΒΙΑΝΝΟΣ,ΑΝΩ ΜΕΡΟΣ,
ΑΝΩΓΕΙΑ,ΑΡΓΙΝΙΑ,ΑΣΠΡΑΓΓΕΛΟΙ,ΒΑΧΟΣ, ΒΛΑΧΕΡΝΑ, ΒΟΡΙΖΙΑ, ΒΟΥΝΙΧΩΡΑ, ΒΡΥΣΕΣ
ΑΜΑΡΙΟΥ, ΓΔΟΧΙΑ, ΓΕΡΑΚΑΡΙ, ΔΑΜΑΣΤΑ, ΓΡΕΒΕΝΙΤΙ, ΔΙΣΤΟΜΟ, ΔΟΛΙΑΝΗ, ΔΟΜΕΝΙΚΟ,
ΔΟΞΑΤΟ, ΔΡΑΚΕΙΑ, ΔΡΑΜΑ, ΔΡΟΣΟΠΗΓΗ, ΕΛΑΤΗ, ΕΛΕΥΘΕΡΟΧΩΡΙ, ΕΜΠΑΡΟΣ, ΕΠΤΑΛΟΦΟ,
ΕΡΥΜΑΝΘΕΙΑ, ΚΑΒΑΛΛΑΡΙ, ΚΑΚΟΠΕΤΡΟΣ, ΚΑΛΑΜΙ, ΚΑΛΟΣΚΟΠΗ, ΚΑΛΟΥΤΑΣ, ΚΑΜΑΡΕΣ,
ΚΑΝΔΑΝΟΣ, ΚΑΛΑΒΡΥΤΑ, ΚΑΤΩ ΒΙΑΝΝΟΣ, ΚΑΤΩ ΣΥΜΗ, ΚΕΡΑΣΙΑ, ΚΕΡΠΙΝΗ, ΚΕΦΑΛΟΒΡΥΣΙ,
ΚΛΕΙΣΟΥΡΑ, ΚΟΜΜΕΝΟ, ΚΟΥΤΣΟΥΦΛΙΑΝΗ, ΚΟΞΑΡΕ, ΚΡΥΑ ΒΡΥΣΗ, ΛΕΧΟΒΟ, ΛΙΓΚΙΑΔΕΣ,
ΛΙΔΩΡΙΚΙ, ΛΙΛΑΙΑ, ΛΟΧΡΙΑ, ΜΑΚΡΙΝΟ, ΜΑΛΑΘΥΡΟΥ, ΜΑΝΑΣΣΗΣ, ΜΑΓΑΡΙΚΑΡΙ, ΜΕΣΟΒΟΥΝΙ,
ΜΕΣΟΒΟΥΝΟ, ΜΟΥΡΝΙΕΣ, ΜΟΥΣΙΩΤΙΤΣΑ, ΜΥΡΤΟΣ, ΝΕΑ ΑΓΧΙΑΛΟΣ, ΝΕΑ ΚΕΡΔΥΛΙΑ, ΝΙΚΑΙΑ,
ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ, ΠΕΥΚΟΣ, ΠΡΟΣΗΛΙΟ, ΠΤΕΡΗ, ΠΥΡΓΟΙ, ΡΙΖΑ, ΡΙΖΟΜΥΛΟΣ, ΡΟΓΟΙ, ΡΟΔΑΚΙΝΟ,
ΣΑΚΤΟΥΡΙΑ, ΣΑΡΧΟΣ, ΣΕΡΒΙΑ, ΣΚΙΝΕ, ΣΟΥΓΙΑ, ΣΥΚΟΛΟΓΟΣ, ΤΡΙΣΤΕΝΟ, ΤΣΑΡΙΤΣΑΝΗ,
ΤΥΜΠΑΚΙ, ΤΥΜΦΡΗΣΤΟΣ, ΥΠΑΤΗ, ΦΛΑΜΠΟΥΡΑΡΙ, ΧΟΝΔΡΟΣ, ΧΟΡΤΙΑΤΗΣ, ΧΩΡΙΣΤΗ.
-------------
''ΑΘΗΝΑΙΚΟ ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΕΙΔΗΣΕΩΝ''(ΑΠΕ)/Δήμητρα Κατσιμεντέ

Τετάρτη 5 Ιανουαρίου 2011

Στην μνήμη του αείμνηστου Ιωάννη Σταμούλη. Ελάχιστος φόρος τιμής

Ευχαριστώ τον συμπατριώτη μας Λουκά Δημάκα

Με αφορμή την αυριανή Διαμαρτυρία για τις γερμανικές αποζημιώσεις στις οποίες πρωτοστάτησε ο αείμνηστος δικηγόρος Ιωάννης Σταμούλης με τον συμπατριώτη μας Αργύρη Σφουντούρη, πρέπει να σας ενημερώσουμε, ότι μέρος της Πλατείας που περικλείει το κτήριο του Δήμου, έχει ονομαστεί Πλατεία Γιάννη Σταμούλη από τον προηγούμενο Δήμαρχο, κ. Αθανάσιο Πανουργιά.
Μπράβο γι αυτήν την ενέργεια, η οποία αποτελεί ελάχιστο φόρο τιμής.



