Παρασκευή 17 Δεκεμβρίου 2010

Επισκεφτείτε το blog των 1000 τραγουδιών του Μίκη Θεοδωράκη από την ομάδα των εξαίρετων νέων. Τελικά υπάρχει ελπίδα.


Δείτε εδώ την τεράστια συνεισφορά κάποιων παιδιών που έβγαλαν όλο το έργο του μεγάλου μας μουσουργού Μίκη Θεοδωράκη, όταν έβγαλαν το κουτάκι με τα 1000 τραγούδια του.
Δημιουργήθηκε λοιπόν ένα blog που έχει μία βάση δεδομένων με όλα του τα τραγούδια, από αυτή την κίνηση των παιδιών, όπου μπορείτε να τα κατεβάσετε σε rapidshare όλα αυτά που ήταν στο κουτί.
Ο Μίκης Θεοδωράκης προς τιμήν του, γι' αυτό είναι και μεγάλος άνθρωπος, όχι μόνο δεν αντέδρασε , αλλά έδωσε και την έγκριση και την ευχή του.
Ποιός άλλος θα το έκανε αυτό; Για σκεφτείτε το....
Εγώ το κουτί αυτό το είδα από κοντά από την Αναστασία Βούλγαρη και ενθουσιάστηκα πολύ.
Τώρα την ιστοσελίδα που θα σας παρουσιάσω, μου την έστειλε σε μήνυμα ο καλός φίλος και διαχειριστής του blog ΣΤΕΙΡΙΔΑ και τον ευχαριστώ πολύ.
Το blog είναι το εξής  : 
http://mikis1000songs.blogspot.com/
Καλή ακρόαση!!


1 σχόλιο:

Stendoras είπε...

συγχαρητήρια ρε φίλε, αυτό έχω να πω μόνο για αυτήν την σπουδαία πρωτοβουλία!
Μπες και στο blog μου, έκανα κι εγώ σχετική ανάρτηση!!