Μένουμε στο ιστορικό και μαρτυρικό Δίστομο. Ενημερωνόμαστε και εκφράζουμε ελεύθερα την γνώμη μας. Προτείνουμε και συμμετέχουμε.
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Κομματάρχες. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Κομματάρχες. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Σάββατο 10 Ιανουαρίου 2015
Τρίτη 7 Οκτωβρίου 2014
Τετάρτη 11 Σεπτεμβρίου 2013
Τρίτη 27 Απριλίου 2010
Ο Μίκης Θεοδωράκης για την κατάσταση που επικρατεί στην χώρα μας, σε δύο επιστολές - εκκλήσεις S.O.S. ΠΡΟΜΗΝΥΜΑ ΜΕΓΑΛΩΝ ΣΥΜΦΟΡΩΝ.
ΠΡΟΜΗΝΥΜΑ ΜΕΓΑΛΩΝ ΣΥΜΦΟΡΩΝ
ΔΗΛΩΣΗ ΜΙΚΗ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗ
Κείμενο του Μίκη Θεοδωράκη για την σημερινή κρίση, που δημοσιεύθηκε στον «Επενδυτή» το Σάββατο 27 Μαρτίου 2010
Κείμενο του Μίκη Θεοδωράκη για την σημερινή κρίση, που δημοσιεύθηκε στον «Επενδυτή» το Σάββατο 27 Μαρτίου 2010
Με τον κοινό νου που διαθέτω, δεν μπορώ να εξηγήσω και ακόμα περισσότερο να δικαιολογήσω την ταχύτητα με την οποία κατρακύλησε η χώρα μας από τα επίπεδα του 2009 σε τέτοιο σημείο, ώστε με το ΔΝΤ να απολέσουμε ένα μέρος της εθνικής μας κυριαρχίας και να τεθούμε σε καθεστώς κηδεμονίας.
Και είναι περίεργο ότι κανείς έως τώρα δεν ασχολήθηκε με το πιο απλό, δηλαδή την οικονομική μας διαδρομή με αριθμούς και στοιχεία από τότε έως τώρα, ώστε να καταλάβουμε κι εμείς οι αδαείς τους πραγματικούς λόγους αυτής της πρωτοφανούς και ιλιγγιώδους εξελίξεως, που έχει ως αποτέλεσμα την απώλεια της εθνικής μας αυτοτέλειας και μαζί της την διεθνή ταπείνωση.
Ακούω για το χρέος των 360 δισεκατομμυρίων, όμως συγχρόνως βλέπω ότι τα ίδια και μεγαλύτερα χρέη έχουν πολλές άλλες χώρες.
Άρα δεν μπορεί να είναι αυτή η βασική αιτία της κακοδαιμονίας.
Επίσης με προβληματίζει το στοιχείο της υπερβολής στα διεθνή χτυπήματα με στόχο την χώρα μας, μαζί με ένα τόσο καλά εναρμονισμένο συντονισμό εναντίον μιας ασήμαντης οικονομικά χώρας, που καταντά ύποπτος.
Έτσι οδηγούμαι στο συμπέρασμα ότι ΚΑΠΟΙΟΙ ΜΑΣ ΝΤΡΟΠΙΑΣΑΝ ΚΑΙ ΜΑΣ ΦΟΒΙΣΑΝ, ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΟΔΗΓΗΣΟΥΝ ΣΤΟ ΔΝΤ, που αποτελεί βασικό παράγοντα της επεκτατικής πολιτικής των ΗΠΑ και όλα τα άλλα περί ευρωπαϊκής αλληλεγγύης ήταν στάχτη στα μάτια μας, για να μη φανεί ότι πρόκειται για μια καθαρά αμερικανική πρωτοβουλία, για να μας ρίξει σε μια εν πολλοίς τεχνητή οικονομική κρίση, ώστε να φοβηθεί ο λαός μας, να φτωχύνει, να χάσει πολύτιμες κατακτήσεις και τέλος να γονατίσει, έχοντας δεχθεί να τον κυβερνούν ξένοι. Όμως γιατί; Για να εξυπηρετηθούν ποια σχέδια και ποιοι στόχοι;
Παρ’ ό,τι υπήρξα και παραμένω οπαδός της ελληνοτουρκικής φιλίας, εν τούτοις πρέπει να πω ότι με φοβίζει αυτή η αιφνίδια σύσφιξη των κυβερνητικών σχέσεων, οι επαφές υπουργών και άλλων παραγόντων, οι επισκέψεις στην Κύπρο και η έλευση του Ερντογκάν. Υποψιάζομαι ότι πίσω απ’ αυτά κρύβεται η αμερικανική πολιτική με τα ύποπτα σχέδιά της, που αφορούν τον γεωγραφικό μας χώρο, την ύπαρξη υποθαλάσσιων κοιτασμάτων, το καθεστώς της Κύπρου, το Αιγαίο, τους βόρειους γείτονές μας και την αλαζονική στάση της Τουρκίας, με μόνο εμπόδιο την καχυποψία και την εναντίωση του ελληνικού λαού.
Όλοι γύρω μας, ποιος λίγο ποιος πολύ, είναι δεμένοι στο άρμα των ΗΠΑ. Η μόνη παραφωνία εμείς, που από την επιβολή της Χούντας και την απώλεια του 40% της Κύπρου ως τους εναγκαλισμούς με τα Σκόπια και τους υπερεθνικιστές Αλβανούς, δεχόμαστε συνεχώς χτυπήματα δίχως να βάλουμε μυαλό.
Θα έπρεπε λοιπόν να ΚΑΤΑΡΓΗΘΟΥΜΕ ως λαός και αυτό ακριβώς γίνεται σήμερα. Καλώ τους οικονομολόγους, πολιτικούς, αναλυτές να με διαψεύσουν. Πιστεύω ότι δεν υπάρχει άλλη λογικοφανής εξήγηση παρά το γεγονός ότι υπήρξε μια διεθνής συνωμοσία, στην οποία συμμετείχαν και οι Ευρωπαίοι φιλοαμερικανοί τύπου Μέρκελ, η ευρωπαϊκή Τράπεζα, ο διεθνής αντιδραστικός τύπος, που όλοι μαζί συνωμότησαν για το «μεγάλο κόλπο» της υποβάθμισης ενός ελεύθερου Λαού σε υποτελή.
Τουλάχιστον εγώ δεν μπορώ να δώσω καμμία άλλη εξήγηση. Παραδέχομαι όμως ότι δεν διαθέτω ειδικές γνώσεις αλλά μιλώ βασισμένος στον κοινό νου. Ίσως και πολλοί άλλοι να σκέφτονται όπως εγώ κι αυτό ίσως το δούμε στις μέρες που θα ‘ρθουν.
Πάντως θα ήθελα να προετοιμάσω την κοινή γνώμη και να τονίσω ότι εάν η ανάλυσή μου είναι ορθή, τότε η οικονομική κρίση (που όπως είπα μας επεβλήθη) δεν είναι παρά μόνο το πρώτο πικρό ποτήρι στο λουκούλειο γεύμα που θα ακολουθήσει και που αυτή τη φορά θα αφορά ζωτικά και κρίσιμα εθνικά μας θέματα, που δεν θα ήθελα ούτε να φανταστώ πού θα μας οδηγήσουν. Μακάρι να έχω άδικο.
Αθήνα, 27.4.2010
Μίκης Θεοδωράκης
Θα ήθελα να περιορισθώ στην Ελλάδα, η οποία μέσα στην γενικευμένη διεθνή οικονομική κρίση αποτελεί ξεχωριστή περίπτωση και να πω, ότι είμαι βαθύτατα απογοητευμένος για το μέλλον της χώρας μας.
Κι αυτό γιατί πιστεύω ότι τα αίτια της σημερινής κρίσης είναι τόσο βαθειά και καθοριστικά, που θα χρειαστούν πάρα πολλά χρόνια για να ξεπεραστούν. Εάν πραγματικά θέλουμε να τα ξεπεράσουμε και να προσπαθήσουμε με όλες μας τις δυνάμεις γι’ αυτό. Τα αίτια αυτά συνοψίζονται σε τρεις λέξεις: Ήθος, Μόρφωση, Πολιτισμός.
Στις τελευταίες δεκαετίες έγιναν εγκλήματα κατά του λαού με την γενίκευση της διαφθοράς και την έλλειψη ήθους σε μεγάλη κλίμακα και σε όλα τα κοινωνικά στρώματα, την κατακόρυφη πτώση της Μόρφωσης σε όλα τα επίπεδα και την υποβάθμιση έως την εξαφάνιση του Πολιτισμού ειδικά του νεοελληνικού. Δηλαδή η ποιότητα του ανθρώπινου δυναμικού, που αποτελεί τη βάση για την πρόοδο μιας χώρας, έχει φτάσει σε πάρα πολύ χαμηλό σημείο, ώστε κάθε προσπάθεια για οικονομική ανασύνταξη και βελτίωση των κοινωνικών συνθηκών να φαντάζει προς το παρόν σαν άπιαστο όνειρο.
Όμως πέραν των σκληρών ημερών που μας περιμένουν, οι εθνικοί κίνδυνοι που μας περιβάλλουν γίνονται περισσότερο απειλητικοί λόγω ακριβώς του γενικευμένου χαμηλού επιπέδου που χαρακτηρίζει τα πλέον ζωτικά και ευαίσθητα στηρίγματα ενός λαού, γεγονός που έχει γίνει αντιληπτό από τους κάθε είδους εχθρούς μας, που δεν διστάζουν να μας απειλούν, να μας λοιδωρούν και να ποδοπατούν την εθνική μας υπερηφάνεια, δηλαδή το βασικό μας στήριγμα, που μας κράτησε τελικά όρθιους μέσα από τους αιώνες.
Αθήνα, 24.3.2010
Μίκης Θεοδωράκης
*Ευχαριστώ πολύ την ''Λαϊκή ορχήστρα Μίκης Θεοδωράκης'' για την σημαντική αυτή αλληλογραφία, καθώς και την συγγραφέα Αναστασία Βούλγαρη.
Παρασκευή 16 Απριλίου 2010
Ένα ποίημα του Αλέξανδρου Ζήβα σχετικό με την κατάντια μας, και με τις συνεχόμενες λαμογιές.
Από τον Αλέξανδρο Ζήβα
Αφιερωμένο εξαιρετικά στους πολιτευτάδες μας, που κυκλοφορούν ελεύθεροι ανάμεσα μας και χαίρονται τα κλεμμένα και την ελευθερία τους.
Κατά τ' άλλα άλλοι είναι οι τρομοκράτες!! Άλλους πάνε μέσα.
Καταραμένη η αρχή, και, αυτών…., νααααα….,
φαντάσου, λαέ, κι αυτό, το ‘’τέλος’’ –σου….:
πρώιμο κι ευνουχισμένο….. και, ως πάντα, μη αρτιμελές….!
* ….. Χάι – χα, χάι – χα….,
πούλπα χολή τα λόγια –σου
μες στης ψυχής –σου το στομάχι….,
μα….. στο μασκέ το στόμα της…..
φιλτραρισμένο λάδι….!
Πλάνε φακίρη Αφέντη…., ‘’τη βγάζεις λάδι’’….!
…..Αμάν, αμάν….,
λάδι σουρό τα λόγια –του
μέσα στο στόμα της ψυχής –σου….,
μα….. στο πικρό στομάχι της…..
καταραμένη πούλπα….!
Πλανεμένε φακιρόπληκτε δούλε…., ‘’σου βγαίνει το λάδι’’….!.....
* ….. «Το αγκάθι από μικρό αγκυλώνει…..»….: λέει μία παροιμία….,…..
και….. ο Αφέντης ο βοσκός…., που ‘’το’’ είδε, ‘’λίγο’’, αλλιώς….,
αρνί σαν είναι ο λαός…., χόρτο ξερό του δίνει….,
----- μες σε σχολειά στραβοδοντίας….. του Υπουργείου, χξς΄, Παιδείας….! -----
στραβά να ‘ναι τα δόντια του…., μεγάλο….. μη δαγκώνει….!.....
* ….. Πάντοτε…., πριν από τις εκλογές….,
θα σου ανοίγουν πόρτες θετικές,
και, στα όνειρά –σου….,
αλλά…., μετά από αυτές….. κι επάξια –σου….,
θα σου τις κλείνουν….. ερμητικές κι αρνητικές…..
κι η ζωή –σου…., τάχα, ζωή…., μες στο τζούφιο Μηδέν –τους παλίρροιας πυξ λαξ….!.....
Και θα ‘ναι έξω, και, τα όνειρά –σου…..
και συ απ’ έξω….. και ‘’στην απ’ έξω’’….,
ένα πατάκι….. έξω από την Πόρτα….,
που θα σκουπίζουν τα παπούτσια τους οι Σπουδαρχίδηδες….,
μαζόχος και θνητός…., χωρίς ελπίδες….!
Πάντοτε…., πριν από τις εκλογές….,
θε να σου ‘’διώχνουν’’, λαέ…., που λεςςςςς….,
και, τους εφιάλτες….,
αλλά…., μετά από αυτές..... κι επάξια –σου….,
πάλι, θα σου είναι οι συντροφιές…., ‘’οι κολλητές’’….,
πού ‘χεις δεχτεί την ήττα ως μοίρα….. και ‘’πίστεψες’’ πως γίνονται σωσίβιο τα κουρέλια….!.....
* ….. Σκώληξ κερνά και σκώληξ πίνει…., εδώ, στα Ελληναίικα….,
πολιτικοί….: ‘κονόμες, ‘’φέσια’’,….. χαμούρες, κλεψιμαίικα….,….!
«Αλώπηξ ου δωροδοκείται…..»….,
λεν…., μα….. ο σκώληξ δεν αρνείται
μπουναμάδες και πεσκέσια,
και, απ’ ‘’τον άλλο εαυτό –του’’….,
μικρό ή μεγάλο….. ‘’χορηγό’’ –του….!.....
* ….. «Την παλιά την αλεπού….. παγίδα δεν την πιάνει…..»…..
και….. όποιος αρνάκι γίνεται….. ο λύκος τον ξεκάνει….!.....
* ….. «Το παιδί που ‘χει καεί….,
μπρος στη φωτιά σαν θα βρεθεί….,
ξέρει και την πηδάει…..»….,…..
μα, εδώ, ο λαός κάνει αλλιώς….,
‘’τη φάει….. δεν τη φάει…..’’….,
μες στη ‘’μαστούρα’’ λέει πως…..
κι ο γάιδαρος πετάει….!.....
* ….. Όι, Ελλάδα…., ωχ, Ξελλάδα….,
τέλειωσες την ‘’ιστορία’’
κι έχεις, ‘’μόνο’’, τ’ ‘’Όνομα’’….,…..
αχ, Ξελλάδα…., εχ, Ελλάδα….,
είκοσι αιώνες τώρα….,
ντόπιοι και ξένοι ξελληνίστες
‘’σου βαρούν ξεθώριασμα’’….!.....
* ..... ‘’Ρουφιάνοι και πόρνες’’
της Γης μας οι ένοικοι….,
‘’Παλαιάς Διαθήκης
ουράνιοι μέτοικοι’’….!.....
* ….. Μία μπρος….. και δέκα πίσω….,
να, ‘’σικ’’ εξαγρίωση….,
κάθε ‘’σώστης’’ κι ένας χάρος…..
και υπνώθηκες με δόσεις….,
----- ‘’Δημοκρατία’’ – Χούντα σε δόσεις….! -----
Θαύμα πού…., για αφύπνωση….!.....
* ….. Χειμώνας ‘’πάντα’’…., ξεροί οι κήποι…., μια εποχή….,…..
σφίξ’ τη γροθιά σου….. κι όρθιος στάσου….,….. ζήτα Ζωή…..!.....
….: Αλέξανδρος Ζήβας,
URL : www.alexandros-zivas.gr
….: αποκαλυπτικές ΑΠΟΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΣΕΙΣ όλων των αποκωδικοποιητέων…..
Τρίτη 13 Απριλίου 2010
Συνέλαβαν το Σάββατο τέσσερα μέλη τρομοκρατικής οργάνωσης ( ! )
Αναδημοσίευση από Τρωκτικό, κατόπιν παρεμβάσεως του συμπατριώτη μας Διστομίτη Ν.Ζ, τον οποίο ευχαριστώ ιδιαίτερα για όλα.
Σάββατο, 10 Απριλίου 2010
'ΕΚΤΑΚΤΟ
Σύμφωνα με πληροφορίες συνελήφθησαν 4 άτομα για την τρομοκρατία από τον αντιεξουσιαστικό χωρο. Η μια είναι κοπέλα και έχει σχέση με έναν από όσους έχουν συλληφθεί.
Είναι η πρώτη φορά που στην ...
ΕΛ.ΑΣ υπάρχει η σιγουριά ότι δεν πρόκειται για υπόθεση όπως με τους πυρήνες. Μάλιστα ετοίμαζαν και επίθεση.
Όσο συνεχίζεται η ανέχεια, η κοροϊδία, η ατιμωρησία και η συνέχιση των μιζών και των κλοπών μεταξύ επιχειρηματιών και πολιτικών, τότε θα υπάρχει και τρομοκρατία.
Και μην μας λέει η αστυνομία ότι έκανε έργο, από την στιγμή που συνεργάζεται μαζί με τους χρυσαυγίτες ακροδεξιούς για να χτυπάει κυρίως αθώα περαστικά παιδιά, αντί γι' αυτούς που πρέπει να χτυπήσει.
Κάντε πρώτα εκκαθάριση στα γήπεδα και στους εκεί τραμπούκους, και μετά μιλήστε για επιτυχίες.
Σάββατο, 10 Απριλίου 2010
'ΕΚΤΑΚΤΟ
Σύμφωνα με πληροφορίες συνελήφθησαν 4 άτομα για την τρομοκρατία από τον αντιεξουσιαστικό χωρο. Η μια είναι κοπέλα και έχει σχέση με έναν από όσους έχουν συλληφθεί.
Είναι η πρώτη φορά που στην ...
ΕΛ.ΑΣ υπάρχει η σιγουριά ότι δεν πρόκειται για υπόθεση όπως με τους πυρήνες. Μάλιστα ετοίμαζαν και επίθεση.
Και τα δικά μου σχόλια
Όσο συνεχίζεται η ανέχεια, η κοροϊδία, η ατιμωρησία και η συνέχιση των μιζών και των κλοπών μεταξύ επιχειρηματιών και πολιτικών, τότε θα υπάρχει και τρομοκρατία.
Και μην μας λέει η αστυνομία ότι έκανε έργο, από την στιγμή που συνεργάζεται μαζί με τους χρυσαυγίτες ακροδεξιούς για να χτυπάει κυρίως αθώα περαστικά παιδιά, αντί γι' αυτούς που πρέπει να χτυπήσει.
Κάντε πρώτα εκκαθάριση στα γήπεδα και στους εκεί τραμπούκους, και μετά μιλήστε για επιτυχίες.
Και λίγο χιούμορ σ' αυτές τις δύσκολες στιγμές.
Ένα από τα πιο έξυπνα και αληθινά συνθήματα γραμμένο σε τοίχο Αθηναϊκής συνοικίας.
Ελπίζω να σας αρέσει, γιατί θα ακολουθήσουν άρθρα για γερά νεύρα.
Πάντως αν κατέβαινε η Τζούλια για υπουργός, θα γινόμουνα κι εγώ κομματόσκυλο.
Ελπίζω να σας αρέσει, γιατί θα ακολουθήσουν άρθρα για γερά νεύρα.
Πάντως αν κατέβαινε η Τζούλια για υπουργός, θα γινόμουνα κι εγώ κομματόσκυλο.
Τετάρτη 7 Απριλίου 2010
Ρηξικέλευθοι στοχασμοί για τα έκτροπα που μας μαστίζουν, από τον Αλέξανδρο Ζήβα.
Απο τον Αλέξανδρο Ζήβα
Κι όμως...., Τρελό τον έλεγαν....!
…..’’Του ‘σπάγαν πλάκα’’…., δάκρυζε….,
ηλίθιοι ψευτομάγκες….,
σβάρνα τους δρόμους…., λεύτερος….,
σπίτι του οι παράγκες….!
Αρχίναγε το ‘’κήρυγμα’’…..
και έφτυνε ‘’τα πάντα’’….,
πολιτικούς, θρησκέμπορους,…..
που ‘’όλα’’ για τα φράγκα….!
‘’Θρήσκοι’’ αυτοί…., στραβόδοξοι….,
μαζόχια ψηφοφόροι….,
κι όμως…., τρελό τον έλεγαν….,
υποταγμένοι ‘’φλώροι’’….!
Ώσπου, μια νύχτα, φτύνοντας
‘’κόσμο’’ και ‘’λογική’’ του….,
φιλί στον Ήλιο έστειλε
και πήγε ‘κει η ψυχή του….!
Κι από ψηλά τους έριχνε
φάσκελα….. με άσπρο γέλιο….,
του Πάπα και του Καίσαρα
που ‘τρωγαν το φραγγέλιο….!.....
........................
Κατά ζα….. βοσκοί και λύκοι….!
…..Κοιτάξτε –τους που βάλατε,
ξανά, σε βάθρα πρώτους….,
κοιτάξτε –τους που βγάλατε
τριακόσιους φαρδοπρώκτους….!
Τι ωραία ‘’σας τη φέρνουν’’….,
κατά ζα….. βοσκοί και λύκοι….,
δύο δίνουν….. δέκα παίρνουν….,
άξιοι να ‘στε για λύπη….!
…..Κοίταξε τους αντίλαους….,
ζωή ‘’ζωή και κότα’’….,
αλλόλογους κι αλλόπρακτους….,
τι φταίει σύρε ρώτα….!
Έτσι θα ‘ν’ και τα παιδιά σου….,
κατά μάνα….. κατά κύρη….,
ξύπνιος θύτης….. χάχας θύμα….,
άλλαξε….. να δεις χαΐρι….!.....
......................
Πάντοτε...., πριν από τις εκλογές....!
….. Πάντοτε…., πριν από τις εκλογές….,
θα σου ανοίγουν πόρτες θετικές,
και, στα όνειρά σου….,
αλλά…., μετά από αυτές….,
θα σου τις κλείνουν ερμητικές….. κι αρνητικές….!
Και θα ‘ναι έξω, και, τα όνειρά σου…..
και συ απ’ έξω….. και ‘’στην απ’ έξω’’….,
ένα πατάκι….. έξω απ’ την πόρτα….,
που θα σκουπίζουν τα παπούτσια τους οι Σπουδαρχίδηδες….,
μαζόχος και θνητός…., χωρίς ελπίδες….!
Πάντοτε…., πριν από τις εκλογές….,
θε να σου ‘’διώχνουν’’…., λαέ…., ‘’που λες’’….,
και, τους εφιάλτες….,
αλλά…., μετά από αυτές….,
πάλι, θα σου ‘ναι οι συντροφιές….. οι ‘’κολλητές’’….!.....
......................
Τζούφιο το Μηδέν....!
.....Στα Μας Μίντια της ''θεια -- Κλάρας''…..
τα προδρόμια της αντάρας
μας τα λένε ''σικ''....,
πώς τη ζουν οι Γραικολέρες....:
δεξιώσεις, κρουαζιέρες,
στα βουνά πικνίκ....,....!
Λογοτέχνες, καλλιτέχνες,
πολιτικοί, εφοπλιστές....,
παπάδες και καλαμαράδες....,
τουρλού -- τουρλού μπαξές....,
αστρολόγοι και μαφιόζοι….,
παλλακίδες, μανεκέν....,.....
''στον Μπερντέ του Καραγκιόζη''....,
''στου Πασά μας το Σεράι''....,
ποιοι γελούν..... ποιοι κλαιν....!
Εξουσιά παλιατσουριέντα....,
που δεν κάνει, πια, κουβέντα
‘κείνα..... που μας καιν....,
της Γρετσιάς νομενκλατούρα....,
''στην κονσέρβα'' κι η ''κουλτούρα''....,
τζούφιο το Μηδέν....!.....
........................
Η ανθρωπιά κι η κατθρωπιά….!
.....Είσαι αυτό που διάλεξες….,
‘’κυνηγός’’ και σπουδαρχίδης….,
φοράς στο στήθος σου σταυρό….,
‘’σταυρούς’’ φτιάχνεις τις νύχτες….!
Είσαι αυτό που διάλεξες….,
το κακό ν’ αναπαράγεις….,
σκυλί ταγμένο στο Κακό….,
σαπρούς Θύτες φυλάγεις….!
Η ανθρωπιά κι η κατθρωπιά
είναι, να, θέμα επιλογής….,
φανφάρες ό,τι άλλο πεις….,…..
η ανθρωπιά κι η κατθρωπιά
είναι οι δυο δρόμοι της Ζωής….,
δρόμος Κακίας κι Αρετής….!
Είμαι αυτό που διάλεξα….,
‘’αλητάκος’’ και ‘’σπουργίτης’’….,
εγώ φενάκες δε φορώ….,
δηλώνω τους κοπρίτες….!
Είμαι αυτό που διάλεξα….,
το καλό ν’ αναπαράγω….,
πουλί ταγμένο στο Καλό….,
γω θύματα φυλάγω….!.....
Κι όμως...., Τρελό τον έλεγαν....!
…..’’Του ‘σπάγαν πλάκα’’…., δάκρυζε….,
ηλίθιοι ψευτομάγκες….,
σβάρνα τους δρόμους…., λεύτερος….,
σπίτι του οι παράγκες….!
Αρχίναγε το ‘’κήρυγμα’’…..
και έφτυνε ‘’τα πάντα’’….,
πολιτικούς, θρησκέμπορους,…..
που ‘’όλα’’ για τα φράγκα….!
‘’Θρήσκοι’’ αυτοί…., στραβόδοξοι….,
μαζόχια ψηφοφόροι….,
κι όμως…., τρελό τον έλεγαν….,
υποταγμένοι ‘’φλώροι’’….!
Ώσπου, μια νύχτα, φτύνοντας
‘’κόσμο’’ και ‘’λογική’’ του….,
φιλί στον Ήλιο έστειλε
και πήγε ‘κει η ψυχή του….!
Κι από ψηλά τους έριχνε
φάσκελα….. με άσπρο γέλιο….,
του Πάπα και του Καίσαρα
που ‘τρωγαν το φραγγέλιο….!.....
........................
Κατά ζα….. βοσκοί και λύκοι….!
…..Κοιτάξτε –τους που βάλατε,
ξανά, σε βάθρα πρώτους….,
κοιτάξτε –τους που βγάλατε
τριακόσιους φαρδοπρώκτους….!
Τι ωραία ‘’σας τη φέρνουν’’….,
κατά ζα….. βοσκοί και λύκοι….,
δύο δίνουν….. δέκα παίρνουν….,
άξιοι να ‘στε για λύπη….!
…..Κοίταξε τους αντίλαους….,
ζωή ‘’ζωή και κότα’’….,
αλλόλογους κι αλλόπρακτους….,
τι φταίει σύρε ρώτα….!
Έτσι θα ‘ν’ και τα παιδιά σου….,
κατά μάνα….. κατά κύρη….,
ξύπνιος θύτης….. χάχας θύμα….,
άλλαξε….. να δεις χαΐρι….!.....
......................
Πάντοτε...., πριν από τις εκλογές....!
….. Πάντοτε…., πριν από τις εκλογές….,
θα σου ανοίγουν πόρτες θετικές,
και, στα όνειρά σου….,
αλλά…., μετά από αυτές….,
θα σου τις κλείνουν ερμητικές….. κι αρνητικές….!
Και θα ‘ναι έξω, και, τα όνειρά σου…..
και συ απ’ έξω….. και ‘’στην απ’ έξω’’….,
ένα πατάκι….. έξω απ’ την πόρτα….,
που θα σκουπίζουν τα παπούτσια τους οι Σπουδαρχίδηδες….,
μαζόχος και θνητός…., χωρίς ελπίδες….!
Πάντοτε…., πριν από τις εκλογές….,
θε να σου ‘’διώχνουν’’…., λαέ…., ‘’που λες’’….,
και, τους εφιάλτες….,
αλλά…., μετά από αυτές….,
πάλι, θα σου ‘ναι οι συντροφιές….. οι ‘’κολλητές’’….!.....
......................
Τζούφιο το Μηδέν....!
.....Στα Μας Μίντια της ''θεια -- Κλάρας''…..
τα προδρόμια της αντάρας
μας τα λένε ''σικ''....,
πώς τη ζουν οι Γραικολέρες....:
δεξιώσεις, κρουαζιέρες,
στα βουνά πικνίκ....,....!
Λογοτέχνες, καλλιτέχνες,
πολιτικοί, εφοπλιστές....,
παπάδες και καλαμαράδες....,
τουρλού -- τουρλού μπαξές....,
αστρολόγοι και μαφιόζοι….,
παλλακίδες, μανεκέν....,.....
''στον Μπερντέ του Καραγκιόζη''....,
''στου Πασά μας το Σεράι''....,
ποιοι γελούν..... ποιοι κλαιν....!
Εξουσιά παλιατσουριέντα....,
που δεν κάνει, πια, κουβέντα
‘κείνα..... που μας καιν....,
της Γρετσιάς νομενκλατούρα....,
''στην κονσέρβα'' κι η ''κουλτούρα''....,
τζούφιο το Μηδέν....!.....
........................
Η ανθρωπιά κι η κατθρωπιά….!
.....Είσαι αυτό που διάλεξες….,
‘’κυνηγός’’ και σπουδαρχίδης….,
φοράς στο στήθος σου σταυρό….,
‘’σταυρούς’’ φτιάχνεις τις νύχτες….!
Είσαι αυτό που διάλεξες….,
το κακό ν’ αναπαράγεις….,
σκυλί ταγμένο στο Κακό….,
σαπρούς Θύτες φυλάγεις….!
Η ανθρωπιά κι η κατθρωπιά
είναι, να, θέμα επιλογής….,
φανφάρες ό,τι άλλο πεις….,…..
η ανθρωπιά κι η κατθρωπιά
είναι οι δυο δρόμοι της Ζωής….,
δρόμος Κακίας κι Αρετής….!
Είμαι αυτό που διάλεξα….,
‘’αλητάκος’’ και ‘’σπουργίτης’’….,
εγώ φενάκες δε φορώ….,
δηλώνω τους κοπρίτες….!
Είμαι αυτό που διάλεξα….,
το καλό ν’ αναπαράγω….,
πουλί ταγμένο στο Καλό….,
γω θύματα φυλάγω….!.....
Τρίτη 6 Απριλίου 2010
Κρίση!!!! - Σκέψεις και στοχασμοί από τον συμπατριώτη μας ανυπότακτο Κ.Π.
Κρίση! Κρίση! Τρέξτε, έχουμε κρίση!
Τα αίσχη τους οι 300 χαμαιλέοντες έτσι τα' χουν βαφτίσει.
Κρίση στον έρωτα, στην περηφάνια, στην φιλία,
μα έκπτωση στην ξιπασιά, στο ξεπούλημα και στην μαλακία.
Πάρε λαέ! Πάρε. Σ' όλα υπάρχει ελευθερία,
και αυτοί τα εξαργυρώνουνε με δούλους κι αδικία.
Τάζουν απ' τα μπαλκόνια λαγούς με πετραχήλια,
αρκεί σύρτη να βάζουμε στην σκέψη και στα χείλια.
Λιγότερος αγώνας, μα πιο πολλά αγαθά,
αυτό είναι το σλόγκαν για να τα πας καλά,
και όσο πιο φοβερό είναι αυτό που έχεις διαπράξει,
τόσο τα λόγια θα τιμωρούν, κι όχι την πράξη.
Μάθε να πατάς σε πτώματα για να ψηλώσεις, δεν είναι τρόπος αναίδειας,
άλλωστε και το λειτούργημα, είναι μια μέθοδος αισχροκέρδειας.
Και το χαζοκούτι δίνει ευκαιρίες με ένα σάλτο,
πως τον πάτο να τρυπήσεις και να βρεθείς από κάτω.
Και μόλις τελειώσει αυτή η κρίση, νά 'στε σίγουροι πως κάποια άλλη θα αρχίσει.
Θα την εφεύρουν αυτοί, που στο διάολο την ψυχή τους έχουν ξεπουλήσει.
Αυτοί που λένε πως λειτουργούν βάσει συνειδήσεως,
και ζούν απ' το βυζί της εκάστοτε κυβερνήσεως
Κυριακή 21 Μαρτίου 2010
Ζω για μιά Ελλάδα άθλια;
- Ζω για μιά Ελλάδα που χαίρεται για δύο ώρες το πολύ, για χαρές και πληρωμές άλλων.
- Ζω για μιά Ελλάδα που ασχολείται με το μ..ι...!! ε συγγνώμη με το αιδοίο της Τζόυλιας.
- Ζω για μιά Ελλάδα που λικνίζεται στου σκυλάδικου τους ρυθμούς.
- Ζω για μιά Ελλάδα που την επισκιάζει η φτήνια και η ανέχεια ( ποδόσφαιρα, γελοιότητες και ρατσισμός.)
- Ζω για μιά Ελλάδα που ξεχνά να βγει στους δρόμους επειδή κλάνει μέντες.
- Ζω για μιά Ελλάδα υποτακτικών κομματαρχών που αγνοεί και παραμερίζει τους μεγάλους Έλληνες..
- Ζω για μιά Ελλάδα βολεμένων αρχοντοχωριατών που χρήζουν αισθητικής αστυνομίας.
- Ζω για μιά Ελλάδα που ελπίζει ξανά σε σκάνδαλα και κλοπές για να ανανήψει.
- Ζω για μιά Ελλάδα που ντρέπεται για την ντοπιολαλιά και τις ρίζες της.
- Ζω για μιά Ελλάδα που κατάντησε να ξαναβγάλει δεξιά και να δώσει έδρανα σε σαλιάρικα κτήνη ( βλέπε Λα.ο.ς )
Και που είστε!!!! Όλοι εσείς που θα ρθείτε σε λίγο εδώ για τις φιέστες της εκκλησίας και της θρησκείας, ( βλέπε πάσχα ), συμμορφωθείτε γιατί θα πέσει ράβδος.
Λίγα λόγια και καλά. Και να βγαίνετε στα πέριξ για έξοδο...ΣΥΜΠΛΕΓΜΑΤΙΚΟΙ
Λίγα λόγια και καλά. Και να βγαίνετε στα πέριξ για έξοδο...ΣΥΜΠΛΕΓΜΑΤΙΚΟΙ
ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΓΕΝΙΑ ΜΟΥ !!
Λυπάμαι πολύ, αλλά σ' αυτήν την χώρα ή εγώ ή αυτοί. ΔΕΝ ΧΩΡΑΝ και οι δύο κατηγορίες.
ΟΧΙ ΑΛΛΟΙ ΡΟΥΦΙΑΝΟΙ ΤΩΝ ΚΟΜΜΑΤΩΝ, ΡΕ ΓΑΜΩΤΟ. ΒΓΕΙΤΕ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ.
ΟΧΙ ΑΛΛΟΙ ΡΟΥΦΙΑΝΟΙ ΤΩΝ ΚΟΜΜΑΤΩΝ, ΡΕ ΓΑΜΩΤΟ. ΒΓΕΙΤΕ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ.
( Αξίζει να δείτε τα σχόλια του ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΖΗΒΑ....Θίγει ένα - ένα θέμα )
Τρίτη 16 Φεβρουαρίου 2010
Οι νεόπλουτοι γενίτσαροι, οι αυλικοί των πολιτικών, και τα ....τριήμερα!!!!

Ψέματα, επίδειξη, ηλιθιότητα, σνομπισμός, δυσφήμιση.Η δυσπιστία προς του πολιτικούς και η απαξίωσή τους, είναι φαινόμενο που έχει ποτίσει πια το νού και την ψυχή μας.
Πλέον αυτή η λέξη, η λέξη ''πολιτικός'', σε παραπέμπει σε κλοπές, χλιδή, χρήματα, φατριές, κομπίνα, σαλιγκαρισμό και σε τίποτα καλό. Καθώς και οι δορυφόροι τους, κάποιοι ετεροδημότες που μας επισκέπτονται τρεις φορές τον χρόνο ( Τι πλάκα έχουν αυτοί και τα παιδιά τους!!!!!! )
Είμαι 35 χρονών. Στην αρχή , όταν κοινωνικοποιήθηκα, ήμουν ρομαντικός. Άρχισα να μεγαλώνω στα 18 μου, και νόμιζα ότι απέκτησα και πολιτική συνείδηση, μιμούμενος ορισμένους ψευτοαριστερίζοντες που τώρα δεν ξέρουν τι έχουν, σνομπάρουν τον τόπο τους, ζουν αλλού, κι από το στυλ με το τσιγάρο και τα κίτρινα δάκτυλα από την δήθεν κουλτούρα και την βασανισμένη σκέψη, εξελίχθηκαν σε γιάπηδες με άλλη προφορά, σνομπάροντας την ντοπιολαλιά και τις ρίζες τους.
Τα δε παιδιά τους, απλησίαστα και τρομερά γλειώδη. Έρχονται εδώ κάθε Πάσχα, φωτογραφίζοντας εμάς τους ''Χωρικούς''!!! Να γυρνάμε με τα παλιά μας ρούχα τη σούβλα και να τραγουδάμε τα τοπικά μας τραγούδια.
Τα ΣΚ που έρχονται από Αθήνα για Παρνασσό ( Η μόδα του χειμώνα ), σαν τα κοπάδια, επειδή το υποδεικνύει η μόδα και τι in περιοδικά, τρέχουν με χίλια και σου παίζουν τα φώτα αλαζονικά προσπερνώντας τυφλά.
-'Κάνε πέρα να περάσω ρε ταπεινέ με το fiat και με τα 1.100 κυβικά, Βλάχο...Ε Βλάχο''
Ξέρεις ποιός είμαι εγώ; Μπορώ να σε αγοράσω. Μπορώ να σε πάω φυλακή. Το αυθαίρετό μου στα βόρεια προάστια το έχω δίπλα στον κολλητό μου και κουμπάρο μου ρε...Ξέρεις ποιός είναι ρε; Ο πρώην υπουργός Νικόλαος Φασιστίδης. Γι' αυτό κανόνισε''
Συνεχίζουν την πορεία τους, σταματούν, κάνουν σαματά με τα πολλά ευρώ τους.
Έπειτα έρχονται για λίγο στο Δίστομο, και καθώς κάθονται στα στέκια μας, στα καφέ μας, μιλούν πολύ - πολύ δυνατά, με σκοπό να τους ακούν οι ντόπιοι, οι ''επαρχιώτες'' και να τους θαυμάζουν,
( τουλάχιστον έτσι πιστεύουν ).
Όταν τύχει και μεθύσουν γλεντούν με τα εμετικά σουξέ της εποχής και με βαρύ σκυλάδικο, πετώντας τα λεφτά επιδεικτικά και εξαγοράζοντας έτσι κάποιες φιλοχρήματες συνοδούς.
Γιατί χωρίς το χρήμα είναι μηδενικά.
Φίλους δεν έχουν. Απλά δίπλα τους έρχονται οι δορυφόροι επίδοξοι κομματάρχες, και ο φουκαράς ο σερβιτόρος δίπλα, έχει τους κουβάδες και την σφουγγαρίστρα για να μαζέψει τα σάλια τους.
Σερπετά σε όλο τους το μεγαλείο.
Το κριτήριο της φιλίας τους, δεν είναι η αγάπη και η φυσιολογική προσέγγιση, αλλά η κατά τη γνώμη τους οικονομική άνεση και η κομματική θέση.
Άδεια μύδια από γνώσεις, στερημένοι από πολιτισμό κι από ανθρωπιά.
Αυτή είναι η νεόπλουστη γενιτσαρική κάστα των Νεοελλήνων. Η κάστα που έχτισαν τα μεγάλα κόμματα στα 35 χρόνια που εγώ ζω, παρατηρώ και οσφρίζομαι.
Η πιο επικίνδυνη κάστα ανθρώπων. Γιατί έχουν χρήμα χωρίς γνώση, εξαρτώνται απ' αυτούς οι τύχες πολλών νέων παιδιών, παροτρύνουν ρομαντικά νέα παιδιά ( όπως ήμουν κι εγώ ), να γραφτούν από τα πανεπιστήμια στις κομματικές παρατάξεις, και να πάρουν την σκυτάλη, να γίνουν δηλαδή οι αυριανοί ρουφιάνοι, οι αυριανοί νεόπλουτοι της Αθήνας, του Παρνασσού και της Μυκόνου.
Να έρχονται τα καλοκαίρια και να σου λένε:
-Ακόμη εδώ είσαι; Που βρίσκεσαι;
Να λέγεται στο επίθετο Ταραμάς, και η κόρη του να ονομάζεται πχ Κλαίρη Ταραμά, από την γιαγιά Χρυσάφω Ταραμά το γένος Πατσά, και να νομίζει ότι είναι γόνος παλαιάς Λονδρέζικης οικογένειας, ''με οικόσημο και τίτλους ευγενείας'', που έλεγε πολύ όμορφα κι ο Γιώργος Ζαμπέτας!!
Άχ ρε ελλαδίτσα πως κατάντησες.
Κωμικοτραγικά αλλά αληθινά πέρα για πέρα.
Κάτι τέτοιοι έιναι οι πολιτικοί μας και οι αυλικοί τους κομματάρχες που , δυστυχώς, έχουν δυναμή.
Δύναμη βέβαια όχι για όσους είναι αξιοπρεπείς, αλλά για τα ανθρωπάκια.
Γι' αυτό προσέξτε......
ΥΓ: Προς το παρόν ακονίστε τα μαχαίρια σας για το Πάσχα. Σας περιμένουμε!!!
Το τραγούδι που ακολουθεί είναι του Μίκη Θεοδωράκη σε στίχους Μιχάλη Κατσαρού.
Ερμηνεύει ο μεγάλος Γρηγόρης Μπιθικώτσης
Τρίτη 9 Φεβρουαρίου 2010
''Ο πακτωλός''. Ένα ποίημα - σκέψη από έναν ανυπότακτο Διστομίτη συμπατριώτη μας.

Βαριέμαι αυτή την ανίατη ρουτίνα,
κι΄οσους κρυφοκοιτάνε πίσω απ' την κουρτίνα.
Αυτούς που ασταμάτητα επιμένουν
να ακούνε θα, θα, θα, και περιμένουν.
Εκείνους που με ευφράδεια αγορεύουν,
και τον σταυρό της κάλπης τους πρεσβεύουν.
Όσους γονυπετείς τρέχουν πριν τις εκλογές,
για να πάρει ο βουλευτής καινούργια Μερσεντές.
Όλους τους ''εργατοπατέρες'' που ποτέ δεν εργαστήκαν,
και τις ελπίδες και τα όνειρά τους καταχραστήκαν.
Αυτούς που δέχονται κάθε είδους εξευτελισμό,
αρκεί να εισπράξουν τον πολυπόθητο πακτωλό.
Και τέλος όσους λένε ότι αγωνίζονται, για της χώρας το καλό,
μα είναι πολυκόλακες δίχως όσιο και ιερό.
Από τον ανυπότακτο Διστομίτη Κ.Π.
Δείτε εδώ και το προηγούμενο ποίημα του.
Κυριακή 6 Δεκεμβρίου 2009
''Η ανάπηρη Δημοκρατία'' - Ένα ποίημα - σκέψη ενός νέου συμπατριώτη μας Διστομίτη

Από ένα νέο Διστομίτη που δεν υπέκυψε στην εξαγορά συνειδήσεως από τα μεγάλα κόμματα εξουσίας, τον Κ.Π
Θ' ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΟΙ ΚΑΙΡΟΙ
Στην εποχή μας, της αναρχοελευθερίας, και της ανάπηρης Δημοκρατίας,
όλοι λένε την αλήθεια, όπως και στα παραμύθια,
μα κάνε υπομονή. Θα δεις πως θα τα φέρει η ζωή,
να έχουν δικαίωμα οι Άριστοι και όχι οι Αρεστοί.
Θα κυβερνούν όσοι θα έχουν θέμα, κι όχι όσοι λένε πειστικά το ψέμα.
Θα γίνουμε δημιουργοί, συναρωγοί Παιδείας,
κι όχι αιχμάλωτοι της ασυνειδησίας.
Θα υπάρχει σωφροσύνη, και όχι αέρας στα μυαλά μας,
άλλωστε στον δρόμο μεταξύ σύνεσης - καρδιάς, υπάρχει η ανθρωπιά μας,
μα για να γίνουν αυτά πρέπει να προσέχεις τον συνάνθρωπό σου.
Κι όπου πας, πάντα να φοράς τον εαυτό σου.
Από τον ανυπότακτο Κ.Π
Τρίτη 6 Οκτωβρίου 2009
Σου είπαν ψέματα πολλά, ψέματα σήμερα σου λένε ξανά.
Τα γερόντια
Μ’ ένα μάτι μ’ ένα δόντι, με βαμμένα τα μαλλιά
σκαρφαλώσαν οι γερόντοι στης πατρίδας τα σκαλιά
Καθώς παν για τα ογδόντα, ίδιοι και παράλληλοι
το πολύ για καμιά τσόντα είναι πια κατάλληλοι
Μα για να σωθεί η Ελλάδα, στους καιρούς τους ύστατους
βρείτε κάπου έναν Καιάδα και γκρεμοτσακίστε τους
Τότε θα ’ρθουν άλλα χρόνια, μ’ όνειρα κι οράματα
δίχως λόγους στα μπαλκόνια, κι άχρηστα προγράμματα
Μας φλομώσαν οι παππούδες, με ψευτιές και φούμαρα
λες και είμαστε αλεπούδες, που μασάμε φούμαρα
Μα για να σωθεί η Ελλάδα, στους καιρούς τους ύστατους
βρείτε κάπου έναν Καιάδα και γκρεμοτσακίστε τους
Για να μην μας πουν κι άλλα ψέματα, καλώ όλο το λαό του Διστόμου, και ειδικά τη σκεπτόμενη Νεολαία, που επωμίζεται την μοναξιά και την εγκατάλειψη εδώ στο Δίστομο, να είναι άγρυπνη και να αφουγκράζεται κάθε τι που γίνεται χωρίς αυτήν, εδώ στο πολύπαθο Δίστομο.
Μας έχουν πει αρκετά ψέματα, δεν πρέπει να ανεχόμαστε άλλα. Είναι επικίνδυνες εποχές και βλαβερές προς τα συμφέροντα του τόπου μας και ευνοϊκές προς τα συμφέροντα - με αισχρό τρόπο βέβαια - κάποιων τοπικών πολιτικών, που διάκεινται εχθρικά στο Δίστομο. Σκεφτείτε και κρατήστε ημερολόγιο, πότε θα ξαναεμφανιστούν στον τόπο μας οι πολιτικάντηδες της Βοιωτίας, ειδικά τώρα που πέρασαν οι εκλογές. Ας μην κοιτάμε το προσωπικό όφελος που τυχόν να έχουν μερικοί απ' τις πελατειακές σχέσεις με τον πολιτικό τους, παρά το τοπικό όφελος και την παρακαταθήκη που θα αφήσουμε στους νεώτερους, με την διεκδίκηση των δικαιωμάτων μας και του υγιούς περιβάλλοντος, ειδικά σε μιά περιοχή βιομηχανική που έχει πληγεί ανεξέλεγκτα, και που έχουν καρπωθεί πολλοί απ' τους κυβερνώντες και τους ιθύνοντες απ' τις πληγές του.
( Μόλυνση Κορινθιακού, ρύπανση, γενιτσαρική πολιτική, καταπάτηση γης και αλλαγή ονομασίας ).
Ευκαιρία ΝΑ ΠΑΛΕΨΟΥΜΕ
Θα επανέλθω με πολλά στοιχεία.
Δείτε και εδώ κάτι σχετικό με το Δίστομο και τον Νεοελληνικό Πολιτισμό, και πλουτίστε την δισκοθήκη σας
Κυριακή 2 Νοεμβρίου 2008
Πολιτικοί ελιγμοί-έλλειψη πυγμής και θάρρους, και το θράσος των ηλιθίων


Ασχολούμαστε εδώ και κάμποσες μέρες, με το εργοστάσιο της ντροπής που στήθηκε χωρίς τη συγκατάθεσή μας στην Παραλία Διστόμου, απολλοτριώνοντας βάναυσα και φρικτά, τα καλύτερα Διστομίτικα οικόπεδα, και καταστρέφοντας έναν απ' τους πιο εύφορους ελαιώνες.
Ευθύνη είχε η τότε δεξιά κυβέρνηση του σκοταδισμού με την γαλλική κυβέρνηση που φημίζεται για τα αποικιοκρατικά της αίσχη. Επίσης ευθύνες έφεραν και οι τότε πολιτικοί του τόπου, Δήμος, πολιτευτές και οι αυλικοί τους.
Το πρόσχημα είναι ότι ιδρύθηκε βιομηχανία, ήρθε δουλειά και πολιτισμός και τέτοιες μεγαλόστομες αηδίες!!!
Ναι ήρθε εξέλιξη, αλλά όχι για το Δίστομο, αλλά για τα γύρω χωριουδάκια που ζουν κατά το 98% από αυτό το αποικιοκρατικό εργοστάσιο, χωρίς να χάσουν ούτε ένα στρέμμα γης, παρά μόνο την υγεία τους απ' τα απόβλητα και τα φουγάρα, που με την συγκατάθεση και το ''ράψιμο κουστουμιών'' απ' τις συνεργασίες πολιτικών και στελεχών του εργοστασίου, φιμώθηκαν και το παρέβλεψαν.
Ξεχνούν οι αχάριστοι ότι αν δεν ήταν ο Ιωάννης Μπάρλος να αποκαλύψει τον βωξίτη στην Ελλάδα με την επιστήμη και το Διστομίτικο πείσμα του, δεν θα υπήρχε αυτό το εργοστάσιο της ντροπής, γιατί δεν θα υπήρχε πρώτη ύλη.
Παρεμπιπτόντως οι Αφοί Μπάρλου ήταν βέροι Διστομίτες, κι όχι κάποιος ξένος που ήρθε με το έτσι θέλω να μας προσλάβει.
Πέρασαν λίγα μόλις χρόνια απ' την παγκόσμια τραγωδία της σφαγής 1944-1962, και μας έκαναν τη ζημιά, χωρίς να σεβαστούν σε τι χώματα πατάνε. Κι αυτό για να ζήσει το 3% του Διστόμου που είχε πάει για δουλειά εκεί.
Με τον καιρό ήρθαν εσωτερικοί μετανάστες για δουλειά, και τους πότισαν με μίσος και έχθρα εναντίον του Διστόμου, που συνεχίζεται ακόμη και σήμερα ( πολιτική γενιτσαρισμού ).
Είναι δηλαδή σαν να πάω εγώ για δουλειά αλλού ( γιατί έτσι έχουν τα πράγματα τώρα ), να βρίζω τους ιθαγενείς μπροστά τους απροκάλυπτα και παραποιώντας την ιστορία τους, να πάω πχ στην Άρτα και να την πω Δίστομο!!!!!!!!
Όπως μετονόμασαν αυτοί, την Παραλία Διστόμου σε Άσπρα σπίτια ( όνομα που υπήρχε απ' τον μεσαίωνα και λειτουργούσε σαν ταρσανάς χωρίς κατοίκους, και βρίσκεται εκεί που χτίστηκε σήμερα απ' τους Δεσφινιώτες το χωριό Αντίκυρα ).
Οι ανιστόρητοι Βοιωτοί γείτονες μας το υιοθέτησαν αβασάνιστα, και τώρα που έχουν αλλάξει οι γενιές έχει ριζώσει δυστυχώς, και μετά θέλουνε να ευαισθητοποιηθούμε εμείς σε θέματα εύθραστα όπως πχ Μακεδονία και Σκόπια, που στο κάτω-κάτω είναι θέμα των λαμογιών που λέγονται πολιτικοί να το λύσουν.
Εδώ δεν μπορούμε να λύσουμε τοπικά θέματα.
Έρχεται λοιπόν ο καιρός και αποφασίζουν τα κόμματα εξουσίας λόγω πολλών συμφερόντων, να κλείσουν τα μεταλλεία του Διστόμου με πρόσχημα το περιβάλλον-αν είναι δυνατόν-όντας μια Εταιρεία που έκανε εξορύξεις χωρίς κανένα φουγάρο και χωρίς να αγγίξουν την άλλη Εταιρεία που έκανε και κάνει το ίδιο, την θυγατρική του Αλουμινίου ''Δελφοί-Δίστομο'' με το ίδιο πρόσχημα που βρήκαν σε μας!!!!! ( Πρωήν Βωξίται Διστόμου ).
Τότε που θα πέθαινε το Δίστομο κατά 97%, μια και δούλευε σχεδόν όλη η Κώμη εκεί-για να φτάσω στο ζητούμενο-δεν βοήθησε κανείς, ούτε η τότε Δημοτική αρχή, ούτε η αντιπολίτευση ούτε κανείς γείτονας ( έχει σημασία αυτό ), αντιθέτως ξεφύτρωσαν εκατοντάδες σύλλογοι και υπέγραψαν να κλείσει. Βλέπετε ήταν ευαισθητοποιημένα καθοδηγούμενοι απ' τον ρουφιάνο πολιτικό τους να νοιαστούν για το......περιβάλλον.