Σάββατο 23 Οκτωβρίου 2010

Απάντηση - Ανοιχτή Επιστολή στον κ. Πατσαντάρα



Απαντώντας στο Δελτίο Τύπου του κ. Πατσαντάρα με ημερομηνία 16/10/2010, θα ήθελα να του επισημάνω ότι κακοποιεί και την αλήθεια και την ευπρέπεια
Συγκεκριμένα, όταν αναφέρει ότι:
«…ο Δήμαρχος Διστόμου κ. Πανουργιάς (αν και διακριτικότερα) «κατήγγειλαν» δημόσια την δήθεν εμπλοκή τη εταιρείας του Αλουμινίου στην προεκλογική διαμάχη, εμπλέκοντας με αόριστες αναφορές και τον σύζυγο της αδελφής μου, ότι δήθεν, από την θέση του στην εταιρεία, επηρεάζει ψηφοφόρους και υποψηφίους, τάζοντας θέσεις και διορισμούς στην εταιρεία…
τους καλώ να κατονομάσουν έστω και έναν στον οποίο ασκήθηκε με οποιοδήποτε τρόπο, από εμένα ή από τον γαμπρό μου, ή από την εταιρεία, οποιαδήποτε πίεση ή δόθηκε οποιαδήποτε υπόσχεση. Να πουν και να δώσουν συγκεκριμένα περιστατικά, ονόματα και στοιχεία, για όσα καταγγέλλουν.
Διαφορετικά, τους εγκαλώ δημόσια ως κοινούς συκοφάντες, ψεύτες και κυρίως ανήθικους….»
Μπορεί λοιπόν να απευθυνθεί στον σύζυγο της αδελφής του, που είναι άλλωστε και ο Διευθυντής Ανθρώπινου Δυναμικού της συγκεκριμένης εταιρίας, προκειμένου να ενημερωθεί σχετικά με 3μηνη σύμβαση εργασίας που υπεγράφη στις 11/10/2010 και ποιόν αφορά.
Αν, παρ’ όλα αυτά, δεν κατορθώσει να βρει απάντηση, ας με επισκεφθεί στο Δημαρχείο για να του δώσω όλα τα απαραίτητα στοιχεία…
Και στις δύο περιπτώσεις όμως, θα πρέπει να ανακαλέσει ό,τι έχει πει αναφορικά με αυτό το θέμα, διαφορετικά «οι συκοφάντες, ψεύτες και κυρίως ανήθικοι», όπως ο ίδιος αναφέρει, θα είναι ο ίδιος και το περιβάλλον του.

Με εκτίμηση,
Α. Πανουργιάς
Δήμαρχος Διστόμου 

Πέμπτη 14 Οκτωβρίου 2010

Ανακοίνωση απόσυρσης υποψηφιότητας Αθανασίου Πανουργιά για το αξίωμα του Δημάρχου Διστόμου – Αράχωβας – Αντίκυρας



