Παρασκευή 28 Ιανουαρίου 2011

Live λαϊκά και ρεμπέτικα κάθε Πέμπτη στο ''Ψυχιατρείο''...

Μπου το έστειλε ο φίλος και συμπατριώτης Θανάσης Δημάκας, και το αναδημοσιεύω πιο ολοκληρωμένο από το blog Σίβυλλα

Κάθε Πέμπτη στις 11 το βράδυ στο ''Ψυχιατρείο'' (Παναθηναίκου 6, πίσω απο το γήπεδο της Λεωφόρου, δίπλα απο το φημισμένο κουτούκι ''Οινομαγειρείον''), ο Γιάννης Εμμανουηλίδης παρέα με τον Θάνο Μπόμπορα, τον Παύλο Εμμανουηλίδη και τον Γιάννη Μπότση, μας ταξιδεύουν σε λαϊκά και ρεμπέτικα μονοπάτια.
Το πρόγραμμα πέρα απο τα κλασικά περιλαμβάνει και τραγούδια απο τη νέα δισκογραφική δουλειά του Γ. Εμμανουηλίδη ''Μακριά απ' τον ίσιο δρόμο'', η οποία αναμένεται να...
 κυκλοφορήσει σύντομα.
Αξίζει να σημειωθεί οτι η κομπανία εμφανίζεται και κάθε Κυριακή μεσημέρι στο ουζερί του Στράτου (Φωκίωνος Νέγρη 57, Κυψέλη).
Ορίστε και ένα βίντεο απο την συναυλία στα Προπύλαια ενάντια στην κρατική βια τον Δεκέμβριο του 2008 με τον Γιάννη Εμμανουηλίδη και τον γιο του Παύλο για να πάρετε μια μουσική ''γεύση''...

6 σχόλια:

μπουζουκι=οργανο είπε...

Οποιος ξερει να μου πει αν ο Γιαννης Μποτσης ειναι ή καταγεται απο το Κυριακι Βοιωτιας. Μηπως ξερει ο Θανασης;
Αν ειναι, Θεμη, βρες καποιο κομματι του σολο κλπ και παρουσιασε το.Για να γνωριζομαστε ως κοντοχωριανοι...

Admin - Αμβρόσσιος είπε...

Μπουζούκι= όργανο Μπάτσος = όργανο, Αρα ο μπάτσος είναι μπουζούκι....
Καλημέρα

Θ. είπε...

Ναι απο το Κυριακι ειναι.Εγω δεν εχω καποιο σολο του αλλα νομιζω οτι θα ναι δυσκολο να βρουμε κιολας.Αν βρει ο Θεμης ας ανεβασει παντως.

ΟΡΓΑΝΟΠΑΙΧΤΗΣ ΚΑΙ (ΚΑΛΟΣ) ΜΠΑΤΣΟΣ! είπε...

Αν τον γνωριζει ο Θανασης ή οποιος αλλος ας του πει να στειλει στο μπλογκ με καποιον τροπο μια φωτο, ενα βιογραφικο, ενα τραγουδι - κατι!ΜΙΑ ΑΠΟΨΗ ΓΙΑ ΤΟ ΛΑΙΚΟ-ΡΕΜΠΕΤΙΚΟ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΔΙΑΛΟΓΟΣ, ΜΙΑ ΑΝΤΑΛΛΑΓΗ ΑΠΟΨΕΩΝ.

Admin - Αμβρόσσιος είπε...

υπάρχουν site που κανω πολυ συχνα διαλογους για το Ρεμπετικο, με μελετες μουσικες απο τους λαϊκους δρομους μεχρι βιογραφιες ρεμπετων. Εχω γραψει και στο wiki για μουσικα μονοπατια, ρυθμολογια και βιογραφιες..
Παντως ειναι καλη ιδεα να κανουμε κατι κι εδω...
Κατω στο blog στα αγαπημενα μου, έχω αφιερωμα σε σελιδες του Ρεμπετικου, εκει θα βρειτε πολλα, και δικα μου και συναδελφων, μουσικων και συλλεκτων...Θα το αρχισω. Ευχαριστω πολυ, μου δινετε μεγαλη χαρα και κινητρο..

Τάσος Αλ είπε...

Κάτω, στο τέλος της ιστοσελίδα, παίζεις εσύ; Τώρα το είδα..