Τρίτη 16 Μαρτίου 2010

Αντίο, ρε φιλαράκο.........Σε λάτρευα, δεν σ' αγαπούσα απλά.

Σήμερα αποχαιρέτησα και έθαψα με τα ίδια μου τα χέρια, τον Ρόρη. Ένα σκυλί τερριέ που ήταν ο κολλητός μου οκτώ ώρες την ημέρα για πέντε χρόνια. Είχαμε αναπτύξει μια κοινή γλώσσα και ήξερα τι ήθελε. Είχε ζωή επτά χρόνια ακόμη και ήταν υγιέστατος. Τον σκότωσε ένα ανθρωποειδές ζώο με το αυτοκίνητο του πηγαίνοντας στο Χωριό του. Έτρεχε, δεν πήγαινε κανονικά, αλλιώς δεν θα γινόταν τίποτα. Το θέμα είναι ότι είδα ποιός είναι, καθώς και όλη την σκηνή, γιατί ήμουν από ψηλά, εκεί που είναι τα γραφεία όπου εργάζομαι. Εκεί είχα τον Ρόρη. Ο ''άνθρωπος'' αυτός, είδε δύο σκυλιά να μαλώνουν μέσα στη μέση του δρόμου. Ο Ρόρη είχε βγει για να απομακρύνει από την περιοχή του ένα άλλο σκυλί. Δεν πετάχτηκε για να πεις ότι τον σκότωσε απρόοπτα μην μπορώντας να κάνει κάτι. Βλέποντας δύο σκυλιά στον δρόμο, έπρεπε να κόψει ταχύτητα.
Αφού τον χτύπησε, ανέπτυξε κι άλλη ταχύτητα και συνέχισε την πορεία του χωρίς να δει πίσω του τίποτα.
Σε αυτόν τον δρόμο, πάλι από υπερβολική ταχύτητα, μου είχε σκοτώσει ένας οδηγός φορτηγού άλλο ένα σκυλί. Εκεί όμως δεν ήμουν μπροστά και το έμαθα όταν ήδη τον είχαν θάψει, ακόμη δεν ξέρω που είναι θαμμένος.
Τώρα όμως ήμουνα παρών. Του πήρε όλο το σαγόνι, την κάτω γνάθο. Θα πέθαινε μαρτυρικά από ασιτεία και δίψα.
Μέχρι να πάω να φωνάξω ενισχύσεις, κατάφερε και ήρθε μόνος του στο γραφείο μου, στην καρέκλα μου, εκεί που ήταν η αγαπημένη του θεσούλα.
Τον πήγα στον κτηνίατρο, όπου διαπιστώθηκε ότι δεν γινόταν τίποτα. Του κάναμε ευθανασία, ενώ αυτός πάλευε με αξιοπρέπεια ως το τέλος.
Είχε μαρτυρικό θάνατο και φρικτούς πόνους.
Το θέμα είναι ότι κάποια στιγμή εκεί θα σκοτωθεί άνθρωπος. Έχουν ήδη σκοτώσει μιά παλιά μας συμμαθήτρια όταν πηγαίναμε νήπιο. Πάλι από υπερβολική ταχύτητα.
Τον Ρόρη τον βρήκα με έναν φίλο μου που όλοι ξέρετε, τον Τάσο τον Σταθά, όπου και τον βάφτισε, το καλοκαίρι του 2005. Αμέσως καταλάβαμε ότι πρόκειται για χαρισματικό σκυλί. Είχε γίνει η μασκότ του Διστόμου. Τον αγαπούσαν όλοι.
Κατά ομολογία πολλών, και ιδιαίτερα ενός αστυνομικού της κατοίκου της Παραλίας Διστόμου, τον είχαν αφήσει κάποιοι που έμεναν εκεί.