Από την πρώτη στιγμή που εκδήλωσα το ενδιαφέρον μου για το αξίωμα του δημάρχου Διστόμου – Αράχωβας – Αντίκυρας στις επερχόμενες εκλογές για την Τοπική Αυτοδιοίκηση, κάποια ΤΟΠΙΚΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ, αλλά και τα «εξαπτέρυγα» αυτών (που η εξουσία τους δεν είναι τόσο μεγάλη, αλλά είναι σημαντική για αρκετές οικογένειες του τόπου μας) έχρισαν υποψήφιο για να αλώσουν τον δήμο και προσπάθησαν να αποτρέψουν την υποψηφιότητα μου χρησιμοποιώντας μεθόδους και ανθρώπους που με όποια ψυχραιμία και αν το δει κανείς θα νόμιζε ότι βρισκόμαστε σε άλλες εποχές αρκετές δεκαετίες πίσω.
Ο πολιτικός χώρος στον οποία ανήκα, δυστυχώς φάνηκε ανώριμος και ανίκανος να ολοκληρώσει τις διαδικασίες που ξεκίνησε, αφού δεν υπήρχε ουσιαστικός διάλογος, ενώ υπήρχε έκδηλη η πρόθεση απαξίωσης στελεχών. Επίσης, από την αρχή της προεκλογικής περιόδου έχουμε γίνει όλοι μάρτυρες μιας σειράς κακόβουλων και υβριστικών «ψιθύρων» που παίρνουν τη μορφή σχολίων και ανακοινώσεων σε ιστοχώρους, ή ακόμα και μέσα στα καφενεία, με σκοπό όχι να εκφράσουν άποψη, πρόταση ή θέση αλλά να διασπείρουν αμφιβολίες και να σπιλώσουν υπολήψεις.
Όσο με αφορά πήρα τις όποιες πρωτοβουλίες χρειάζονταν, πολύ νωρίς, για να βρεθεί κοινός υποψήφιος το οποίο δυστυχώς δεν κατέστη δυνατό, λόγω του ότι μια ομάδα από συγκεκριμένη εκλογική περιφέρεια του Νέου Δήμου δρούσε και δρα ακόμα και σήμερα ΥΠΕΡΤΟΠΙΚΙΣΤΙΚΑ φθάνοντας στα όρια του ΡΑΤΣΙΣΜΟΥ.
Ποτέ στην μέχρι τώρα διαδρομή μου, δεν είχα αφεντικά και δεν υπηρέτησα κηδεμόνες, και σίγουρα δεν είμαι υποταχτικός κανενός. Αυτό είναι κάτι που δεν πρόκειται να αλλάξει και επειδή η αξιοπρέπειά μου δεν μου επιτρέπει να συμμετέχω σε έναν προεκλογικό αγώνα υπό αυτές τις συνθήκες, αποσύρω την υποψηφιότητα μου από Δήμαρχος Διστόμου – Αράχωβας – Αντίκυρας.
Κλείνοντας, θα ήθελα να ευχαριστήσω θερμά τους συνεργάτες μου και τους πολίτες του Δήμου Διστόμου που με τίμησαν με την ψήφο τους και με στήριξαν κατά τη διάρκεια των τεσσάρων τελευταίων χρόνων, αλλά και όλους αυτούς που με εμπιστεύτηκαν εκδηλώνοντας μέχρι τελευταία στιγμή την επιθυμία τους να συμμετέχουν στο συνδυασμό μου, αψηφώντας όλες τις πιέσεις και τους εκβιασμούς που δέχτηκαν για να αλλάξουν την απόφασή τους αυτή.
Με εκτίμηση,
Α. Πανουργιάς
Δήμαρχος Διστόμου

Τρίτη 12 Οκτωβρίου 2010

Ο Δήμαρχος Διστόμου Αθανάσιος Πανουργιάς προς τον Κ Πατσαντάρα, με αφορμή την έκτακτη συνεδρίαση του Δήμου Διστόμου για το θέμα της ερυθράς ιλύος του αλουμινίου



Αγαπητέ κ Πατσαντάρα,
Κατ’ αρχήν, σας ευχαριστώ θερμά για την απάντησή σας στην πρόσκλησή μας στο έκτακτο Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Διστόμου με θέμα «Ερυθρά ιλύς Εργοστασίου Αλουμινίου της Ελλάδος. Προβληματισμός – ενημέρωση», το οποίο το οργανώσαμε με αφορμή το πρόσφατο ατύχημα στο εργοστάσιο αλουμίνας στην Ουγγαρία.
Δυστυχώς όμως η άρνησή σας, χωρίς ουσιαστική αιτιολόγηση και σχετικά καθυστερημένα, με την ταυτόχρονη αποστολή του «μανιφέστου» σας, όπως εσείς το αποκαλείτε, μου γεννά ερωτηματικά… συγκεκριμένα:
  1. σας είχαμε ειδοποιήσει τηλεφωνικά από την Παρασκευή, 8 Οκτωβρίου για το Έκτακτο Δημοτικό Συμβούλιο και απαντήσατε 14 μόλις λεπτά πριν την ώρα έναρξης!!!
from
Yiannis ***>

to
a.panourgias@***
date
11 October 2010 18:46
subject
Fw: Συνεδρίαση Δημοτικού Συμβουλίου

(ορισμένα στοιχεία είναι με αστερίσκο, αφού είναι στοιχεία τα οποία είναι διαφορετικά από αυτά που υπάρχουν σε επίσημους δικτυακούς τόπους)
  1. διάβασα αρκετά προσεκτικά τα σημεία που αφορούν στο περιβάλλον και στη ποιότητα ζωής στο «μανιφέστο» σας, αλλά πουθενά δεν είδα ποιες είναι οι θέσεις σας για το Αλουμίνιο της Ελλάδος. Η μόνη αναφορά που έχετε για αυτό το θέμα είναι ότι «το εργοστάσιο του Αλουμινίου, διασφαλίζει με την εύρυθμη λειτουργία του, και σεβόμενο πάντα το περιβάλλον, την απασχόληση των κατοίκων της περιοχής-και όχι μόνο και συνεπώς την ευημερία της». Το πώς θέλετε αυτό να λειτουργεί, τι θα γίνει με τον σταθμό μέτρησης ποιότητας της ατμόσφαιρας και φυσικά η ερυθρά ιλύς ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΠΟΥΘΕΝΑ. Εκτός αν θεωρείτε ότι οι θέσεις σας πάνω στο συγκεκριμένο θέμα θα αναλυθούν στο επικείμενο άρθρο του blog «ο Ντελάλης της Αράχωβας» και όχι μπροστά στους πολίτες των οποίων τη ψήφο ζητάτε και για να ακριβολογούμε θα είναι αυτοί οι οποίοι κυρίως θα πληγούν σε περίπτωση ατυχήματος, αλλά και αυτοί οι οποίοι πλήττονται από την οποιαδήποτε μόλυνση του εργοστασίου στο περιβάλλον.
  2. στείλατε την απάντησή σας ηλεκτρονικά στην κεντρική διεύθυνση του Δήμου Διστόμου, όπως αυτή αναφέρεται στο επίσημο δικτυακό τόπο του Δήμου μας (www.distomo.gr), αλλά και στην προσωπική μου ηλεκτρονική διεύθυνση. Το περίεργο είναι ότι δεν χρησιμοποιήσατε την επίσημη ηλεκτρονική διεύθυνσή μου που αναφέρεται στον ίδιο δικτυακό τόπο (www.distomo.gr) και στις προσωπικές μου κάρτες, αλλά τη διεύθυνση που χρησιμοποιώ αποκλειστικά και μόνο για την επικοινωνία μου με τα τοπικά ΜΜΕ (μέσα σε αυτά συγκαταλέγω και τα Blogs της περιοχής, όπως για παράδειγμα το «ο Ντελάλης της Αράχωβας»). Εσείς, αλήθεια πώς βρήκατε αυτήν την ηλεκτρονική μου διεύθυνση;
Με εκτίμηση,
Α. Πανουργιάς
Δήμαρχος Διστόμου 

ΥΣ: θα πρέπει βέβαια να τονίσω ότι ήσασταν ο μόνος ο οποίος μας ενημέρωσε ότι δεν θα παραβρεθεί, αφού εκτός από τη δική σας απουσία, εξίσου ηχηρές ήταν και οι απουσίες του Δημάρχου Αράχωβας και του Προέδρου της Κοινότητας Αντίκυρας, κ.κ. Γεωργίου Λεοντίου Ανδρέου και Ιωάννη Μίχου αντίστοιχα…
Τυχαίο; Δεν νομίζω!!!

 Στις 11 Οκτωβρίου 2010 6:46 μ.μ., ο χρήστης Yiannis <patsantaras@yahoo.gr> έγραψε:

Γιάννης Πατσαντάρας



--- Στις Δευτ., 11/10/10, ο/η Yiannis <patsantaras@yahoo.gr> έγραψε:

Από: Yiannis <patsantaras@yahoo.gr>
Θέμα: Συνεδρίαση Δημοτικού Συμβουλίου.
Προς: "ΔΗΜΟΣ ΔΙΣΤΟΜΟΥ" <dimosdistomou@distomo.gr>
Ημερομηνία: Δευτέρα, 11 Οκτώβριος 2010, 18:42
  • Σε συνέχεια της τηλεφωνικής προσκλησής μου για παρουσία στην έκτακτη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου, επισυνάπτονται οι θέσεις του συνδυασμού μας για το θέμα λόγω αδυναμίας μου να παραστώ.
  • Ευχαριστώ και σας εύχομαι καλή επιτυχία.
 
Με εκτίμηση
Γιάννης Πατσαντάρας

Κυριακή 10 Οκτωβρίου 2010

Αύριο στις 7:00 το απόγευμα στο Δημαρχείο Διστόμου έκτακτο δημοτικό συμβούλιο για το θέμα της τοξικής λάσπης



Αύριο στις 7:00 το απόγευμα στο Δημαρχείο Διστόμου έκτακτο δημοτικό συμβούλιο για το θέμα της τοξικής λάσπης.
Θα παρευρεθούν εκτός απ' τους συμπολίτες μας, και μέλη περιβαλλοντολογικών οργανώσεων από την Πελοπόννησο και από το Σύλλογο για το περιβάλλον ''Άρτεμις'' από την Αντίκυρα.
Να είστε όλοι εκεί!!!!

Πέμπτη 7 Οκτωβρίου 2010

Έκτακτο Δημοτικό Συμβούλιο στο Δίστομο για το θέμα της κόκκινης λάσπης




 ΠΗΓΗ: ΒΟΙΩΤΙΑ




Έκτακτο Δημοτικό Συμβούλιο στο Δίστομο θα συγκαλέσει τις επόμενες ημέρες ο δήμαρχος Αθ. Πανουργιάς με αφορμή τα όσα συμβαίνουν στην  Ουγγαρία με την ερυθρά ιλύ.

Πάντως εγώ και μία ομάδα άλλων πολιτών είχαμε ενημερώσει πολλές φορές. Περιμέναμε να γίνει θέμα στην Ουγγαρία και στα ''Νέα'';
Τέλος πάντων...Ποτέ δεν είναι αργά...Τόσοι χρόνια όμως, τόσοι Δήμαρχοι πέρασαν. 
Γιατί δεν έκανε κανείς έλεγχο ή κάτι για το περιβάλλον; Ολόκληρο εργοστάσιο καπνίζει δίπλα μας από το 1963 μέχρι σήμερα.

