Πηγή/Αναδημοσίευση: On Alert
Του Λ. ΛΙΓΟΥΡΙΩΤΗ
''Επικύρωση'' της αναβολής απόσυρσης για 1-2 χρόνια ακόμη των βομβαρδιστικών αεροσκαφών Α-7 αποτελεί η επίσκεψη σήμερα στην βάση του Αράξου των Αρχηγών ΓΕΕΘΑ στρατηγού Μ.Κωσταρακου και και ΓΕΑ αντιπτεράρχου Ε.Τουρνά και η πτήση τους με τους παλαιούς αλλά μάχιμους ακόμη ''Κουρσάρους''.
Η σταδιακή απόσυρση των αεροσκαφών αυτών είχε ανακοινωθεί πέρυσι ημιεπίσημα σε μια προσπάθεια να ικανοποιήσουν την τρόικα που ζητούσε περιορισμό των αμυντικών δαπανών Ετσι λοιπόν πρόχειρα και χωρίς σχεδιασμό για το πως θα καλυφθεί το κενό η πολιτική ηγεσία έσπευσε να δώσει ''διαβεβαιώσεις'' και το ''πούλησε'' και στην κοινή γνώμη : Ότι δηλαδή αποσύρονται τα Α-7 Κορσαίρ, λόγω παλαιότητας, μειωμένης επιχειρησιακής ικανότητας και επιβιωσιμότητας στο σύγχρονο επιχειρησιακό περιβάλλον καθώς και λόγω των υψηλών απαιτήσεων συντήρησης τους, ανέφεραν τότε αρμόδιες πήγες του Γενικού Επιτελείου Αεροπορίας, κατ εντολήν, προφανώς, του τότε υπουργού.που είχε μιλήσει για απόσυρση, μεταξύ άλλων και 47 Α-7.
Οι ίδιες πηγές υπενθύμιζαν τότε ότι η απόσυρση και η αναπλήρωση των αεροσκαφών A-7 Κορσαίρ είχε προβλεφθεί στην ισχύουσα «Μελλοντική Δομή Δυνάμεων των Ενόπλων Δυνάμεων 2005-2020» και είχε συμπεριληφθεί στις προτάσεις του Γενικού Επιτελείου Αεροπορίας στην υπό αναθεώρηση «Μελλοντική Δομή Δυνάμεων 2012-2025 της Πολεμικής Αεροπορίας». Για δε την αναπλήρωση του συγκεκριμένου αριθμού και τύπου αεροσκαφών επανεξετάσθηκε, ανέφεραν τ'οτε, περί το τέλος του 2012, ο ρόλος και η επιχειρησιακή χρησιμοποίηση του συνόλου των μαχητικών αεροσκαφών της Πολεμικής Αεροπορίας καθώς και η ένταξη των νέων οπλικών συστημάτων και όπλων, έτσι ώστε να διασφαλίζονται με αυστηρά επιχειρησιακά κριτήρια η μαχητική ικανότητα της Πολεμικής Αεροπορίας και η ασφάλεια της χώρας, πρόσθεταν.Βέβαια όλα αυτά απεδείχθησαν ...λόγια του αέρα .
Οι πραγματικές ανάγκες είναι άλλες και απαιτούν οροφή βομβαρδιστικών που σε αυτή την φάση δεν μπορεί να καλυφθεί με τα διπλού ρόλου F-16 ή άλλου είδους συνδυασμούς. Έτσι παρά την παλαιότητα το ΓΕΕΘΑ και το ΓΕΣ αποφάσισαν να διατηρήσουν ακόμα την δύναμη των περίπου 50 Α-7 σε ετοιμότητα και κανονική επιχειρησιακή ένταξη. Και η πτήση των κ.κ. Κωσταράκου και Τουρνά αποτελεί μια <<πιστοποίηση>> ότι παρά την παλαιότητά τους τα Α-7 είναι πλήρως ενταγμένα στα σχέδια. Όπως επίσης ότι δεν πετούν μόνο με εναέρια μέσα καινούργια και ''μοντέρνα'' ή επισκέπτονται μόνο μοναδες με αυτά.Παράλληλα οι Αρχηγοί θέλουν να περάσουν ένα μήνυμα ότι ''μαχόμαστε με ό,τι έχουμε και ό,τι έχουμε παίρνει στα χέρια μας αξία''!
