ΑΠΕΡΓΙΑ –
ΑΠΟΧΗ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΤΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ
Το Δ.Σ. της
ΟΛΜΕ υλοποιώντας την απόφαση του Γ.Σ. της ΑΔΕΔΥ στις 21/8/2014, με την οποία
αποφασίστηκε η προκήρυξη Απεργίας – «Αποχής», από όλες τις διαδικασίες
υλοποίησης της ατομικής αξιολόγησης (ΠΔ 152/13) των εκπαιδευτικών, αλλά και της
αυτοαξιολόγησης – αξιολόγησης της σχολικής μονάδας και κάθε διαδικασία
αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου που πραγματοποιείται σε υλοποίηση του
σχετικού νομοθετικού πλαισίου (ν. 4024/11, ν. 4142/13, ΠΔ 152/13, ν. 3848/10,
ν. 3679/10), καλεί όλους τους
εκπαιδευτικούς, τους Διευθυντές σχολείων και τους Σχολ. Συμβούλους να μη
συμμετάσχουν σε καμιά διαδικασία με την οποία υλοποιείται το παραπάνω
νομοθετικό πλαίσιο για την Αξιολόγηση.
ΓΙΑ ΤΟ ΔΣ
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ
Ο ΓΕΝ . ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
Θ.Κοτσιφάκης
Γ. Δεμερδεσλής
ΟΛΜΕ
ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΓΙΑ ΤΗ ΝΕΑ ΧΡΟΝΙΑ
ΠΡΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ, ΜΑΘΗΤΕΣ ΚΑΙ ΓΟΝΕΙΣ
Συνάδελφοι,
μαθητές και γονείς,
Το πρώτο κουδούνι της νέας σχολικής χρονιάς υπογραμμίζει με ένα νοερό τρόπο τη δύναμη της συνήθειας. Προσπαθεί με το δικό του, μονότονο τρόπο να πείσει πως τίποτα δεν έχει αλλάξει και πως και αυτή η χρονιά θα κυλήσει με την ίδια μονοτονία της καθημερινής επανάληψης του ήχου του. Επιμένει να μας λέει πως «ό,τι έγινε – έγινε». Να σβήσουμε, δηλαδή, τα προηγούμενα και να συνεχίσουμε σαν τίποτα να μην συνέβη, σαν τίποτα να μην αλλάζει.
Όμως εμείς οι εκπαιδευτικοί, σε πείσμα των καιρών και κόντρα σ’ εκείνους που μας λένε πως πρέπει να ξεχνάμε και να παραμένουμε απαθείς και πειθήνιοι, επιμένουμε πως τίποτα δεν μπορεί να διαγραφεί. Όλα εδώ συμβαίνουν και όλοι εδώ κρινόμαστε.
Δεν κλείνουμε τα μάτια μας στη ζωγραφισμένη σε εφηβικά πρόσωπα αγωνία και απογοήτευση, όταν αντίκριζαν την απόρριψή τους τον περασμένο Ιούνη.
Είναι πέρα από τη λογική μας, να ξεπουλάμε τα παιδιά μας στα σύγχρονα σκλαβοπάζαρα της μαθητείας από τα άγουρα ακόμα χρόνια τους.
Δεν ξεχνάμε τους 20.000 μαθητές και μαθήτριές μας που έχασαν πέρυσι το καλοκαίρι την ειδικότητά τους, και τους 2.500 συναδέλφους μας εκπαιδευτικούς που σβήστηκαν από το σχολικό χάρτη με μια μονοκονδυλιά, με την κατάργηση 50 ειδικοτήτων της τεχνικής επαγγελματικής εκπαίδευσης.
Δεν μπορούμε να πούμε πως τίποτα δεν συνέβη όταν τα σχολεία φτωχαίνουν χρόνο με το χρόνο κατά χιλιάδες καθηγητές και «νέο αίμα» δεν μπαίνει στις τάξεις.
Πώς να ξεχάσουμε το κλίμα φόβου και ανασφάλειας όταν η θηλιά των διοικητικών μηχανισμών στο όνομα της «αξιολόγησης» σφίγγει απειλητικά, τόσο που να είναι δύσκολο ακόμα και να ανασάνεις;
Ήρθε ο καιρός εκπαιδευτικοί, μαθητές και γονείς να σφίξουμε ξανά τα χέρια. Να υπογράψουμε το δικό μας κοινωνικό συμβόλαιο. Να γίνουμε θεματοφύλακες της Μόρφωσης και της Δουλειάς.