*Δείτε κι αυτό το Άρθρο από το blog ΣΤΕΙΡΙΔΑ το οποίο είναι πολύ σωστό

Τετάρτη 15 Σεπτεμβρίου 2010

Η κεντρική Πλατεία Στειρίου ονομάστηκε Πλατεία Αγίου Νικολάου του Προσκυνητή την Παρασκεύη 10 Σεπτεμβρίου.

ΠΗΓΗ : ΔΙΣΤΟΜΟ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
 Τελετή ονοματοθεσίας έγινε στο Στείρι στην κεντρική πλατεία που ονομάστηκε  "Πλατεία Αγίου Νικολάου του Προσκυνητή'', παρευρέθηκαν μεταξύ άλλων ο Πρόεδρος του Τ.Σ. Στειρίου και ο Δήμαρχος Διστόμου, Θανάσης Πανουργιάς.  Η τελετή έγινε την Παρασκευή , 10 Σεπτεμβρίου στις 7.00 το απόγευμα. 

Σάββατο 11 Σεπτεμβρίου 2010

Ανακοίνωση υποψηφιότητας Αθανασίου Πανουργιά για το αξίωμα του Δημάρχου Διστόμου – Αράχωβας – Αντίκυρας



Είχα την τιμή, επί σχεδόν τέσσερα (4) χρόνια, από τη θέση του Δημάρχου να υπηρετήσω το Δήμο Διστόμου με συνέπεια και αποτελεσματικότητα. Σε αυτό το διάστημα, συνεργάστηκα με εκπροσώπους της αυτοδιοίκησης και αξιοποιήσαμε εθνικά και ευρωπαϊκά κονδύλια, με διαφάνεια και υπευθυνότητα προσπαθώντας να μη χάσουμε ούτε ένα ευρώ από τους διαθέσιμους πόρους και με στόχο την ανάπτυξη του τόπου για όλους τους πολίτες, ανεξαρτήτου ιδεολογικής τοποθέτησης. Όλους αυτούς τους αφανείς ήρωες τους τίμησα, όπως με τίμησαν και αυτοί και τους ευχαριστώ για άλλη μια φορά δημόσια. Θα ήθελα όμως να ευχαριστήσω και εσάς ειλικρινά για την έμπρακτη στήριξη και τη δύναμη που μου δώσατε κατά τη διάρκεια της τετραετίας που πέρασε
Στη διάρκεια της θητείας μου, σταθερός μας γνώμονας ήταν αφ’ ενός η εξυπηρέτηση των συμφερόντων του πολίτη, μέσα από μια χρηστή διοίκηση και αφ’ ετέρου η αισθητική αναβάθμιση και η βελτίωση της ποιότητας ζωής όλων μας. Η καλύτερη οργάνωση των Υπηρεσιών του Δήμου, η διαφάνεια στις συναλλαγές, τα αξιοκρατικά κριτήρια στην επιλογή προσώπων αλλά και η σύγκρουση όσες φορές υπήρξε αναγκαία, πιστεύω ότι συνέβαλαν ώστε σε μεγάλο βαθμό ο στόχος να επιτευχθεί.
Με βαθύ αίσθημα ευθύνης, λοιπόν, και με την ελπίδα να είμαι χρήσιμος για τον τόπο, που θα ήθελα να συνεχίζω να τον υπηρετώ με ανιδιοτελή προσφορά και συνέπεια, σας ανακοινώνω σήμερα την απόφασή μου να δηλώσω παρών για το αξίωμα του δημάρχου Διστόμου – Αράχωβας – Αντίκυρας στις επερχόμενες εκλογές για την Τοπική Αυτοδιοίκηση.
Είναι γνωστά σε όλους όχι μόνο το ενδιαφέρον μου και ο προσανατολισμός μου στην Τοπική Αυτοδιοίκηση, αλλά και η άποψή μου για το σχέδιο «Καλλικράτης». Η Τοπική Αυτοδιοίκηση, μετά την ψήφιση του σχεδίου αυτού καλείται να παίξει ένα αναβαθμισμένο ρόλο στη δημόσια διοίκηση. Αυτό, προσωπικά, το θεωρώ πρόκληση, αφού οι δυνατότητες που παρέχει στις τοπικές κοινωνίες να διαχειριστούν μόνες τους τα θέματα που τις αφορούν, να σχεδιάσουν τις υποδομές που έχει ανάγκη η κάθε περιοχή και από σχέδιο και λόγια να γίνουν έργα και πράξη, προκειμένου να αναπτυχθεί ο τόπος, είναι πάρα πολλές.
