Πέμπτη 18 Μαρτίου 2010

Κακοτεχνιών συνέχεια - Επίτελους λίγο σεβασμό στον πολίτη.

Εδώ και κάμποσους μήνες, όπως έχω πει με αφορμή άλλα θέματα ( αρχαιολογία κλπ), γίνονται έργα στο Δίστομο από την Δ.Ε.Η.
Έχουν σκάψει όλο το Δίστομο από άκρη σε άκρη. Τώρα είναι στον κεντρικό δρόμο της 10ης Ιουνίου 1944, και ταυτόχρονα στον παράδρομο εκεί που είναι το Μπάρλειο Μηπιαγωγείο, στην οδό Λουκά Μπάρλου η οποία έχει πρόσβαση στις δύο πλατείες, και στον δρόμο προς Κέντρο Υγείας, Παραλία Διστόμου κλπ.
Το θέμα είναι ότι δεν γίνεται μεθοδευμένη δουλειά για τους εξής λόγους:
  • Γιατί έχουν σπάσει αρκετές φορές οι σωλήνες ύδρευσης, με αποτέλεσμα να κόβεται το νερό, γιατί ΔΕΝ υπάρχει έγκυρος χάρτης της ύδρευσης (;)
  • Γιατί υπήρχε μια μικρή αλάνα, στην περιοχή Λαπαθιάς, πιο πάνω απ' την Πλατεία Ηρώων ( Πάνω πλατεία ), δίπλα στα γραφεία του Ράδιο Δίστομο, και που τώρα έχει γίνει κόμβος του έργου και θα εκπέμπεται πολλή ενέργεια. Καταστρέφεται δηλαδή και ένα σημείο με παγκάκια, όπου έπαιζαν παιδιά ή που ξεκουραζόταν κόσμος με αποτέλεσμα να μειώνονται τα πάρκα κατά πολύ. Αρκεί να δείτε εδώ ότι το παλιό νεκροταφείο που προοριζόταν για πάρκο, έχει γίνει πάρκινκ φορτηγών.
  • Γιατί σκάβουν χωρίς σχέδιο, με αποτέλεσμα πολλοί κάτοικοι Διστόμου, και ειδικά αυτοί που μένουν σε κεντρικούς δρόμους, όπως εγώ, πολλές φορές να εγκλωβίζονται με το αυτοκίνητο, και να μην έχουν από που να βγουν. Ας μην ανοίγονται ταυτόχρονα πολλά μέτωπα λοιπόν. Ας τελειώνουν το ένα και μετά ας ξεκινούν το άλλο.
Επίσης όπως θα δείτε στις φωτογραφίες 3 και 5, στα σημεία που έχουν τοποθετηθεί νέα πλακάκια, δεν ταιριάζουν με τα παλιά, και εξέχουν κάποια εκατοστά, με αποτέλεσμα να είναι και επικίνδυνο ακόμη και να παραπατήσει κάποιος, πέρα από το κακό και αντιαισθητικό θέαμα.
Πολύ φοβάμαι, αλλά ας μην προτρέχω, ότι θα αποκατασταθούν μόνο τα κεντρικά σημεία, και τα σημεία όπου είναι σε παραδρόμους ( Φωτογραφία 2 ), θα μείνουν έτσι.
Φοβάμαι επίσης , και έχω αποδείξεις γι αυτό, ότι το σημείο, απ΄ όπου ξεκίνησαν τα έργα
( Οδός Οσίου Λουκά, εκεί που βρίσκονται οι εγκαταστάσεις της Εταιρείας όπου εργάζομαι. Βλέπετε φωτογραφία 1), θα παραμείνει έτσι. Έχουν περάσει κάποιοι μήνες άλλωστε και δεν έχει έρθει κανείς.
Προσέξτε επίσης τα σκαμμένα σημεία όπου λείπει η άσφαλτος, γιατί υπάρχει βάθος,και είναι μυτερά μεταξύ ασφάλτου που έχει απομείνει και χώματος.
Μπορείτε να πάθετε ζημιά στα ελαστικά και στην ζάντα του αυτοκινήτου σας, καθώς και στις αναρτήσεις. Προειδοποιητικό ΔΕΝ υπάρχει.
Μακάρι να προτρέχω ή να βγω ψεύτης. Πάντως θα είμαι εδώ μέχρι το τέλος και θα φωτογραφίζω όλα τα στενά και τα πεζοδρόμια, γιατί έχουν σπάσει κι αυτά, όπως και τα πάρκινκ, το Δημοτικό καθώς και το πάρκινκ της 10ης Ιουνίου, όπου βόλευε αρκετό κόσμο.
Θα κάνω υπομονή λοιπόν, όπως όλοι οι συμπολίτες μου, και θα τα ξαναπούμε στο τέλος του έργου, αν και όταν τελειώσει. Να δούμε επίσης και τι θα επιφέρει.
Αν έχετε και εσείς κάποια καταγγελία ή κάποια εικόνα που να σας έχει προβληματίσει, στείλτε μου εδώ:







2 σχόλια:

Admin - Αμβρόσσιος είπε...

Πάντως θα ήθελα απαντήσεις απ' τον Κύριο Δήμαρχο, ο οποίος προθυμοποιήθηκε να μου τις δώσει, καλώντας με στο γραφείο.
Αλλά επειδή δεν είμαι δημοσιογράφος, και δεν είναι αυτή η δουλειά μου, θα ήθελα να μου στείλουνε στο mail μου τις απαντήσεις.
Τόσοι Δημοτικοί σύμβουλοι τι κάνουν εκεί;
Μιλάω γι' αυτό το άρθρο και γι αυτά τα ερωτήματα.

http://distomo.blogspot.com/2009/12/blog-post_22.html
Ευχαριστώ

Ανώνυμος είπε...

καλα τα λες θεμη μπραβο