Τρίτη 14 Δεκεμβρίου 2010

Απαράδεκτα τα πράγματα με τις υπηρεσίες στο Δίστομο. Κινητοποιηθείτε όλοι άμεσα



Από που να ξεκινήσω για την φρικτή από πλευράς υπηρεσιών και κράτους ημέρα.
Έπρεπε να κάνω επειγούσες πληρωμές για την Εταιρεία όπου εργάζομαι, αλλά και για προσωπικές μου δουλειές. Ευτυχώς που δεν αφήνω τα πράγματα για την τελευταία στιγμή, ειδάλλως θα είχα ''καεί''.
Πάω λοιπόν να βγάλω χρήματα από το ΑΤΜ της Αγροτικής Τράπεζας μιά και για της Εθνικής τα είπα στο προηγούμενό μου άρθρο.
Δεν το είχαν γεμίσει και εγώ βιβλιάριο Αγροτικής δεν έχω. Έπρεπε λοιπόν να πάω εκτός Διστόμου και να αφήσω το γραφείο και την δουλειά μου. Κατεβαίνω Παραλία Διστόμου λοιπόν στην εκεί τράπεζα, όπου δούλευε το ΑΤΜ αλλά είχε ουρά και μικρότερο όριο ανάληψης απ' το προβλεπόμενο. Και κει ο κόσμος έβριζε και γκρίνιαζε.
Εγώ αφού ξεβαφτίστηκα επιστρέφω Δίστομο με τα χρήματα που έβγαλα ίσα - ίσα με τις πληρωμές, και πάω στον Ο.Τ.Ε να εξοφλήσω τον λογαριασμό μου. Βλέπω έναν κύριο αλλόφρονα να βρίζει και να καταριέται το κράτος το γελοίο. Διαπιστώνω ότι είναι κλειστό το κατάστημα O.T.E Διστόμου, γιατί η υπάλληλος θα πάρει δεκαπενθήμερη άδεια!! Κι εντάξει μπορεί να έχει ανάγκη, στο κάτω - κάτω υποχρεούται άδεια. Αλλά δεν μπορεί κανείς άλλος να την αντικαταστήσει; Τι γίνεται εδώ, βρε παιδιά;
Δεν μπορεί να έρθει κάποιος από Λιβαδειά να την αντικαταστήσει; Δηλαδή αν κάποιος υπάλληλος παίρνει άδεια πρέπει να μένουμε χωρίς εξυπηρέτηση; Τι πράγματα είναι αυτά;
Για το πρώτο θέμα του ΑΤΜ προτείνω και ΠΡΕΠΕΙ, όλοι οι Διστομίτες και Στειριώτες που χρησιμοποιούσαν το ΑΤΜ, να πάρουν όλοι τα χρήματα τους από την Εθνική και να τα πάνε σε άλλη τράπεζα μήπως και κάνουν κάτι. Δεν φταίω εγώ αν είναι ανάξιοι να πιάσουν τους κλέφτες. Δεν φτάνει που πίνουν το άιμα μας η κυβέρνηση και η Τρόϊκα, μας έχουν και του πεταμού!!!
Όσο για το θέμα Ο.Τ.Ε μία καταγγελία δεν βλάπτει.
Ας πάρουμε τις τύχες στα χέρια μας. Αυτά κάνανε τα μεγάλα κόμματα με τις ασυδωσίες και τους διορισμούς τους ανεξέλεγκτους. Τώρα ας τα επωμιστούμε.
ΑΙΣΧΟΣ και ΝΤΡΟΠΗ

1 σχόλιο:

Π.Δ είπε...

Αφού διορίζαν τον κάθε αγράμματο και πικραμένο, μόνο και μόνο για να πάρουν ψήφους και για καμμία ερωτική συνεύρεση με καμμία τσουλίτσα