Στην προσπάθεια όλων μας να εφαρμόσουμε τον «Καλλικράτη» είναι σίγουρο ότι θα αντιμετωπίσουμε δυσκολίες που θα αφορούν στην κατανομή του προσωπικού, στις νέες αρμοδιότητες, στην οργάνωση των υπηρεσιών του νέου διευρυμένου δήμου.
Το μεγάλο στοίχημα που πρέπει να κερδίσουμε είναι, ο νέος Δήμος που προέκυψε να προσφέρει εξίσου καλές υπηρεσίες σε όλους τους δημότες του, είτε αυτοί βρίσκονται στο πιο κεντρικό είτε στο πιο απομακρυσμένο σημείο, και να δώσει προοπτικές ανάπτυξης σε όλα τα τοπικά διαμερίσματα, με σεβασμό στα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της κάθε περιοχής.
Για να κερδίσουμε το στοίχημα αυτό όμως, χρειαζόμαστε πάνω απ’ όλα άξιους ανθρώπους που θα δουλέψουν σκληρά. Αυτό θα είναι και το πρώτο κριτήριο για την επιλογή των υποψήφιων δημοτικών και τοπικών συμβούλων που θα στελεχώσουν τον συνδυασμό μας: η όρεξη για σκληρή δουλειά. Η όρεξη αυτή θα είναι κοινό χαρακτηριστικό όλων των ανθρώπων του συνδυασμού μας. Οι αυριανοί δημοτικοί και τοπικοί σύμβουλοι του τόπου μας δεν θα φοβούνται τη σκληρή δουλειά, θα έχουν αντοχές και θα ξέρουν να δουλεύουν μεθοδικά, να προχωρούν βήμα-βήμα, να τελειώνουν μια δουλειά πριν καταπιαστούν με την επόμενη, να βάζουν προτεραιότητες και να τις ιεραρχούν ρεαλιστικά.
Αυτό που χρειαζόμαστε είναι ανθρώπους που θα μπορούν να συμμετέχουν ισότιμα σε μια σφιχτοδεμένη ομάδα. Θέλουμε ανθρώπους που θα έχουν μάθει να συνεργάζονται και να αποδίδουν κάτω από πίεση. Και ταυτόχρονα, θέλουμε ανθρώπους που θα μπορούν να αναλαμβάνουν τις πρωτοβουλίες, αλλά και το κόστος που αυτές συνεπάγονται, για την πραγματοποίηση ενός στόχου.
Εμείς θα δώσουμε τη μάχη μας για να γίνει το όνειρό μας πράξη, μέχρι να κλείσει η κάλπη στις 7 Νοεμβρίου, με ευπρέπεια, τόσο μεταξύ μας όσο και απέναντι στους αντιπάλους μας. Δεν μας ενδιαφέρουν τα πρόσωπα, μας ενδιαφέρουν τα προβλήματα του τόπου. Ο συνδυασμός μας δεν θα έχει κομματική ταυτότητα. Πιστεύω ακράδαντα, και το έχω δηλώσει πολλές φορές, ότι για μένα ο δήμος πρέπει να είναι πέρα και πάνω από την οποιαδήποτε κομματική, ιδεολογική ή τοπικιστική αντιπαράθεση. Η διάθεση για προσφορά δεν έχει ιδεολογική προέλευση. Η όρεξη για δουλειά δεν έχει τοπικιστική σφραγίδα. Και εγώ έχω και διάθεση για προσφορά και όρεξη για δουλειά…. Άλλωστε το έχω αποδείξει εμπράκτως.