Έρχεται, έρχεται και κυλά ο χρόνος-σημειωτέον κανείς Διστομίτης δεν βγήκε στην επαιτία μετά το λουκέτο των Εταιρειών και την μεταφορά των γραφείων Δελφοί-Δίστομο στην Άμφισσα-και ξαφνικά, μετά από κρίσεις και αλλαγή χεριών στο εργοστάσιο της ντροπής, έρχεται στα χέρια του πολιτικοθρεμμένου Μυτιληναίου που τολμά να ενεργήσει και να έχει στα σκαριά την εγκατάσταση θανατηφόρων μονάδων λιθάνθρακα με την ανοχή των τοπικών κοινωνιών και των ρουφιάνων ανθελλήνων πολιτικάντιδων της Βοιωτίας.
Έγιναν κάποιες ''κινητοποιήσεις'' εκ του ασφαλούς, αλλά μόλις ζόρισαν τα πράγματα, το βούλωσαν ξαφνικά όλοι, και πρώτοι και καλύτεροι οι πολίτες που είχαν ιδρύσει την ''κίνηση πολιτών''.
Όλως τυχαίως το 99% αυτών των πολιτών εργαζόντουσαν στο εργαστάσιο.
Ο Μυτιληναίος αλλάζει γνώμη και παγώνει αυτήν την ενέργεια αφού κέρδισε την κατασκευή και την λειτουργειά μονάδων φυσικού αερίου εξ' ίσου ή λίγο λιγότερες βλαβερές. Βλαβερές όμως.
Πάλι το βουλώνουν όλοι και χαμογελούν νομίζοντας ότι κάτι κατάφεραν. Δεσμεύεται επίσης ότι δεν θα ξαναχύσει λάσπη μέσα στον Κορινθιακό κόλπο, πράγμα που όχι μόνο δεν έγινε, αλλά μια πρόσφατη έρευνα πανεπιστημιακή, απ' τις λίγες αδιάφθορες, το απέδειξε ότι οι ζημιές συνέχιζονται και είναι μεγάλες και ανεπανόρθωτες.
Και φτάνουμε τώρα στο ζητούμενο.
Που είναι όλοι αυτοί οι σύλλογοι και οι φορείς που το 1997 αυγάτισαν ξαφνικά;
Γιατί ο Δήμος Διστόμου συνεργάζεται με ο σωματείο που ήταν ανέκαθεν εχθρικό, κι όταν έκλεινε η Εταιρεία του Διστόμου δεν βοήθησε, παρά έλεγε ότι τα κατάφερε και έκλεισε τον Μπάρλο και ότι σκόπος τους είναι να γίνει να γίνει το Δίστομο Λαύριο; Και τώρα τους βοηθάτε; Για ποιούς; Για πέντε οικογένειες; Στραφείτε σε άλλους δρόμους και πηγές εργασίας. Μήπως περίμενε ολόκληρο Δίστομο ότι θα κλέισει ο Μπάρλος; Αν θέλετε να μείνουν εδώ οι νέοι μην στηρίζεστε στα εργοστάσια, γιατί σήμερα είναι κι αύριο δεν είναι. Σκεφτείτε κάτι και μεις μαζί σας.
Γιατί τότε δεν κάνατε τέτοιον αγώνα εσείς, τοπική κυβέρνηση και αντιπολίτευση, και τώρα σκίζεστε;
Γιατί συνεργάζεστε με τον κύριο ''Θα σας κάνω Λαύριο'', που το παίζει και εργατοπατέρας και είναι και κοινοτάρχης σε γειτονικό αλουμινιοχώρι; Εμείς ότι ήταν να πάθουμε το πάθαμε. Άλλοι θα βγουν στην επαιτία.
Γιατί δέχεστε ,δεν απαιτείτε με τσαμπουκά και εκβιασμό ( μην ξεχνάτε ότι απ' το Δίστομο περνάν όλοι οι δρόμοι και ο οικισμός είναι του Δήμου επίσης ), και κατεβαίνετε στα γραφεία του σωματείου και δεν τους φέρνετε εδώ που είναι και έδρα;
Γιατί δεν αλλάζετε την φιλοαλουμίνια πολιτική των προηγούμενων Δημάρχων;
Τι θα βγει αν βρουν δουλειά με έντονο ρατσισμό απ' τα αφεντικά τους, που βγάζουν την χολή τους πάνω στα Διστομόπουλα, πέντε ακόμη παιδιά; Δεν είναι οι σίγουρες ψήφοι λύση για τον τόπο. Για τους αυλικούς σας μπορεί να είναι.
Που ήταν τα χωριουδάκια τότε που τώρα δέχεστε να πάτε μαζί για το ρεύμα που εκβιάζουν να κόψουν και έχουν πανικοβληθεί; Αυτά τα χωριουδάκια θα χαθούν απ' το χάρτη αν κλείσει το αλουμίνιο, γιατί εξαρτώνται 100%, ενώ εμείς 3%. Που ήταν αυτοί όταν εμάς μας διέλυαν; Αντέξαμε όμως. Δεν αντέχουμε άλλα πράγματα!!!!!!
Με τιμή Γ.Σ
Διστομίτης
Τι παράξενο καράβι/τι κουστούμι να μας ράβει
έτσι λέγαν οι ρουφιάνοι/το βλεπαν από καιρό
Άστε το για να βουλιάξει/να καεί και να ρημάξει
Το πολύ-πολύ να μείνουν/τα συντρίμμια στο γιαλό
Στίχοι/μουσική Βαγγέλης Κορακάκης-Το καράβι
*Στην πρώτη φώτο που απεικονίζει τα πρώτα χρόνια των μεταλλείων στο Δίστομο, με τα τότε πρωτόγονα μέσα, διακρίνεται ο Γιώργος Μίχας ή Κούφας. Είναι ο ψηλότερος στην φωτογραφία. Υπήρξε πολύ δυνατός στην δουλειά του. Μία απ' τις δημοκρατικότερες και πιό γλυκές μορφές του Διστόμου
Πέμπτη 10 Απριλίου 2008
Σπασμένες λάμπες-χώρος αφύλαχτος μόλις λίγα μέτρα απ' το Δημαρχείο
Πάνε τώρα κάμποσα χρόνια που αυτός ο ιερός χώρος μεταξύ του Αρχαιολογικού μουσείου( Πρώην Δημοτικό σχολείο Διστόμου. Έτος ιδρύσεως 1901 ) και του Πνευματικού κέντρου, όπως θέλουν να το ονομάζουν οι αρχές, ( Πρώην Δημοτικό σχολείο Δανιήλ Γαμβρίλη και Γεωργίου Μπάρλου ) , έχει μετατραπεί σε αφύλαχτο παιδότοπο.
Να θυμίσω εδώ ότι στον χώρο αυτό εκτελέστηκαν την μέρα της σφαγής 12 παλικάρια. Σε ένα χώρο μάλιστα που βρίσκεται λίγα μόλις μέτρα απ' το Δημαρχείο.
Επίσης να επισημάνω ότι στον αύλειο αυτόν χώρο μεταξύ των δύο ιστορικών κτιρίων φυλάσσονται αρχαιολογικά ευρήματα και υπάρχουν και κάμερες που καταγράφουν κάθε ύποπτη κίνηση.
Παρόλα αυτά όμως γίνονται ζημιές σε καθημερινή βάση με κυριότερες, από πλευράς αισθητικής, το σπάσιμο των λαμπών όπως βλέπεται στις φωτογραφίες.
Γνωστά - άγνωστα παιδιά που παίζουν σε καθημερινή βάση εκεί δεν γίνονται αντιληπτά απ' τους αρμόδιους; Καταρχήν το ένα τμήμα είναι σήμερα ''Μουσείο θυμάτων ναζισμού'' με δημοτικό υπάλληλο απασχολούμενο εκεί.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)