Του Λ. ΛΙΓΟΥΡΙΩΤΗ
''Επικύρωση'' της αναβολής απόσυρσης για 1-2 χρόνια ακόμη των βομβαρδιστικών αεροσκαφών Α-7 αποτελεί η επίσκεψη σήμερα στην βάση του Αράξου των Αρχηγών ΓΕΕΘΑ στρατηγού Μ.Κωσταρακου και και ΓΕΑ αντιπτεράρχου Ε.Τουρνά και η πτήση τους με τους παλαιούς αλλά μάχιμους ακόμη ''Κουρσάρους''.
Η σταδιακή απόσυρση των αεροσκαφών αυτών είχε ανακοινωθεί πέρυσι ημιεπίσημα σε μια προσπάθεια να ικανοποιήσουν την τρόικα που ζητούσε περιορισμό των αμυντικών δαπανών Ετσι λοιπόν πρόχειρα και χωρίς σχεδιασμό για το πως θα καλυφθεί το κενό η πολιτική ηγεσία έσπευσε να δώσει ''διαβεβαιώσεις'' και το ''πούλησε'' και στην κοινή γνώμη : Ότι δηλαδή αποσύρονται τα Α-7 Κορσαίρ, λόγω παλαιότητας, μειωμένης επιχειρησιακής ικανότητας και επιβιωσιμότητας στο σύγχρονο επιχειρησιακό περιβάλλον καθώς και λόγω των υψηλών απαιτήσεων συντήρησης τους, ανέφεραν τότε αρμόδιες πήγες του Γενικού Επιτελείου Αεροπορίας, κατ εντολήν, προφανώς, του τότε υπουργού.που είχε μιλήσει για απόσυρση, μεταξύ άλλων και 47 Α-7.
Οι ίδιες πηγές υπενθύμιζαν τότε ότι η απόσυρση και η αναπλήρωση των αεροσκαφών A-7 Κορσαίρ είχε προβλεφθεί στην ισχύουσα «Μελλοντική Δομή Δυνάμεων των Ενόπλων Δυνάμεων 2005-2020» και είχε συμπεριληφθεί στις προτάσεις του Γενικού Επιτελείου Αεροπορίας στην υπό αναθεώρηση «Μελλοντική Δομή Δυνάμεων 2012-2025 της Πολεμικής Αεροπορίας». Για δε την αναπλήρωση του συγκεκριμένου αριθμού και τύπου αεροσκαφών επανεξετάσθηκε, ανέφεραν τ'οτε, περί το τέλος του 2012, ο ρόλος και η επιχειρησιακή χρησιμοποίηση του συνόλου των μαχητικών αεροσκαφών της Πολεμικής Αεροπορίας καθώς και η ένταξη των νέων οπλικών συστημάτων και όπλων, έτσι ώστε να διασφαλίζονται με αυστηρά επιχειρησιακά κριτήρια η μαχητική ικανότητα της Πολεμικής Αεροπορίας και η ασφάλεια της χώρας, πρόσθεταν.Βέβαια όλα αυτά απεδείχθησαν ...λόγια του αέρα .
Οι πραγματικές ανάγκες είναι άλλες και απαιτούν οροφή βομβαρδιστικών που σε αυτή την φάση δεν μπορεί να καλυφθεί με τα διπλού ρόλου F-16 ή άλλου είδους συνδυασμούς. Έτσι παρά την παλαιότητα το ΓΕΕΘΑ και το ΓΕΣ αποφάσισαν να διατηρήσουν ακόμα την δύναμη των περίπου 50 Α-7 σε ετοιμότητα και κανονική επιχειρησιακή ένταξη. Και η πτήση των κ.κ. Κωσταράκου και Τουρνά αποτελεί μια <<πιστοποίηση>> ότι παρά την παλαιότητά τους τα Α-7 είναι πλήρως ενταγμένα στα σχέδια. Όπως επίσης ότι δεν πετούν μόνο με εναέρια μέσα καινούργια και ''μοντέρνα'' ή επισκέπτονται μόνο μοναδες με αυτά.Παράλληλα οι Αρχηγοί θέλουν να περάσουν ένα μήνυμα ότι ''μαχόμαστε με ό,τι έχουμε και ό,τι έχουμε παίρνει στα χέρια μας αξία''!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου