Κυριακή 1 Μαΐου 2011

Καλό Μήνα με το αριστούργημα του Μίκη Θεοδωράκη από τον ''Επιτάφιο'' του Γιάννη Ρίτσου, ''Μέρα μαγιού μου μίσεψες''



Επειδή η Πρωτομαγιά δεν είναι γιορτούλα να μαζεύουμε λουλουδάκια και να ξανατρώμε κοψίδια, σας έβαλα αυτό το αριστουργηματικό τραγούδι σε μουσική Μίκη Θεοδωράκη και στίχους Γίαννη Ρίτσου, που ερμηνεύει μοναδικά και ανεπανάληπτα ο Γρηγόρης Μπιθικώτσης.
''Μέρα μαγιού μου μίσεψες''. Για να μην ξεχνάμε τα πάθη που πέρασε ο ελληνικός λαός, και που περνά ακόμη...
ΧΡΟΝΙΑ ΣΑΣ ΠΟΛΛΑ




Μέρα Μαγιού μου μίσεψες
μέρα Μαγιού σε χάνω

άνοιξη γιε που αγάπαγες

κι ανέβαινες απάνω
Στο λιακωτό και κοίταζες
και δίχως να χορταίνεις
άρμεγες με τα μάτια σου
το φως της οικουμένης
Και μου ιστορούσες με φωνή
γλυκιά ζεστή κι αντρίκεια
τόσα όσα μήτε του γιαλού
δεν φτάνουν τα χαλίκια
Και μου 'λεγες πως όλ' αυτά
τα ωραία θα ‘ν’ δικά μας
και τώρα εσβήστης κι έσβησε
το φέγγος κι η φωτιά μας

Δεν υπάρχουν σχόλια: