ΕΛΛΗΝΙΚΗ
ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
ΔΗΜΟΣ
ΔΙΣΤΟΜΟΥ- ΑΡΑΧΩΒΑΣ-ΑΝΤΙΚΥΡΑΣ
Ταχ.. Δ/νση : 10ης Ιουνίου 28
Τηλ:22670-22320
FAX :22670-22063
Προς
Δ/νση
Β/θμιας εκπαίδευσης Ν.Βοιωτίας
Λ
ι β α δ ε ι ά
ΘΕΜΑ: Ίδρυση - συγχώνευση-κατάργηση- προαγωγή Σχολείων
Σχετ.
:
με το υπ΄αριθμ. Πρωτ. 528/2.2.2011 έγγραφό σας
Σε
συνέχεια του παραπάνω σχετικού εγγράφου σας, σας γνωρίζουμε ότι :
1.
Επειδή πρόκειται
να συγχωνευθούν οι σχολικές επιτροπές του Δήμου μας και να εκλεγούν νέα
Διοικητικά Συμβούλια
2.
Επειδή η
διαβούλευση για το ευρύτατο αυτό θέμα είναι ελάχιστη
3.
Επειδή
επιθυμούμε την όσο το δυνατό αρτιότερη εκπαίδευση των Μαθητών του Δήμου μας
Προτείνουμε οι σχολικές μονάδες του
Δήμου Διστόμου- Αράχωβας- Αντίκυρας, τουλάχιστον για το παρόν έτος, να
παραμείνουν όπως μέχρι σήμερα.
Ο
ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΔΙΣΤΟΜΟΥ
ΑΡΑΧΩΒΑΣ-
ΑΝΤΙΚΥΡΑΣ
ΙΩΑΝΝΗΣ
ΠΑΤΣΑΝΤΑΡΑΣ
- Σε συνέχεια
σχετικής εγκυκλίου, επιστολής προς δημάρχους καθώς και τελικής πρότασής μας
με την οποία προτείνουμε τα σχολεία του Δήμου Διστόμου - Αράχωβας -
Αντίκυρας να παραμείνουν ως έχουν μέχρι σήμερα , επανερχόμαστε λόγω της σοβαρότητας του θέματος
εμμένοντες στην τελική μας πρόταση πιστεύοντας ότι η σημερινή λειτουργία των
σχολείων μας ως έχει
ανταποκρίνεται πλήρως στις εκπαιδευτικές και οικονομικές απαιτήσεις αλλά
είναι και απόλητα στο πνεύμα και την ουσία της σχετικής εγκυκλίου.
- Επιπρόσθετα και ειδικότερα σας επισυνάπτουμε σχετική επιστολή συλλόγων γονέων Ασπρων Σπιτιών Παραλίας Διστόμου, με την οποία συμφωνούμε και πιστεύουμε ότι θα λειτουργήσει ενισχυτικά σε ότι αφορά την τελική μας πρόταση, αλλά κυρίως θα σας διευκολύνει στην επιτελική επεξεργασία του θέματος.
- Επιπρόσθετα και ειδικότερα σας επισυνάπτουμε σχετική επιστολή συλλόγων γονέων Ασπρων Σπιτιών Παραλίας Διστόμου, με την οποία συμφωνούμε και πιστεύουμε ότι θα λειτουργήσει ενισχυτικά σε ότι αφορά την τελική μας πρόταση, αλλά κυρίως θα σας διευκολύνει στην επιτελική επεξεργασία του θέματος.
Γιάννης
Πατσαντάρας
|
Δήμαρχος
Διστόμου- Αράχωβας – Αντίκυρας
|
ΆσπραΣπίτια
09-03-2011
Προς
ΥπουργείοΠαιδείας, Δια Βίου ΜάθησηςκαιΘρησκευμάτων
ΓραφείοΥφυπουργού κας Εύης Χριστοφιλοπούλου.
Κοινοποίηση: 1) ΔήμαρχοΑράχωβας, Διστόμου,
Αντίκυραςκ. Γ. Πατσαντάρα
2) ΠροϊστάμενοΔ.Ε. ΝομούΒοιωτίας κ. Τσούρα
Για ενημέρωσή σας σχετικά με τις συγχωνεύσεις των σχολείων, παραθέτουμε τα παρακάτω στοιχεία που αφορούν στα ΆσπραΣπίτια.
Τα Άσπρα Σπίτια κατοικούνται από τους εργαζόμενους της εταιρείας Αλουμίνιον της Ελλάδος, που περιλαμβάνει τρία εργοστάσια.
Είναι τόπος με διαρκή οικονομική ανάπτυξη και αυξητικές τάσεις του πληθυσμού και του αριθμού των μαθητών. Σύμφωνα με την
επιστολή της 28ης Ιανουαρίου 2011, Αρ. Πρ. 137, της υφυπουργού Εύης Χριστοφιλοπούλου, είναι από τιςπεριπτώσεις που θαπρέπεινα εξεταστεί
μειδιαίτερη προσοχή.
Το Γυμνάσιο Άσπρων Σπιτιών λειτουργεί άρτια 40 περίπου χρόνια, διδάσκονται όλα τα μαθήματα και στις τρεις τάξεις ενώ οι καθηγητές καλύπτουν
πλήρως τα ωράριά τους κατέχοντας οργανικές θέσεις σε αυτό το σχολείο.
Παράλληλα με την πλήρη λειτουργία του Γυμνασίου και τον ήδη αυξημένο αριθμό των μαθητών του Δημοτικού που πρόκειται να έρθουν
στο Γυμνάσιο τις χρονιές 2014-2015 και έπειτα, οι πρόσφατες προσλήψεις 300 περίπου νέων εργαζομένων κάτω των 35 ετών δημιουργούντη βεβαιότητα
γιααύξηση του πληθυσμού και των μαθητών σε βάθος χρόνου.
Τονίζουμε τέλος ότι τη συντήρηση του κτιρίου του Γυμνασίου των Ασπρων Σπιτιών την έχει αναλάβει το εργοστάσιο από την έναρξη
της λειτουργίας του και δεν επιβαρύνει το κράτος.
Όσον αφορά πιθανή συγχώνευσή του με γειτονικό γυμνάσιο θα δημιουργήσει αναίτια διαταραχή της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Ιδιαίτερα
ανησυχούν οιγονείς και από τους κινδύνους που δημιουργεί η μεταφορά περίπου 70 μαθητών (2 λεωφορεία) δύο φορές την ημέρα σε επαρχιακό δρόμο ταχείας κυκλοφορίας και χωρίς πεζοδρόμια.
Το Γυμνάσιο Άσπρων Σπιτιών βρίσκεται στο κέντρο του οικισμού και σε σημείο εύκολα προσβάσιμο σε όλους τους μαθητές.
Ο οικισμός των Άσπρων Σπιτιών θεωρείται πρότυπος. Είναι σχεδιασμένος ώστε να εξυπηρετεί τις ανάγκες των εργαζομένων στο εργοστάσιο της «Αλουμίνιοντης Ελλάδος». Η θέση των σχολείων είναι μελετημένη ώστε να βρίσκεται στην καρδιά του οικισμού και οι μαθητές στοκέντρο της προσοχής των κατοίκων και να αποτελούν πυρήνα δημιουργίας, γνώσης και ζωντάνιας, όπως άλλωστε ισχύει για κάθε σχολείο.
Με αυτά τα δεδομένα θεωρούμε αδικαιολόγητη την οποιαδήποτε σκέψη για συγχώνευση του Γυμνασίου Άσπρων Σπιτιών. Παρακαλούμε για την ιδιαίτερη προσοχή σας ώστε να μην καταστραφεί η λειτουργία καιη ισορροπία ενός ιδιαίτερου τόπου που παράλληλα αποτελεί και
κέντρο οικονομικής ανάπτυξης της ευρύτερης περιοχής.
Ζητάμε να παραμείνει η λειτουργία του Γυμνασίου Άσπρων Σπιτιών ως έχει.
Με
τιμή
Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων Γυμνασίου Άσπρων Σπιτιών
Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων Α΄ΔημοτικούΆσπρωνΣπιτιών
Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων Β΄ΔημοτικούΆσπρωνΣπιτιών
Μαρούσι, 28 Ιανουαρίου 2011
Αρ. Πρ. - 137 -
Προς: κ.Δήμαρχο
Αγαπητέ κύριε Δήμαρχε,
Δράττομαι της ευκαιρίας να σας συγχαρώ για την εκλογή σας και να σας ευχηθώ καλή δύναμη και επιτυχία στο δύσκολο έργο σας. Ελπίζω σε μια συνεχή και εποικοδομητική συνεργασία σε όλους τους τομείς συναρμοδιότητας του Υπουργείου Παιδείας και της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, με κοινό μας στόχο την ομαλή και εύρυθμη λειτουργία των Σχολείων της χώρας.
Το τελευταίο διάστημα έχει δημιουργηθεί ένα έντονο κλίμα αναφορικά με τις Συνενώσεις – Ιδρύσεις των Σχολικών Μονάδων. Με την ευκαιρία αυτή, θα ήθελα να καταστήσω σαφές ότι φιλοσοφία όλων των δράσεων μας είναι το συμφέρον του μαθητή και η ποιότητα της παρεχόμενης Εκπαίδευσης. Θέτοντας ως βάση παιδαγωγικά κριτήρια κατά τη διαδικασία συνενώσεων ιδρύσεων σχολείων, συνυπολογίζουμε την απόσταση, χιλιομετρική και χρονική, το γεωγραφικό ανάγλυφο της κάθε περιοχής, το οδικό δίκτυο και τις καιρικές συνθήκες που επικρατούν καθ’ όλη τη διάρκεια του σχολικού έτους. Προφανείς εξαιρέσεις αποτελούν οι απομακρυσμένες, δύσβατες και ακριτικές περιοχές, όπως θα διαπιστώσετε και στη επισυναπτόμενη εγκύκλιο. Προτεραιότητα μας είναι η εφαρμογή των προγραμμάτων σπουδών και των καινοτόμων δράσεων του «Νέου Σχολείου».
Με γνώμονα τις αρχές της αποκέντρωσης και της περιφερειακής ανάπτυξης και σε συνδυασμό με τα δημογραφικά στοιχεία της κάθε περιοχής, η διαδικασία των συνενώσεων – ιδρύσεων σχολείων είναι ιδιαίτερη για κάθε περίπτωση χωριστά. Κάθε περιοχή που εμφανίζει ικανοποιητικούς δείκτες οικονομικής ανάκαμψης και αυξητική τάση μετοίκησης πληθυσμού, εξετάζεται με ιδιαίτερη προσοχή. Για την πληρέστερη ενημέρωση σας, σας επισυνάπτουμε τη σχετική εγκύκλιο και προσβλέπουμε στη συμβολή σας. Η γνώμη σας είναι βαρύνουσα για την ολοκλήρωση της διαδικασίας.
Με ιδιαίτερη εκτίμηση,
Εύη Χριστοφιλοπούλου
Υφυπουργός Παιδείας,
Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων
Αρ. Πρ. - 137 -
Προς: κ.Δήμαρχο
Αγαπητέ κύριε Δήμαρχε,
Δράττομαι της ευκαιρίας να σας συγχαρώ για την εκλογή σας και να σας ευχηθώ καλή δύναμη και επιτυχία στο δύσκολο έργο σας. Ελπίζω σε μια συνεχή και εποικοδομητική συνεργασία σε όλους τους τομείς συναρμοδιότητας του Υπουργείου Παιδείας και της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, με κοινό μας στόχο την ομαλή και εύρυθμη λειτουργία των Σχολείων της χώρας.
Το τελευταίο διάστημα έχει δημιουργηθεί ένα έντονο κλίμα αναφορικά με τις Συνενώσεις – Ιδρύσεις των Σχολικών Μονάδων. Με την ευκαιρία αυτή, θα ήθελα να καταστήσω σαφές ότι φιλοσοφία όλων των δράσεων μας είναι το συμφέρον του μαθητή και η ποιότητα της παρεχόμενης Εκπαίδευσης. Θέτοντας ως βάση παιδαγωγικά κριτήρια κατά τη διαδικασία συνενώσεων ιδρύσεων σχολείων, συνυπολογίζουμε την απόσταση, χιλιομετρική και χρονική, το γεωγραφικό ανάγλυφο της κάθε περιοχής, το οδικό δίκτυο και τις καιρικές συνθήκες που επικρατούν καθ’ όλη τη διάρκεια του σχολικού έτους. Προφανείς εξαιρέσεις αποτελούν οι απομακρυσμένες, δύσβατες και ακριτικές περιοχές, όπως θα διαπιστώσετε και στη επισυναπτόμενη εγκύκλιο. Προτεραιότητα μας είναι η εφαρμογή των προγραμμάτων σπουδών και των καινοτόμων δράσεων του «Νέου Σχολείου».
Με γνώμονα τις αρχές της αποκέντρωσης και της περιφερειακής ανάπτυξης και σε συνδυασμό με τα δημογραφικά στοιχεία της κάθε περιοχής, η διαδικασία των συνενώσεων – ιδρύσεων σχολείων είναι ιδιαίτερη για κάθε περίπτωση χωριστά. Κάθε περιοχή που εμφανίζει ικανοποιητικούς δείκτες οικονομικής ανάκαμψης και αυξητική τάση μετοίκησης πληθυσμού, εξετάζεται με ιδιαίτερη προσοχή. Για την πληρέστερη ενημέρωση σας, σας επισυνάπτουμε τη σχετική εγκύκλιο και προσβλέπουμε στη συμβολή σας. Η γνώμη σας είναι βαρύνουσα για την ολοκλήρωση της διαδικασίας.
Με ιδιαίτερη εκτίμηση,
Εύη Χριστοφιλοπούλου
Υφυπουργός Παιδείας,
Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ
Α/ΘΜΙΑΣ ΚΑΙ Β/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΥΠΟΘΕΣΕΩΝ
ΤΜΗΜΑΤΑ Α΄ και Β’Μαρούσι,
27-1- 2011Αρ.Πρωτ.Βαθμός Προτερ.11136/ Δ4
ΕΞ. ΕΠΕΙΓΟΝ
Ταχ. Δ/νση: Αν. Παπανδρέου 37Τ.Κ. – Πόλη: 151 80, Μαρούσι
Ιστοσελίδα: http://www.minedu.gov.gr/
Πληροφορίες: Δ. Κατεβαίνη (Β΄θμια)Σ. Ράμμου (Α΄/θμια)
Τηλέφωνο: 210-3443290 (Β΄/θμια)210-3442254 (Α΄/θμια)FAX:210-3442253
e-mail: t06dypd2@minedu.gov.gr
(Β΄/θμια)t09dypd@minedu.gov.gr
(Α΄/θμια)ΠΡΟΣ:ΚΟΙΝ:
1) Περιφερειακούς Διευθυντές Εκπαίδευσης της χώρας ΄Εδρες τους
2)Τις Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της χώρας ΄Εδρες τους
3) Τις Διευθύνσειςv Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης της χώρας Έδρες τους
4) ΕΑΙΤΥ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ
Α/ΘΜΙΑΣ ΚΑΙ Β/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΥΠΟΘΕΣΕΩΝ
ΤΜΗΜΑΤΑ Α΄ και Β’Μαρούσι,
27-1- 2011Αρ.Πρωτ.Βαθμός Προτερ.11136/ Δ4
ΕΞ. ΕΠΕΙΓΟΝ
Ταχ. Δ/νση: Αν. Παπανδρέου 37Τ.Κ. – Πόλη: 151 80, Μαρούσι
Ιστοσελίδα: http://www.minedu.gov.gr/
Πληροφορίες: Δ. Κατεβαίνη (Β΄θμια)Σ. Ράμμου (Α΄/θμια)
Τηλέφωνο: 210-3443290 (Β΄/θμια)210-3442254 (Α΄/θμια)FAX:210-3442253
e-mail: t06dypd2@minedu.gov.gr
(Β΄/θμια)t09dypd@minedu.gov.gr
(Α΄/θμια)ΠΡΟΣ:ΚΟΙΝ:
1) Περιφερειακούς Διευθυντές Εκπαίδευσης της χώρας ΄Εδρες τους
2)Τις Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της χώρας ΄Εδρες τους
3) Τις Διευθύνσειςv Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης της χώρας Έδρες τους
4) ΕΑΙΤΥ
ΘΕΜΑ: «Συνενώσεις – Ιδρύσεις Σχολικών Μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για το σχολικό έτος 2011-2012»
Το Υπουργείο Παιδείας Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, στο πλαίσιο σχεδιασμού λειτουργίας των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, από το σχολικό έτος 2011-2012 δρομολογεί μεταβολές με στόχο την ποιοτική αναβάθμιση της παρεχόμενης εκπαίδευσης, την αξιοποίηση των υποδομών για την εφαρμογή των καινοτόμων μεθόδων διδασκαλίας για όλους τους μαθητές της επικράτειας και τη διευκόλυνση των εκπαιδευτικών για την παροχή ποιοτικών εκπαιδευτικών υπηρεσιών. Με βάση το ισχύον θεσμικό πλαίσιο και ειδικότερα τις διατάξεις του άρθρου 4, και 8 του Ν.1566/1985, όπως ισχύει και του άρθρου 11 παρ. 2 του Ν. 1966/1991 (ΦΕΚ. 147 Α), καθώς και τις σχετικές Υπουργικές Αποφάσεις (Φ.3/897/97652/Γ1/13.10.2006, Φ.3/898/97657/Γ1 (ΦΕΚ1507/13-10-2006), ΥΑ68419/Γ2/6.7.2006 (ΦΕΚ. 984 Β΄) και προκειμένου να διαμορφωθούν και να υποβληθούν προτάσεις που θα αντιπροσωπεύουν τις πραγματικές ανάγκες κάθε περιοχής, με τις γεωγραφικές συνθήκες και τις ιδιαιτερότητές τους, δεδομένου μάλιστα ότι οι κτιριακές υποδομές, οι συντηρήσεις, τα λειτουργικά έξοδα των σχολείων και οι μετακινήσεις των μαθητών περιέρχονται πλέον στην αρμοδιότητα των νέων Δήμων, είναι αναγκαίο να διαμορφώσετε τις προϋποθέσεις συνεργασίας με τους Διευθυντές Εκπαίδευσης, τους Προϊσταμένους Παιδαγωγικής και Επιστημονικής Καθοδήγησης, και τους Σχολικούς Συμβούλους καθώς και τους λοιπούς εκπαιδευτικούς ή μη φορείς και τους ΟΤΑ.
2Για τη διαμόρφωση των προτάσεών σας και τη δημιουργία του Σχολικού Χάρτη της Περιφέρειάς σας, θα πρέπει να τηρηθούν τα κατωτέρω:
Τα κριτήρια συνένωσης είναι οι κτιριακές υποδομές-εγκαταστάσεις καθώς και οι δυνατότητες ανάπτυξης αιθουσών διδασκαλίας, βιβλιοθήκης και λοιπών βοηθητικών χώρων και εξοπλισμού στο σχολείο μετακίνησης. Σε κάθε περίπτωση τηρούνται οι κανονιστικές ρυθμίσεις για το μέγιστο αριθμό μαθητών. Επιπλέον, εκτιμάται η χιλιομετρική απόσταση για το νέο σχολείο, λαμβάνοντας υπόψη τη συγκοινωνιακή κάλυψη της περιοχής, το οδικό δίκτυο, τις επικρατούσες καιρικές συνθήκες και τη διάρκεια κάλυψης της διαδρομής για την άφιξη στο νέο σχολείο, η οποία για τις δύσκολες και δυσπρόσιτες περιοχές δε μπορεί να υπερβαίνει τη μισή ώρα για τα σχολεία της πρωτοβάθμιας και τα ¾ της ώρας για τα σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Η γνώμη των εκπροσώπων των νέων Δήμων θα συντελέσει στη διαμόρφωση της τελικής πρότασης. Ιδιαίτερα για τις ορεινές και τις μικρές νησιωτικές περιοχές, στις οποίες οι αποστάσεις, οι συγκοινωνιακές και οι καιρικές συνθήκες δεν διασφαλίζουν προϋποθέσεις ασφαλούς μεταφοράς των μαθητών, θα εξετασθεί με τη δέουσα προσοχή κάθε περίπτωση χωριστά και θα ενταχθεί κατ΄ εξαίρεση σε οργανωτική δομή μικρής σχολικής μονάδας, βάσει των ιδιαιτεροτήτων, τηρουμένων πάντοτε των παιδαγωγικών κριτηρίων, και μέχρι να δημιουργηθούν συνθήκες με την κατασκευή δημοτικών έργων.
· Σχολικές Μονάδες που συνενώνονται αποτελούν ενιαία σχολική μονάδα χωρίς παραρτήματα ή Λυκειακές τάξεις.
· Σε περίπτωση κατάργησης μιας ή περισσοτέρων σχολικών μονάδων, εάν οι συνθήκες το υπαγορεύουν, ιδρύεται νέα σχολική μονάδα σε περιοχή που συγκεντρώνεται ο μεγαλύτερος αριθμός μαθητών.
· Σχολικές Μονάδες πρωτοβάθμιας ή δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που λειτουργούν σε ενιαίο χώρο ως ξεχωριστές σχολικές μονάδες της ίδιας βαθμίδας ενοποιούνται σε μία σχολική μονάδα, τηρουμένων των ως άνω κριτηρίων. Βασικές παράμετροι που θα πρέπει να συνυπολογισθούν είναι:
· Αντιστοιχία οργανικότητας και λειτουργικότητας των σχολικών μονάδων σε συνάρτηση με το μαθητικό δυναμικό και τη δυνατότητα ανάπτυξης και λειτουργίας κάθε σχολικής μονάδας.
· Η εξέλιξη του μαθητικού δυναμικού την τελευταία 5/ετία, ο ρυθμός μείωσης και ο προσδοκώμενος αριθμός φοιτώντων μέχρι το 2013.
· Οι εγγραφές των μαθητών στην Α΄ τάξη κάθε τύπου σχολείου (Νηπιαγωγείου, Δημοτικού, Γυμνασίου κ.λ.π.) λαμβάνοντας επίσης υπόψη και τη φοίτηση αδελφών σε αντίστοιχα σχολεία. Τα ανωτέρω ισχύουν και για τις περιπτώσεις ίδρυσης, προαγωγής ή υποβιβασμού Σχολικών Μονάδων. Η διαμόρφωση των προτάσεών σας στο στάδιο αυτό αποτελεί κρίσιμο ζήτημα για τη δημιουργία του Σχολικού Χάρτη της επικράτειας και τη διοικητική αναδιοργάνωση της εκπαίδευσης στην αναπτυξιακή προσπάθεια της χώρας. Το Σχολείο είναι ο πυρήνας της κοινωνικοπολιτισμικής ανάπτυξης με άμεσα και έμμεσα οικονομικά οφέλη που απολαμβάνει η τοπική κοινωνία αλλά αντανακλώνται και αποδίδονται σε εθνικό επίπεδο. Είναι αναγκαίο επομένως οι προτάσεις σας να έχουν γνώμονα την ανάπτυξη και ευημερία του τόπου στον οποίο ο νέος του αύριο θα έχει την ευχέρεια να επιλέξει να δραστηριοποιηθεί και να διαβιώσει. Υπό αυτό το πρίσμα η εξέταση πρέπει να είναι κατά περίπτωση και όχι κεντρική και καθολική. Ιδιαίτερη σημασία πρέπει να δοθεί σε περιοχές που εμφανίζουν ικανοποιητικούς δείκτες οικονομικής ανάκαμψης και μετοίκησης πληθυσμού. Οι Διευθυντές Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης λαμβάνοντας υπόψη τα αναφερόμενα διαμορφώνουν πρόταση για όλες τις σχολικές μονάδες της αρμοδιότητάς τους και την αποστέλλουν στην οικεία Περιφερειακή Διεύθυνση μέχρι 20 Φεβρουαρίου 2011.΄Ηδη στις διατάξεις του άρθρου 7 του Ν. 3848/2010 έχει θεσπισθεί η αναγκαιότητα καταγραφής όλων των λειτουργικών παραμέτρων, που αφορούν στον αριθμό τμημάτων, μαθητών, εκπαιδευτικών 3κατευθύνσεων ή άλλων ενοτήτων κάθε σχολείου, εντός του πρώτου διμήνου κάθε έτους για τον προσδιορισμό των κενών που θα προκύψουν. Για το σκοπό αυτό, το Υπουργείο έχει ολοκληρώσει το σχεδιασμό του μηχανογραφικού συστήματος, στο οποίο έχουν περιληφθεί πεδία για την καταχώριση των αναλυτικών στοιχείων λειτουργίας των σχολείων, είτε πρόκειται για τις υποδομές τους, είτε για το εκπαιδευτικό ή μαθητικό δυναμικό, με δυναμική ανάπτυξης και άλλων πεδίων, για τη συγκέντρωση της απαραίτητης πληροφόρησης για τον τεκμηριωμένο σχεδιασμό της εκπαιδευτικής πολιτικής. Μεταξύ των πεδίων που περιλαμβάνονται στο σύστημα αυτό είναι και αυτά που αφορούν στις προτάσεις για τις αναγκαίες μεταβολές σχολικών μονάδων, σε συνάρτηση με το μαθητικό δυναμικό και τις συνθήκες λειτουργίας κάθε σχολικής μονάδας. Ως εκ τούτου, είναι απαραίτητη η κατά προτεραιότητα συγκέντρωση των στοιχείων αυτών, ενόψει και των διαδικασιών των αποσπάσεων και μεταθέσεων που πραγματοποιούνται κατά το τρέχον σχολικό έτος, προκειμένου το προσεχές σχολικό έτος να ξεκινήσει με τους ευνοϊκότερους όρους. Στην κατεύθυνση αυτή, στο μηχανογραφικό σύστημα, έχουν σχεδιασθεί ξεχωριστά πεδία καταχώρισης για κάθε μορφή μεταβολής (ίδρυση, προαγωγή κ.λ.π.). Για κάθε πεδίο θα συμπληρώνεται, αντίστοιχο πεδίο, για την αιτιολόγηση της πρότασης με βάση τα παιδαγωγικά οφέλη για τους μαθητές και για κάθε τύπο σχολείου (Νηπιαγωγείου, Δημοτικού Σχολείου, Γυμνασίου, Γενικού Λυκείου, Επαγγελματικού Λυκείου, Επαγγελματικής Σχολής).Για διευκόλυνση επεξεργασίας των προτάσεών σας αποστέλλονται σε ηλεκτρονική μορφή τα σχολεία που ανήκουν στην αρμοδιότητά σας με τις αντίστοιχες φόρμες, οι οποίες αποτελούν απόσπασμα του μηχανογραφικού συστήματος, όπου θα συμπληρωθούν οι προτάσεις σας.
Το αρχείο θα επιστραφεί συμπληρωμένο στην Κεντρική Υπηρεσία το αργότερο μέχρι 25Φεβρουαρίου 2011.
Η ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ
ΕΥΗ ΧΡΙΣΤΟΦΙΛΟΠΟΥΛΟΥ
Συνοδευτικά: Πίνακες Εσωτερική διανομή:1)Γραφείο κ. Υπουργού2)Γραφείου κ. Υφυπουργού κας Χριστοφιλοπούλου3)Γραφείο κ. Γεν. Γραμματέα4)Γραφείο κ. Ειδ. Γραμματέα Ενιαίου Διοικ. Τομέα Σπουδών Επιμόρφωσης και Καινοτομιών5)Γεν. Διεύθυνση Διοίκησης Π.Ε. και Δ.Ε.6)Διεύθυνση Διοικητικών Υποθέσεων Π.Ε. & Δ.Ε.7) Διεύθυνση Προσωπικού Π.Ε. Τμήμα Γ΄9) Διεύθυνση Προσωπικού Δ.Ε. – Τμήμα Γ΄8) Διεύθυνση Σπουδών Π.Ε.7) Διεύθυνση Σπουδών Δ.Ε8) Διεύθυνση Ειδικής Αγωγής9) Διεύθυνση Λειτουργικής Ανάπτυξης Πληροφοριακών Συστημάτων 10) Γ.Ε.ΠΟ
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ
9 σχόλια:
Σχετικά με την επιστολή που έστειλαν οι σύλλογοι γονέων ''Άσπρων Σπιτιών'' του Διστόμου.
Γιατί έγραψαν Δήμο Αραχωβας Διστομου Αντικυρας; Δεν είναι παρατυπία; Τι μανία έχουν με το Δίστομο επιτέλους;
Δευτερον δεν πληρωνει μονο το 'αλουμινιο για τα σχολεία αλλά και ο Δήμος Διστόμου, και τρίτον, στελνετε επισημη επιστολή με λανθασμένο ονομα Δήμου και με ονομα οικισμου ανεπισημο χωρις το ''Παραλία Διστόμου''; Γιατί; Τι κομπλεξ είναι αυτά; Σας εμποδίζουμε να εργαζεστε; Γιατί επισκιάζετε το όνομα του Διστόμου;
Δεν καταλαβες; Κανανε την δουλεια τους στην προεκλογικη περιοδο. Τα λεγανε ΠΑραλια Διστόμου ( Ασπρα Σπιτια ), και τωρα που δεσαν τον γαϊδαρο, παλι απ την αρχη...
