Πέμπτη 11 Μαρτίου 2021

Πέθανε ο Τάκης Μουσαφίρης

Πηγή/Αναδημοσίευση: ogdoo

Έφυγε από τη ζωή ο Τάκης Μουσαφίρης όπως αναφέρουν σε αναρτήσεις τους φίλοι του και συνεργάτες του.

Ο Τάκης Μουσαφίρης είχε νοσήσει με κορονοϊό και νοσηλευόταν αλλά τελικά έχασε την μάχη.

Ο συνθέτης Τάκης Μουσαφίρης είχε γεννηθεί στα Ιωάννινα και ασχολήθηκε με τη μουσική από μικρή ηλικία. Είχε συνεργαστεί με δεκάδες καλλιτέχνες, όπως ο Μιχάλης Μενιδιάτης, η Κατερίνα Στανίση, η Πίτσα Παπαδοπούλου, η Χαρούλα Λαμπράκη, η Αρετή Κυπραίου, η Ρίτα Σακελλαρίου, ο Δήμητρης Μητροπάνος, ο Στράτος Διονυσίου και ο Γιώργος Μαργαρίτης.

Μεγάλες επιτυχίες έγιναν τραγούδια του όπως: Κάνε κάτι να χάσω το τρένο, Πες μου που πουλάν καρδιές, Ένα τραγούδι πες μου ακόμα, Ο Ταξιτζής, Μυστικέ μου Έρωτα, Σ' αγαπώ ακόμα, Άκου, Ατάκα κι επί τόπου, Σε μια στοίβα καλαμιές, Εγώ ο ξένος, Ένα λεπτό περιπτερά, Χιονάνθρωπος, Άγνωστε φίλε, Αγαπάω δύσκολα, Εγώ να δεις, Το σ' αγαπώ δεν το λέω, Λέγε μου σ' αγαπώ, Οι Ξενύχτες, Εμείς οι δύο.

Δεν υπάρχουν σχόλια: