Μένουμε στο ιστορικό και μαρτυρικό Δίστομο. Ενημερωνόμαστε και εκφράζουμε ελεύθερα την γνώμη μας. Προτείνουμε και συμμετέχουμε.
Σάββατο 8 Νοεμβρίου 2025
Κυριακή 2 Νοεμβρίου 2025
Αντίδραση και "πρόταση-καρφί" στα ΕΛΤΑ για το κλείσιμο του Ταχυδρομείου στο Ιστορικό Δίστομο, έδρα του Δήμου Διστόμου Αράχοβας Αντίκυρας
Την κατηγορηματική αντίδρασή του εκφράζει το Δ.Σ. του ΔΗΜΟΥ ΔΙΣΤΟΜΟΥ, ΑΡΑΧΟΒΑΣ, ΑΝΤΙΚΥΡΑΣ για το κλείσιμο του μοναδικού καταστήματος ΕΛΤΑ στο Δήμο, που βρίσκεται στην έδρα του, στο Δίστομο, προχωρώντας ταυτόχρονα σε μια κίνηση με την οποία και εξουδετερώνει και το τελευταίο επιχείρημα της Διοίκησης των ΕΛΤΑ.
Ιδού τι αναφέρεται σχετικά στο Ψήφισμα το οποίο ο Δήμαρχος του Δήμου Διστόμου Αράχοβας Αντίκυρας κ. Γιάννης Σταθάς έστειλε στον Πρωθυπουργό, σε Αρχηγούς κομμάτων, στο Υπερταμείο και τα ΕΛΤΑ: Καθώς, όπως έχει αναφέρει δημόσια ο Διοικητής των ΕΛΤΑ , το προσωπικό θα απορροφηθεί όλο για να μοιράζει τις επιστολές και τις συντάξεις και να χρησιμοποιεί POS κ.α. εργαλεία ,ο Δήμος προτίθεται να αναλάβει τα υπόλοιπα Πάγια Έξοδα του Καταστήματος στο Δίστομο, ήτοι το ενοίκιο ( 250 € ) και τους λογαριασμούς ηλεκτρικού και ύδρευσης.
Τετάρτη 29 Οκτωβρίου 2025
Κλείνουν τα ΕΛΤΑ Διστόμου. Τέλος στην μακροβιότερη υπηρεσία του Διστόμου, που λειτουργούσε πριν το 1890
Μετά το κλείσμο πάμπολλων υπηρεσιών στην Μαρτυρική και Ιστορική Πολίχνη του Διστόμου, σειρά τώρα έχουν και ΕΛΤΑ, η μακροβιότερη και ιστορικότερη υπηρεσία του Διστόμου.
Αντί να ανοίγουν θέσεις εργασίας κλείνουν συνεχώς με αποτέλεσμα η συρρίκνωση και η εξαφάνιση των πιο μικρών πόλεων και χωριών.
Να θυμίσουμε τι έχει φύγει από τον τόπο μας
- ΙΚΑ Διστόμου και Παραλίας Διστόμου
- Υποθηκοφυλάκειο Αμβρυσσού
- Ειρηνοδικείο Αμβρυσσού
- Δασαρχείο
- ΟΤΕ ( Κατάστημα και υπηρεσίες )
- ΕΛΤΑ
- Εμπορική τράπεζα
- Τράπεζα Πειραιώς
- ΕΛΤΑ Παραλίας Διστόμου
Αν δεν γίνει τώρα κάτι, σβήσαμε από τον χάρτη.
Κυριακή 31 Ιανουαρίου 2021
Γιώτα Πούλου - Η Κυβέρνηση διαλύει τα ΕΛΤΑ προκαλώντας χάος και στη διανομή των συντάξεων!
Δ Ε Λ Τ Ι Ο Τ Υ Π Ο Υ
Η Κυβέρνηση διαλύει τα ΕΛΤΑ προκαλώντας χάος και στη διανομή
των συντάξεων!
Ξεκίνησε η εφαρμογή του σχεδίου Μητσοτάκη – Πιερρακάκη για διάλυση
των ΕΛΤΑ προς όφελος ιδιωτικών συμφερόντων.
Η Κυβέρνηση αφήνει ταχυδρομεία με έναν μόνο διανομέα, απολύει
συμβασιούχους, σπρώχνει τους εργαζόμενους σε «εθελούσια έξοδο», ενώ αραιώνει
δραματικά τις διανομές.
Από τους 5700 υπαλλήλους των ΕΛΤΑ θα μείνουν μόλις 3700!
Για τον λόγο αυτό κατέθεσα Αναφορά στην Βουλή με θέμα την ανακοίνωση
που εξέδωσε στις 28 Ιανουαρίου 2020 ο Δήμαρχος Διστόμου – Αράχοβας – Αντίκυρας,
κ. Ιωάννης Σταθάς, ζητώντας από την Κυβέρνηση την άμεση στελέχωση των ΕΛΤΑ στον
Δήμο του.
Το σχέδιό τους δεν σταματά σε έναν Δήμο, διαλύει τα ΕΛΤΑ σε όλη
τη Βοιωτία!
Από τα 8 υποκαταστήματα ΕΛΤΑ (Λιβαδειά, Θήβα, Δίστομο, Αράχοβα, Σχηματάρι, Αλίαρτο, Ορχομενό, Παραλία Διστόμου), με τις συγχωνεύσεις πιθανότατα θα μείνουν μόνο 2, σε Λιβαδειά και Θήβα!
Παρασκευή 29 Ιανουαρίου 2021
Τετάρτη 22 Απριλίου 2015
Τα τελευταία συλλεκτικά Λευκώματα για την Σφαγή, από τα ΕΛΤΑ Διστόμου
![]() |
| Κλικ στις εικόνες για μεγέθυνση |
Παρασκευή 6 Ιουνίου 2014
Συλλεκτικό λεύκωμα από τα ΕΛΤΑ για τα 70 χρόνια από την Σφαγή του Διστόμου
Το λεύκωμα θα διατίθεται σε κάθε κατάστημα των ΕΛΤΑ.
Τις μέρες των εκδηλώσεων μνήμης στο Δίστομο, θα γίνει έκθεση έξω απ τα ΕΛΤΑ Διστόμου, στην πλατεία Δανιήλ Γαμβρίλη όπου θα στηθεί ειδικό κιόσκι