απάντηση στους υπερπατριώτες Διστομίτες : τα σχολεία στα οποία αναφέρεστε, είτε σας αρέσει είτε όχι, από συστάσεώς τους έχουν αυτή την ονομασία :"Δημοτικό-Γυμνάσιο-Λύκειο Άσπρων Σπιτιών". Λιγότερος λαϊκισμός και υπερπατριωτισμός(!) δεν βλάπτει!!!!!
λαικισμος και τεχνιεντως σφαλμα,ηταν που γραψατε δημο αραχωβας διστομου. Επισης τα σχολεια λεγονται ετσι,οχι ομως και οι υπολοιπες δημοσιες υπηρεσιες!υστερα ο δημος εδινε λεφτα για στα σχολεια κατω στην παραλια,γιατι δεν το γραψατε; απο ενα ηλιθιο πρωηνδημαρχο μας πηραν αυτη την επωνυμια. Οταν στελνετε επισημο εγγραφο πρεπει να γραφετε παραλια διστομου,γιατι σας ποναει;ντρεπεστε! Τι εμπαθεια ειναι αυτη. Και μην γενικευετε με το να λετε διστομιτες.δεν ειμαστε ολοι ιδιοι
Για να το τελειώνουμε το θέμα, τα Άσπρα Σπίτια δημιουργήθηκαν σαν πρότυπος εργατικός οικισμός από το Αλουμίνιο, για να στεγαστούν οι εργαζόμενοι στο εργοστάσιο, και του έδωσαν αυτό το όνομα στηριζόμενοι, αν δεν κάνω λάθος, στην ονομασία που βρήκαν σε χάρτες περιηγητών του 17ου αιώνα. Κανείς δεν αμφισβήτησε και δεν αμφισβητεί ότι ο οικισμός έγινε στην παραλία του Δήμου Διστόμου. Άλλο όμως αυτό και άλλο η ακατανόητη, εδώ και πολλά χρόνια, προσπάθεια από πλευράς του πρώην Δήμου Διστόμου, να αλλάξει το όνομα που είχαν δώσει οι ιδρυτές του οικισμού, με το γεωγραφικό προσδιορισμό "παραλία Διστόμου". Προς τί λοιπόν αυτή η λογική και πρακτική-εδώ και πολλά χρόνια, από τους Διστομίτες? Μήπως οφείλεται σε άνευ λόγου ¨κόλλημα¨ κάποιων υπερπατριωτών(?)Διστομιτών?
Ναι. Με την διαφορά ότι τον 17 αιώνα οι γκραβούρες που δείχνουν τα ''Ασπρα Σπίτια'', είναι εκει που ειναι σημερα το χωριό Αντίκυρα, και δεν εχουν σχεση με την
Διστόμιτικη περιουσία. Η Αντικυρα ειναι τα Ασπρα Σπιτια. Δεν το ελεγε ετσι η μανα μου πριν ερθουν οι Γαλλοι και ο φασιστας ο Καραμανλης να μας κλεψουν τα σπιτια και τα οικοπεδα μας. Το ελεγαν γιαλο και παραλία.
ΑΥΤΑ!!!
Η αποκατάσταση της αλήθειας δεν είναι θέμα υπερπαριωτισμού.
Τότε να λέμε την Ελλάδα Αλβανία, τα σκοπια Μακεδονία κλπ...
Πολύ ειρωνικό το υφακι σου , ανωνυμε.
αν θες να κανεις παρεμβασεις, κανε στο δικό σου Χωριό
Ο πρωην Δημος εκανε προσπάθεια; Εσεις γιατί κανετε προσπαθεια να το καταργησετε; Τι σας ενοχλεί;
Παιδιά-Διστομίτες ξεκολλάτεεεεε! Κανένας δεν απειλεί τα "κεκτημένα" σας! Ξεφύγετε από τη γκρίνια και τη μίζερη λογική σας-ότι όλοι σας επιβουλεύονται! Υπάρχουν και άλλα πράγματα να ασχοληθούμε! ΟΥΦΦΦΦ!!!!
Δημοσίευση σχολίου