Συνεχίζουν και αφήνουν ( αυτή την φορά δεν ξέρουμε ποιοί είναι ). Έρχονται σε μένα και ταΐζω όσα μπορώ. Άλλωστε αυτό ήταν και η αφορμή να βγει σήμερα το πρωί έξω ο Ρόρη. Ήθελα να κυνηγήσει τους αντίζηλούς του.
Τώρα έχω ένα άλλο, κι αυτό εγκαταλελειμμένο. Μεγάλο σε μέγεθος και στειρωμένο. Το βρήκα το καλοκαίρι ετοιμοθάνατο, και για να σωθεί πηδούσε μέσα στο αμάξι μου με άλμα για να το πάρω μαζί μου.
Πάντως κι αυτό έτσι θα πάει. Κάποιος από αυτούς που τρέχουν σαν τρελλοί μπροστά από το δρόμο μου, θα το σκοτώσει.
Αν την στήσει εκεί η αστυνομία του Διστόμου κάποια μέρα, θα βγάλει πολλά λαβράκια.
Αντίο ρε φίλε......Σ' ΑΓΑΠΑΩ ΡΕ ΜΠΑΓΑΣΑ.......ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΨΩ ΝΑ ΣΕ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ.
Το κρίμα στο λαιμό τους. Και σ' αυτά τα κτήνη, στον έναν που το σκότωσε αλλά και πιο πολύ σ' αυτόν που τον είχε τότε παρατήσει, εύχομαι κάποια μέρα να καταλάβουν τι σημαίνει να είσαι ΆΝΘΡΩΠΟΣ.
Όσο για τον νομό Βοιωτίας που ζούμε, τι να περιμένω; Ένας νομός βιομηχανικός που γεννά τσιράκια και ρουφιάνους σε αλουμίνια και εργοστάσια, ένας λαός που γλεντά με απαίσια παραμορφωμένα κλαρίνα και ιδρωτίλες, ένας λαός που τρέχει και σκοτώνεται μεθυσμένος. Από αυτόν περίμενα να έχει φιλοζωϊκή συνείδηση, πόσω μάλλον φιλοζωϊκή εταιρεία;
Ένας λαός που θεωρεί - και εδώ δανείζομαι το ρητό ενός πολύ στενού μου φίλου - το τραγούδι ''το άγαλμα'' του Πλέσσα ως ύψιστη κουλτούρα.
Ένας λαός που γλείφει και κολακεύει πολιτικάντηδες.
Πως λοιπόν αυτός ο λαός να αγαπήσει τις ζωούλες των σκύλων που σου δίνουν αγάπη χωρίς αντάλλαγμα;
Ένας λαός που εύχεται να μας είχαν σφάξει εδώ όλους οι γερμανοί.
Σήμερα παρκάρισα έξω από τον κτηνίατρο με τα αλάρμ αναμμένα, ενοχλώντας ομολογουμένως τους διερχόμενους οδηγούς καθώς δυσκολεύονταν να περάσουν. Με βλέπει με το σκυλάκι γεμάτο αίματα και ταραγμένο λοιπόν ένας μαλάκας οδηγός, κι αντί να δείξει κατανόηση έβρισε. Πως δεν τον άρπαξα. Λες και σταμάτησα να πιω καφέ.
Αλλά όχι ρε πούστηδες, όχι....Εδώ θα είμαι, μέχρι να πεθάνω...Θα' μαι τσίμπλα στο μάτι σας, θα με βλέπετε πάντοτε μπροστά σας. Η μόνη σχέση που έχετε με τα σκυλιά, είναι τα σκυλάδικα που ακούτε...!!!
ΓΕΙΑ ΣΟΥ ,ΡΟΡΗ ΜΟΥ. Θα λείψεις από όλους. Από την πιάτσα των ταξί, από τις καφετέριες κι από παντού.
Και πού είσαι. Να έρχεσαι που και που στα όνειρα μου, φιλαράκι ε;

6 σχόλια:

Αλέξανδρος Ζήβας είπε...

..... Αγαπητέ Θέμη....,
με αυτό σου το άρθρο....,
που μου ξαναθύμισε, χαρμολυποφορικά, πολλά σχετικά μου...., με έκανες να σε θαυμάσω περισσότερο....,
γιατί από παιδάκι πίστευα πως.....
όποιος ( δεν ) μπορεί να αγαπήσει, πραγματικά, τα ζώα,.....
( δεν ) μπορεί να αγαπήσει, πραγματικά, και τους συν''ανθρώπους'' του....!

Καταγόμενος από χωριό.....και ζώντας σε χωριό....,
μεγάλωσα με λογής--λογής οικόσιτά μας ζώα....,
όλα λατρευτά μου...., εξού και δεν έτρωγα κρέας -τους..... ο ελαφρώς έως καθόλου κατά μεγάλα διαστήματα κρεατοφάγος εγώ....,
που...., με..... ''μυστική'' παρακολούθησή τους εκ μέρους μου...., μου έμαθαν πάρα πολλά και σπουδαία πράγματα....!

Και...., όταν τα έχανα....: σκυλιά, γάτες, άλογα, πουλιά,.....
θλιβόμουν, όπως κι εσύ, πάρα πολύ...., ώστε τα έθαβα..... ''ιεροτελεστικά'' στο μεγάλο μας κήπο....!

Να φανταστείς δε πως....,
μη αντέχοντας τις κραυγές τους...., ο ''παρεξηγημένος'', και, γι' αυτό εγώ...., μάζευα στο σπίτι μου...., φιλόζωοι όλοι εκεί...., από τους λάκκους..... πεταγμένα νεογέννητα...., ιδίως, γατιά και σκυλιά.... / μα και πεσμένα από τις φωλιές τους πουλιά..... / και τα τάιζα με μπιμπερό...., κόβοντας τη μικρή θηλή της πλαστικής ''ρόγας''...., ενώ, μετά, τα μοίραζα εκεί κι αλλού....!

Εν κατακλείδει...., οφείλω πολλά σε αυτά...., που..... κάλλιο από αυτά / που, σαφώς, δεν καταλαβαίνουν από λέξεις...., καθώς λειτουργούν
''ψυχο''ενεργειακά..... /
να παίρνεις ευλογία : όσο, θαυματοφόρα ''ψυχο''ενέργεια..... παρά από δίποδα....!

Σχετικά δε με τα που πραγματεύεσαι στο άρθρο σου...., σου στέλνω και τα πιο κάτω σχετικά -- ''σχετικά'' στιχουργήματά μου...., ε, κι ο νοών νοείτω....:

Όμως…., μια νύχτα έφυγε….!

.....Τη φύση –του σιχάθηκε….,
κάτθρωποι, πια, οι ανθρώποι….,
να την αλλάξει βάλθηκε….,
χαμένοι πήγαν κόποι….!

Κατάντια κι εξαθλίωση….,
σαν Ζούγκλα η κοινωνία….,
όμως…., μια νύχτα έφυγε
γεμάτος αηδία….!

Και πήγε πάνω στα βουνά….,
παλιέ ντουνιά και μαύρε….,
στα ζώα πλάι και τα πουλιά
την ανθρωπιά ξανάβρε….!.....

........................

Θα φύγω….!

.....Τώρα…., που ‘’τίποτα’’ δεν έχω…., πια….,
να περιμένω απ’ τους ‘’ανθρώπους’’….,
θα φύγω μόνος μου…., στα πιο ψηλά….,
στων ζώων και των πουλιών τους τόπους….!

Και…., αφού κλάψω με κραυγή σπαραχτική….,
καταπώς σκύλα ορφανή…., που φαρμακώσαν τα μωρά της….,
θε να χαθώ απ’ των ‘’ανθρώπων’’ τη ζωή….,
αφού δε βρίσκω να αντιτάξω στην αθλιότητά της….!

Κι άμα τα ζα και τα πουλιά…., εκεί….,
τη γλώσσα –τους μου μάθουν να μιλώ….,
σαν με δεχτούν μες στα δικά τους καταφύγια….,
ίσως μπορέσω, τότε, να δεχτώ,
και, τη ‘’δειλή’’ συγγνώμη του Θεού….,
που ‘’λεία μ’ έριξε’’ στα φίδια….!.....

...........................

Φως ‘’Σιωπής’’....: φως, θετικού, άλεξου, λόγου....!

.....Τι φως μες στη ‘’Σιωπή’’....,
ψυχής χαραυγοπτέρωση....,.....
‘’λόγων συν και λόγων πλην
αλληλοεξουδετέρωση’’....!

Το Λόγο βρήκαμε…..
για Επικοινωνία....,
μα μπερδευτήκαμε....,
χαθήκαμε σαν πλοία....!

Τα λόγια βουλιάζουν....,
---- …..και….. πώς να σωθούμε...!; ----
…..τα ζώα μας φωνάζουν
από αυτά να ‘’πιαστούμε’’….!.....

..........................

Τραγούδι των Φυτών και των Ζώων….!

…..Μοιάζουν κινούμενα ‘’φυτά’’….,
π’ όλο αλλάζουν τόπους….,
μα μένουν, ‘’πάντα’’, χαμηλά….,
κι όμως….. τους λεν ανθρώπους….!

Έχουν καρδιά….. κι είν’ άκαρδοι….,
ψυχές που μοιάζουν βόθρους….,
τα μάτια χαμοβλέπουνε….,
για’ δεν τους λεν….. κατθρώπους….!

Είναι της Γης ζουγκλοποιοί….,
όπου γυρνούν….. αντάρες….,
φέρνουνε τη Συντέλεια….,
τους λέμε μεις….. Κατάρες….!.....


Γεια….: Αλέξανδρος Ζήβας,
URL : www.alexandros-zivas.gr
….: αποκαλυπτικές ΑΠΟΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΣΕΙΣ όλων των αποκωδικοποιητέων…..

Admin - Αμβρόσσιος είπε...

Όντως το άνω θρώσκω είναι τελείος άστοχο.
Όπως τα λές ''κάτθρωποι'' με ψυχή βόρθου.
Έτσι ακριβώς!!!

Admin - Αμβρόσσιος είπε...

Αλλά που θα πάει...Θα του την φυλάω του πούστη!!

Ανώνυμος είπε...

Θέμη καλησπέρα ρε φιλαράκο,

διάβασα το κείμενό σου για το αγαπημένο σου σκυλάκι και σε καταλαβαίνω απόλυτα. Λέω ότι σε καταλαβαίνω όχι για τους τύπους αλλά γιατί και γω έθαψα το δικό μου σκυλάκι τον προηγούμενο μήνα ρε φίλε και γω με τα ίδια μου τα χέρια.... Βέβαια εμένα δεν μου το σκότωσε κανένας και ούτε αναγκάστηκα να του κάνω ευθανασία.Πέθανε από γερατιά και έκανα κάθε προσπάθεια να σβήσει ειρηνικά χωρίς αγωνία και πόνο..., και νομίζω ότι τα κατάφερα!!! Βλέπεις για μένα και την οικογένεια μου ο Ρωμαίος (έτσι τον είχαμε ονομάσει) ήταν ΕΥΕΡΓΕΤΙΚΟΣ!!! Ξέρεις ο πατέρας μου είχε τυφλωθεί πριν από 20 περίπου χρόνια και του τον πήγα για συντροφιά και υποστήριξη αφού είχε συνέλθει από δύο εμφράγματα..... Περιτό να σου πω πόσο αυτό το σκυλί άλλαξε τη ζωή μας..... Διαβάζοντας όλα αυτά ίσως καταλάβεις ποιός είμαι..... Θα τα πούμε και από κοντά πιστεύω σύντομα. Όπως και να έχει η αγάπη μας για τα ζώα και ιδιαίτερα για τα σκυλιά μας εύχομαι να συνοδεύει ΜΟΝΟ τις ευχάριστες αναμνήσεις μας με αυτά,

Άρης.

Admin - Αμβρόσσιος είπε...

Άρη μου, χαίρομαι πολύ για την στήριξη και την επικοινωνία.
Είναι δυνατόν να μην κατάλαβα ποιός είσαι;
Δεν θέλει πολύ. Λίγη ευαισθησία, ανθρωπιά και τον απαραίτητο πολιτισμό, και καταλαβαίνεις τι εστί σκύλος, σύντροφος, φίλος με ανιδιοτέλεια...
Έχουμε όντως καιρό να τα πούμε.
Θέλω να μου φιλήσεις τα ανίψια μου τα όμορφα, και το συντομότερο να τα πούμε από κοντά.
ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ..και πάλι ευχαριστώ!!!!

Joanna είπε...

einai gnosto to poso filozoos eisai kai to poso tha ponages gia opoiodipote skulaki to pathene auto, poso mallon tora pou sunaivei sto diko sou....uparxei omos thia diki Themi mou kai autos o aneuthinos kai varvaros ''antropos'' tha to vrei mprosta tou...kalu dunami....lupamai polu.