Γνωρίζουμε πολύ καλά πως δεν υπάρχει τίποτα το πιο εκπληκτικό, πιο επιβλητικό και πιο μεγάλο από έναν άνθρωπο που αποφασίζει να σηκώσει το κεφάλι του και να γίνει ένας με τους πολλούς και όλοι μαζί ένα σώμα.
Να δώσουμε λοιπόν ξανά το πραγματικό νόημα στις λέξεις Αγώνας, Αξιοπρέπεια και Αλληλεγγύη.
Δεν θα ευχηθούμε, λοιπόν, καλή χρονιά, σαν να μην έχει συμβεί τίποτα.
Θα δώσουμε όμως την υπόσχεση πως και αυτή τη χρονιά θα συνεχίσουμε να αγωνιζόμαστε για το Ψωμί, για τη Μόρφωση και για τη Δουλειά, για μια πραγματικά καλή χρονιά. Δεν υπάρχουν αδιάβατοι δρόμοι! Θα κάνουμε τ’ αδύνατα δυνατά!
Εμπρός λοιπόν!
Το ΔΣ της ΟΛΜΕ
Σεπτέμβρης 2014
Το πρώτο κουδούνι της νέας σχολικής χρονιάς υπογραμμίζει με ένα νοερό τρόπο τη δύναμη της συνήθειας. Προσπαθεί με το δικό του, μονότονο τρόπο να πείσει πως τίποτα δεν έχει αλλάξει και πως και αυτή η χρονιά θα κυλήσει με την ίδια μονοτονία της καθημερινής επανάληψης του ήχου του. Επιμένει να μας λέει πως «ό,τι έγινε – έγινε». Να σβήσουμε, δηλαδή, τα προηγούμενα και να συνεχίσουμε σαν τίποτα να μην συνέβη, σαν τίποτα να μην αλλάζει.
Όμως εμείς οι εκπαιδευτικοί, σε πείσμα των καιρών και κόντρα σ’ εκείνους που μας λένε πως πρέπει να ξεχνάμε και να παραμένουμε απαθείς και πειθήνιοι, επιμένουμε πως τίποτα δεν μπορεί να διαγραφεί. Όλα εδώ συμβαίνουν και όλοι εδώ κρινόμαστε.
Δεν κλείνουμε τα μάτια μας στη ζωγραφισμένη σε εφηβικά πρόσωπα αγωνία και απογοήτευση, όταν αντίκριζαν την απόρριψή τους τον περασμένο Ιούνη.
Είναι πέρα από τη λογική μας, να ξεπουλάμε τα παιδιά μας στα σύγχρονα σκλαβοπάζαρα της μαθητείας από τα άγουρα ακόμα χρόνια τους.
Δεν ξεχνάμε τους 20.000 μαθητές και μαθήτριές μας που έχασαν πέρυσι το καλοκαίρι την ειδικότητά τους, και τους 2.500 συναδέλφους μας εκπαιδευτικούς που σβήστηκαν από το σχολικό χάρτη με μια μονοκονδυλιά, με την κατάργηση 50 ειδικοτήτων της τεχνικής επαγγελματικής εκπαίδευσης.
Δεν μπορούμε να πούμε πως τίποτα δεν συνέβη όταν τα σχολεία φτωχαίνουν χρόνο με το χρόνο κατά χιλιάδες καθηγητές και «νέο αίμα» δεν μπαίνει στις τάξεις.
Πώς να ξεχάσουμε το κλίμα φόβου και ανασφάλειας όταν η θηλιά των διοικητικών μηχανισμών στο όνομα της «αξιολόγησης» σφίγγει απειλητικά, τόσο που να είναι δύσκολο ακόμα και να ανασάνεις;
Ήρθε ο καιρός εκπαιδευτικοί, μαθητές και γονείς να σφίξουμε ξανά τα χέρια. Να υπογράψουμε το δικό μας κοινωνικό συμβόλαιο. Να γίνουμε θεματοφύλακες της Μόρφωσης και της Δουλειάς.
Γνωρίζουμε πολύ καλά πως δεν υπάρχει τίποτα το πιο εκπληκτικό, πιο επιβλητικό και πιο μεγάλο από έναν άνθρωπο που αποφασίζει να σηκώσει το κεφάλι του και να γίνει ένας με τους πολλούς και όλοι μαζί ένα σώμα.
Να δώσουμε λοιπόν ξανά το πραγματικό νόημα στις λέξεις Αγώνας, Αξιοπρέπεια και Αλληλεγγύη.
Δεν θα ευχηθούμε, λοιπόν, καλή χρονιά, σαν να μην έχει συμβεί τίποτα.