Με εκτίμηση,
Α. Πανουργιάς
Δήμαρχος Διστόμου

Παρασκευή 28 Μαΐου 2010

'ΕΚΔΟΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΣΤΟΜΟ - 'Οταν οι αυλές γέµισαν µνήµατα. Σχόλιο και κριτική από την εφημερίδα ''Τα νέα'', για το βιβλίο του Γιώργου Θεοχάρη.

Πηγή: ''ΤΑ ΝΕΑ''
*Ευχαριστώ τον συμπατριώτη μας Λουκά Ι. Πανουργιά για την πολύτιμη βοήθειά του.

Του Δηµήτρη Ν. Μανιάτη



«Είναι απίστευτη η βαρβαρότητα που επέδειξαν τα SS. Με φαλτσέτες έγδαραν το δέρµα νηπίων».


Συγκλονιστικές µαρτυρίες επιζώντων από την κτηνώδη σφαγή του 1944 καταγράφονται στο νέο βιβλίο του Γιώργου Χ. Θεοχάρη.

«Οταν τελείωσα το Δηµοτικό Σχολείο στο Δίστοµο έπρεπε να πάω Γυµνάσιο στη Λιβαδειά. Εκείνη την εποχή το ταξίδι µε το λεωφορείο από το Δίστοµο - Λιβαδειά ήταν πολύ µεγάλο και διαρκούσε τρεις ώρες. Οταν κατεβήκαµε µε τον πατέρα µου από το λεωφορείο στις 10 το πρωί είδα κοπέλες µε πολύχρωµες φούστες. Ρώτησα τότε: ''Γιατί φοράνε τέτοια χρώµατα, πατέρα, εδώ'';
 Ώς τότε στο Δίστοµο δεν είχα δει γυναίκα να µη φοράει µαύρα λόγω του Ολοκαυτώµατος του 1944», θυµάται ο Θανάσης Πανουργιάς, σήµερα δήµαρχος Διστόµου και τότε νέο παιδί.

Δευτέρα 24 Μαΐου 2010

Ανοιχτή επιστολή του Δήμαρχου Διστόμου προς τον Υπουργό Εσωτερικών και αποκέντρωσης, κ.Ραγκούση.



Συνημμένα σας αποστέλλουμε ανοιχτή επιστολή προς τον Υπουργό Εσωτερικών, Αποκέντρωσης & Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης κ. Ραγκούση.

Παραμένουμε στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε διευκρίνιση.

ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ

ΠΡΟΣ ΥΠΟΥΡΓΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ, ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΣΗΣ &

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ

κ. ΡΑΓΚΟΥΣΗ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ ΚΑΙ ΚΡΑΤΙΚΗ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ



Χωρίς να αναφερθώ καθόλου στο ολοκαύτωμα «ΣΦΑΓΗ» της 10ης Ιουνίου 1944, θέλω να κάνω γνωστό σε εσάς τι έχει προσφέρει το Δίστομο στην Πολιτεία για την ανάπτυξή της.
Τη δεκαετία του ’50 έγινε αναγκαστική απαλλοτρίωση εκατοντάδων στρεμμάτων στην Παραλία Διστόμου από την Ελληνική Αεροπορία για να γίνουν οι αποθήκες καυσίμων του ΝΑΤΟ. Ο αγωγός καυσίμων Λάρισας – Αντίκυρας διέρχεται καταμεσής της κτηματικής περιοχής του Διστόμου, δημιουργώντας ζώνη δουλείας βαθιάς άροσης, δενδροκαλλιέργειας και δόμησης.
Τη δεκαετία του ’60 η ΠΕΣΙΝΕ με αναγκαστική απαλλοτρίωση πήρε χιλιάδες στρέμματα στην Παραλία Διστόμου, προκειμένου να κατασκευαστεί ο ΙΔΙΩΤΙΚΟΣ ΟΙΚΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΑΛΟΥΜΙΝΙΟΥ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ «ΑΣΠΡΑ ΣΠΙΤΙΑ». Εδώ πρέπει να τονίσω ότι η Παραλία Διστόμου ήταν μια από τις ωραιότερες ακτές του Κορινθιακού κόλπου, μήκους 500 περίπου μέτρων. Από αυτή την παραλία στους Διστομίτες έμεινε ακτή περίπου ΠΕΝΗΝΤΑ (50) μέτρων και μάλιστα εκεί που ήταν η σκάλα φορτώσεως του βωξίτη.
Το αποτέλεσμα των δύο παραπάνω απαλλοτριώσεων ήταν να σβήσει κάθε πιθανότητα τουριστικής ανάπτυξης της περιοχής.
Τη δεκαετία του ’70 στο μέσο της μικρής πεδιάδας του Διστόμου, όπου υπήρχε σχεδόν μονοκαλλιέργεια αμπέλου (περίφημα τα Διστομίτικα κρασιά) ήρθε η ΔΕΗ και προέβη σε αναγκαστική απαλλοτρίωση αρκετών στρεμμάτων, όπου κατασκεύασε το Κ.Υ.Τ (Κέντρο Υπερυψηλής Τάσης) Διστόμου για την εξυπηρέτηση της πόλεως των Αθηνών και του Αλουμινίου της Ελλάδος, με ηλεκτρικό ρεύμα που ερχόταν από το ενεργειακό κέντρο της Πτολεμαΐδας.
Στο Κ.Υ.Τ. Διστόμου φθάνουν και αναχωρούν, αφού διασχίσουν κατά μήκος ολόκληρη την κτηματική περιοχή του Διστόμου, τρεις γραμμές μεταφοράς ηλεκτρικής ενέργειας και, όπως είναι επόμενο, καθιερώθηκαν και άλλες τρεις ζώνες δουλείας δόμησης.
Την ίδια δεκαετία (1970) κατασκευάστηκε ο αγωγός μεταφοράς ύδατος του Μόρνου για την Αθήνα, ο οποίος διασχίζει των ελαιώνα του Διστόμου κατά πλάτος. Για την κατασκευή του χρειάστηκε να γίνει άλλη μια αναγκαστική απαλλοτρίωση και, κατ’ επέκταση, άλλη μια ζώνη δουλείας.

Κυριακή 23 Μαΐου 2010

Έκτακτο Δημοτικό συμβούλιο στο Δήμο Διστόμου την Παρασκεύη 21 Μαϊου για την τριπλή ονομασία



Πηγή: Δίστομο

Απόφαση Δ.Σ. Δήμου Διστόμου


Πρακτικό αριθμός 6/2010



Σήμερα την 21 Μαΐου 2010, ημέρα Παρασκευή και ώρα 19:30 μ.μ συνήλθε το Δημοτικό Συμβούλιο σε δημόσια έκτακτη συνεδρίαση στο Δημοτικό Κατάστημα, ύστερα από την αριθ. πρωτ. 1211/21-5-2010 πρόσκληση του Προέδρου του Δημοτικού Συμβούλου Λουκά Παπαγεωργίου, που δημοσιεύθηκε στον ειδικό χώρο ανακοινώσεων του Δήμου και επιδόθηκε με αποδεικτικό στους Συμβούλους, στον Δήμαρχο και στον Πρόεδρο του Τοπικού Συμβουλίου Στειρίου (άρθρο 95 του Ν. 3463/2006 «Κ.Δ.Κ») για την συζήτηση και λήψη απόφασης στο κατωτέρω μοναδικό θέμα της ημερήσιας διάταξης:



ΘΕΜΑ: Συζήτηση και λήψη απόφασης επί των νέων δεδομένων, μετά την απόφαση – εισήγηση της αρμόδιας Κοινοβουλευτικής Επιτροπής της Βουλής επί του σχεδίου νόμου «Πρόγραμμα Καλλικράτης», να δοθεί τριπλή ονομασία στον Νέο υπό σύσταση Δήμο.



Ο Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου εισηγούμενος το μοναδικό θέμα της ημερήσιας διάταξης είπε:

Μετά από εισήγηση του Δημάρχου συγκάλεσα σήμερα έκτακτα το Δημοτικό Συμβούλιο σε συνεδρίαση με μοναδικό θέμα συζήτησης, «Νέα δεδομένα μετά την απόφαση – εισήγηση της αρμόδιας Κοινοβουλευτικής Επιτροπής της Βουλής να δοθεί Τριπλή Ονομασία στον Νέο υπό διαμόρφωση Δήμο».


Ακολούθως ο Πρόεδρος έδωσε το λόγο στον Δήμαρχο ο οποίος εισηγήθηκε προς το Δημοτικό Συμβούλιο, εξιστορώντας χρονικά τα όσα διαμείφθηκαν για να φτάσουμε στην ΤΡΙΠΛΗ ΟΝΟΜΑΣΙΑ, να αποφασίσει την σύνταξη ψηφίσματος διαμαρτυρίας.



Μετά την εισήγηση του Δημάρχου και διαλογική συζήτηση το Δημοτικό Συμβούλιο, σεβόμενο απολύτως την αυτοτέλεια, τους αγώνες και την ιστορική διαδρομή των υπολοίπων Δήμων και Κοινοτήτων όπως και τις έντονες και δίκαιες αντιδράσεις του Δημοτικού Διαμερίσματος Στειρίου για την μη αναφορά του ονόματός του στο Νέο Δήμο.




ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ ΟΜΟΦΩΝΑ



1.Καταδικάζει τα μέλη της Κυβέρνησης και ειδικότερα τον Υπουργό Εσωτερικών για τις παλινωδίες του σχετικά με το όνομα του υπό σύσταση Δήμου επειδή θεωρούμε ότι η τριπλή ονομασία υποβαθμίζει μια Ιστορική και Μαρτυρική πόλη που θυσίασε στο βωμό της ελευθερίας και της ειρήνης το αίμα των παιδιών της.

2.Να ανακαλέσει όλες τις προσκλήσεις που έχουν σταλεί στα μέλη της Κυβέρνησης και στους Βουλευτές του Νομού μας για να παραστούν στις εκδηλώσεις μνήμης της 10ης Ιουνίου, με μοναδική εξαίρεση αυτήν που απευθύνεται στον Πρωθυπουργό της Χώρας, γιατί είναι ο μόνος που μετά το νικηφόρο αποτέλεσμα των Ευρωεκλογών του 2009 επισκέφθηκε την Μαρτυρική Πόλη μας για να τιμήσει τα θύματα της Ναζιστικής θηριωδίας.

3.Να διαμαρτυρηθεί έντονα για την εισήγηση της ΚΕΔΚΕ και του Προέδρου της που αγνόησε τα πραγματικά δεδομένα και τα κριτήρια βάσει των οποίων έγινε η μελέτη του Ι.Τ.Α.

4.Παρακαλεί την Βουλή των Ελλήνων κατά την συζήτηση και ψήφιση του Σχεδίου Νόμου να άρει την εις βάρος μας αδικία.

Δείτε το και εδώ σε αρχείο .pdf από την επίσημη ιστοσελίδα του Δήμου Διστόμου.

Επίσης δείτε ΕΔΩ και το σχετικό άρθρο της εφημερίδας ''Το ποντίκι''