Σάββατο 27 Νοεμβρίου 2010

Στα... θρανία οι επιχειρηματίες της Στερεάς Ελλάδας

Από την εφημερίδα ''ΤΑ ΝΕΑ''



Στα ...θρανία, με καθηγητές διακεκριμένους πανεπιστημιακούς, θα καθήσουν για μερικές ημέρες όσοι επιχειρηματίες ή στελέχη επιχειρήσεων από τη Στερεά Ελλάδα θέλουν να αναπτύξουν τις διοικητικές και ηγετικές ικανότητές τους στο πλαίσιο της άσκησης των καθηκόντων τους.
Πρόκειται για ένα εξαιρετικά πρωτότυπο και φιλόδοξο για την επαρχία εκπαιδευτικό - επιμορφωτικό πρόγραμμα μάνατζμεντ, ηγεσίας και στρατηγικής, πανεπιστημιακού επιπέδου, που προσφέρει δωρεάν η Γενική Γραμματεία Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας. Και μάλιστα σε αυτή τη δύσκολη περίοδο της οικονομικής κρίσης.
Το σεμινάριο θα πραγματοποιηθεί τα διήμερα 3-4 Δεκεμβρίου, 9-10 Δεκεμβρίου και 17-18 Δεκεμβρίου (από 10.00 έως 18.00) στην αίθουσα του Νομαρχιακού Συμβουλίου, στη Λιβαδειά. Το πρόγραμμα _ συνολικής διάρκειας 48 ωρών _ υλοποιείται με τη συνδρομή κορυφαίων και διακεκριμένων καθηγητών του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και περιλαμβάνει 3 ενότητες (16 διδακτικών ωρών καθεμία) στα θέματα:
Ι. Επιχειρησιακή Στρατηγική
ΙΙ. Αποτελεσματική Διοίκηση και Ηγεσία
ΙΙΙ. Στρατηγική Μάρκετινγκ και Εξαγωγών
Εκπαιδευτικό υλικό Οπως ανακοίνωσε η Γενική Γραμματεία Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας το πρόγραμμα στηρίζεται σε πρωτοποριακές εργαστηριακές μεθόδους μάθησης, όπως οι μελέτες πραγματικών περιπτώσεων, ασκήσεις, ομαδικές εργασίες, ταινίες. Το περιεχόμενο των παρουσιάσεων θα βασιστεί στις σύγχρονες υποδειγματικές πρακτικές (best practices) και στις ανάγκες των συμμετεχόντων, ενώ το εκπαιδευτικό υλικό που θα διανεμηθεί θα εμπεριέχει διαγνωστικά εργαλεία και οδηγούς βελτίωσης στην πράξη.
Στόχοι του προγράμματος είναι:
_ Να κατανοήσουν οι συμμετέχοντες το μοντέλο μάνατζμεντ που εξασφαλίζει τη διαρκή ανταγωνιστικότητα και την επιχειρηματική επιτυχία.
_ Να κατανοήσουν και να βελτιώσουν τους διοικητικούς και ηγετικούς ρόλους που πρέπει να ασκούν ως ανώτατα στελέχη.
_ Να βελτιώσουν συγκεκριμένες ικανότητες όπως: Ικανότητες διαμόρφωσης και υλοποίησης επιχειρησιακής στρατηγικής, στρατηγικής μάρκετινγκ και εξαγωγών. Ικανότητα δημιουργικής λήψης αποφάσεων και επίλυσης προβλημάτων. Ικανότητα κινητοποίησης και ανάπτυξης των εργαζομένων για υψηλές επιδόσεις. Ικανότητα διαμόρφωσης κουλτούρας συνεχούς βελτίωσης.
_ Γενικότερα να ενδυναμωθούν οι επιχειρηματίες, παλαιοί και νέοι, που επιθυμούν να βοηθήσουν την επιχείρησή τους να προσαρμοστεί και να ανθήσει στις νέες συνθήκες της παγκοσμιοποιημένης οικονομίας.
Η προθεσμία εγγραφής Οι ενδιαφερόμενοι καλούνται να δηλώσουν συμμετοχή το αργότερο μέχρι την Πέμπτη 2 Δεκεμβρίου, επικοινωνώντας με την Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας (e-mail: sterea@otenet.gr, fax: 22310-39.622, τηλ. 22310-38.955).
Αναλυτικά το περιεχόμενο του προγράμματος:
Ι. Επιχειρησιακή Στρατηγική (16 ώρες), 3/12 και 4/12. Εναλλακτικές στρατηγικές ανάπτυξης. Στρατηγικές ανταγωνισμού και ανταγωνιστικότητας. Διαμόρφωση στρατηγικής - λήψη στρατηγικών αποφάσεων. Αξιολόγηση της στρατηγικής.
Εισηγητής: Βασίλης Παπαδάκης, καθηγητής Επιχειρησιακής Στρατηγικής, Λήψης Στρατηγικών Αποφάσεων και Εξαγορών - Συγχωνεύσεων στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Εχει εμπειρία ως σύμβουλος και εκπαιδευτής στελεχών επιχειρήσεων στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Για το διδακτικό έργο του έχει τιμηθεί με Αριστεία Διδασκαλίας από τα Μεταπτυχιακά Προγράμματα: α) Στελεχών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων (Executive MBA), β) MBA International (πρώην Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα στις Επιστήμες των Αποφάσεων) και γ) Μάρκετινγκ και Επικοινωνία με Νέες Τεχνολογίες.
ΙΙ. Αποτελεσματική Διοίκηση και Ηγεσία (16 ώρες), 9/12 και 10/12
Διαρκώς επιτυχημένη επιχείρηση. Αποτελεσματική διοικητική και ηγετική συμπεριφορά. Δημιουργική λήψη αποφάσεων και επίλυση προβλημάτων. Παρακίνηση - κινητοποίηση συνεργατών. Ανάπτυξη εργαζομένων - διαμόρφωση κατάλληλης κουλτούρας.
Εισηγητής: Δημήτρης Μπουραντάς, καθηγητής Μάνατζμεντ και Ηγεσίας στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, διευθυντής του Μεταπτυχιακού Προγράμματος Διοίκησης Επιχειρήσεων για στελέχη (Executive MBA) και διευθυντής του Μεταπτυχιακού Προγράμματος (MSc) Διοίκησης Ανθρωπίνων Πόρων στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Εξειδικεύεται στην ανάπτυξη ηγετικών στελεχών και ομάδων, στη διοίκηση των αλλαγών, στη διοίκηση της εταιρικής κουλτούρας και στη στρατηγική ευθυγράμμιση των επιχειρήσεων και οργανισμών. Εχει βραβευθεί, επανειλημμένα, με τον «Τίτλο Υψηλής Διδακτικής Επίδοσης» από το Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.
ΙΙΙ. Στρατηγική Μάρκετινγκ και Εξαγωγών (16 ώρες), 17/12 και 18/12. Θέματα Μάρκετινγκ για περιόδους ύφεσης. Στρατηγικές διείσδυσης στις ξένες αγορές. Το μείγμα του Μάρκετινγκ για τις διεθνείς αγορές (προϊόν, τιμή, προώθηση, διανομή)
Εισηγητής: Γεώργιος Αυλωνίτης, καθηγητής Μάρκετινγκ στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, διευθυντής Σπουδών του Μεταπτυχιακού Προγράμματος (M.Sc), «Marketing & Επικοινωνία με Νέες Τεχνολογίες», για Στελέχη Επιχειρήσεων. Πρώην αντιπρόεδρος της Ευρωπαϊκής Ακαδημίας Μάρκετινγκ. Εχει προσκληθεί από πολλούς οργανισμούς και επιχειρήσεις για να διδάξει σε σεμινάρια και προγράμματα για ανώτερα και ανώτατα στελέχη και έχει διατελέσει σύμβουλος σε θέματα στρατηγικής μάρκετινγκ και οργάνωσης πωλήσεων σε περισσότερες από 50 ελληνικές επιχειρήσεις και οργανισμούς.

1 σχόλιο:

Λ. είπε...

Ποσοι νεοι επαγγελματιες απο το Διστομο δηλωσαν συμμετοχη; Γιατι ''δειλιαζετε'' να μπειτε στο παιγνιδι συμπατριωτες;
ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ...θΑΝΑΣΗΣ ΜΠΑΡΛΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΒΕΛΤΙΩΣΕΙ ΤΙΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΩΣ ΜΙΚΡΟ-ΈΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ Ή ΕΝ ΔΥΝΑΜΕΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ.
ΚΑΝΤΕ ΤΟ ΒΗΜΑ.ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ, ΟΥΤΕ ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΚΟΚΚΑΛΑΚΙ ΤΗΣ ΝΥΧΤΕΡΙΔΑΣ. Εκει παμε να μαθουμε 5-10 πραγματα απο σημαντικους καθηγητες που μιλουν απλα και κατανοητα για απλους ανθρωπους...