Θα δώσουμε όμως την υπόσχεση πως και αυτή τη χρονιά θα συνεχίσουμε να αγωνιζόμαστε για το Ψωμί, για τη Μόρφωση και για τη Δουλειά, για μια πραγματικά καλή χρονιά. Δεν υπάρχουν αδιάβατοι δρόμοι! Θα κάνουμε τ’ αδύνατα δυνατά!
Εμπρός λοιπόν!
Το ΔΣ της ΟΛΜΕ
Σεπτέμβρης 2014
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Για το Ωράριο Υπευθύνων
Σχολικών Εργαστηρίων
Πληροφορικής
και Φυσικών Επιστημών
Σε αρκετά σχολεία της
Βοιωτίας για δεύτερη συνεχή χρονιά ασκείται πίεση στους συναδέλφους Υπεύθυνους Εργαστηρίων Πληροφορικής και Φυσικών
Επιστημών να μην
αναλάβουν τη διάθεση των τριών ωρών από
το υποχρεωτικό τους ωράριο για τα εργαστηριακά τους καθήκοντα. Θέλουμε να
τονίσουμε ότι:
1. Την προηγούμενη σχολική χρονιά στη
Βοιωτία, με την ίδια ακριβώς μέθοδο, πολλοί συνάδελφοι υπεύθυνοι εργαστηρίων
ανέλαβαν υπερωριακή απασχόληση, πράγμα που εγκυμονεί
κινδύνους για την ασφαλή
λειτουργία των εργαστηρίων και υποβαθμίζει
τα εργαστηριακά μαθήματα.
2. Οι συνάδελφοι
διευθυντές μη αναθέτοντας τη διάθεση των τριών ωρών στους Υπευθύνους Εργαστηρίων παρανομούν.
3. Η πολιτική της
υποχρηματοδότησης του Υπουργείου δεν λύνεται με τέτοιες μεθόδους αλλά με διεκδίκηση μαζικών διορισμών
εκπαιδευτικών.
Καλούμε τους συναδέλφους
να αναφέρουν άμεσα στα μέλη του ΔΣ της ΕΛΜΕ οποιαδήποτε απόπειρα μη εφαρμογής
της κείμενης νομοθεσίας για τους Υπευθύνους Εργαστηριών.
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟ Δ.Σ Ο ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΠΑΓΚΑΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΧΡΗΣΤΟΥ
ΧΡΗΣΤΟΣ
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Για τις ελλείψεις εκπαιδευτικών και τη διδασκαλία της δεύτερης ξένης γλώσσας
H ΕΛΜΕ
Βοιωτίας εκφράζει την έντονη
δυσαρέσκεια και διαμαρτυρία της
για τις δεκάδες ελλείψεις
εκπαιδευτικών που υπάρχουν στη Βοιωτία και τις χιλιάδες ελλείψεις σε όλη τη χώρα. Επειδή από αρκετούς συναδέλφους
διευθυντές εκφράστηκαν απόψεις σύμπτυξης ξενόγλωσσων τμημάτων λόγω έλλειψης
καθηγητών δεύτερης ξένης γλώσσας, με την αιτιολογία της ασφάλειας των μαθητών,
τους καλούμε να μην προβούν σε καμία τέτοια ενέργεια. Θεωρούμε ότι το να
διδαχθούν οι μαθητές άλλη γλώσσα από αυτήν που επέλεξαν έρχεται σε πλήρη
αντίθεση με τις επιθυμίες και τα ενδιαφέροντά τους.
Καλούμε
τη ΔΔΕ Βοιωτίας και το ΠΥΣΔΕ να προβούν το ταχύτερο δυνατό στις απαραίτητες
ενέργειες για να διοριστούν καθηγητές που θα καλύψουν τις δεκάδες ελλείψεις στη
Βοιωτία καθώς και καθηγητές δεύτερης ξένης γλώσσας,
Οι χιλιάδες ελλείψεις εκπαιδευτικών, οι συμπτύξεις
και συγχωνεύσεις τμημάτων, οι καταργήσεις
σχολείων, η πραξικοπηματική κατάργηση 52 ειδικοτήτων πέρυσι στην τεχνική εκπαίδευση έχουν οδηγήσει τη δημόσια παιδεία στα πρόθυρα της κατάρρευσης.
Ο ανυποχώρητος και διεκδικητικός αγώνας
όλης της εκπαιδευτικής κοινότητας μπορεί να ανατρέψει αυτή την πολιτική!
Ο
ΠΡΟΕΔΡΟΣ
ΤΟ Δ.Σ
Ο ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΠΑΓΚΑΛΟΣ
ΙΩΑΝΝΗΣ ΧΡΗΣΤΟΥ ΧΡΗΣΤΟΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου