Σάββατο 28 Αυγούστου 2010

27 Αυγούστου 1997 - Αναμνήσεις απ' το Ρεμπέτικο αφιέρωμα στο Θέατρο Μαυσωλείο Διστόμου, την ημέρα του θανάτου της Μπέλλου.



Στις 27 Αυγούστου 1997, μία ομάδα νέων ερασιτεχνών μουσικών, διοργάνωσε μία βραδιά αφιέρωμα στο Ρεμπέτικο τραγούδι στο Θέατρο Μαυσωλείου Διστόμου. ( ΚΛΙΚ ΔΙΠΛΑ ).
Συμπτωματικά εκείνη τη μέρα έφυγε απ' τη ζωή η μεγάλη ερμηνεύτρια του Ρεμπέτικου, Σωτηρία Μπέλλου.
Την βραδιά εκείνη είχε διοργανώσει ο ''Σύλλογος νέων Διστόμου'' που τον διέλυσαν κάποιοι ρουφιάνοι των κομμάτων καθώς και άλλοι χαφιέδες του σωματείου γνωστής βαριάς βιομηχανίας της περιοχής Διστόμου ( Αυτό είναι άλλο κεφάλαιο. Θα γίνουν αποκαλύψεις με στοιχεία σε άλλο άρθρο ).
Βοήθησε και ο τότε Δήμος Διστόμου ( με τα χίλια ζόρια )!!
Ωστόσο η βραδιά είχε μεγάλη επιτυχία, μεγάλη προσέλευση, και ήταν καλοδουλεμένη.
Δύο Διστομίτισσες κοπέλες παρουσίαζαν το κάθε τραγούδι ( χρονολογία ηχογράφησης, δρόμος - κλίμακα - τρόπος τραγοδιού κλπ ).
Συμπτωματικά μου ήρθε λόγω της επετείου του θανάτου της Μπέλλου που συνέπεσε με τη βραδιά.
Τα κείμενα τα είχε γράψει ο Θέμης Παπαϊωάννου.
Απαγγελία - Παρουσίαση : Έλσυ Καΐλη - Βίκυ Κελερμένου.
Τραγούδι : Πόπη Ζάκκα - Θέμης Παπαϊωάννου - Κώστας Νταής - Μπάμπης Μπαρμπούνης.
Μπουζούκι : Θέμης Παπαϊωάννου
Κιθάρα: Μπάμπης Μπαρμπόυνης
Τουμπελέκι : Κώστας Νταής
Προλόγιση : Στάθης Σταθάς


Ακούστε, με εντελώς τυχαία επιλογή το τραγούδι ''Αχάριστη'' του Βασίλη Τσιτσάνη από εκείνη την υπέροχη βραδιά.
Δυστυχώς το μεγαλύτερο μέρος του αρχείου εκλάπη.

4 σχόλια:

Πανόπουλος είπε...

Τώρα εξηγείται γιατί έχετε ένα θέμα με τον πολιτισμό εσείς οι Διστομίτες.
Έχω ασχοληθεί με την καταγωγή και τις ρίζες σας και σας ξεχωρίζω από πολλούς Έλληνες.
Τιμή μου που με φιλοξενήσατε στην ιστοσελίδα σας.

Πανόπουλος Κώστας
Καθηγητής ιστορικός

Admin - Αμβρόσσιος είπε...

Δεν έχω λόγια να σας ευχαριστήσω. Ειλικρινά με κάνετε και ντρέπομαι..Νιώθω αμήχανα ομολογουμένως.
Σας ευχαριστούμε όλοι!!!

elkibra είπε...

Γειά σου φίλε και συγχαρητήρια για τη καλή δουλιά σου.
Με λένε Κώστα Λαδόπουλο, μένω στη Στοκχόλμη και τυχαίνει να είμαι και φίλος του Αλκιβριάδη Μαύρου.
Θα ήθελα να σε καλέσω στα παρακάτω blogs μου για το Ρεμπέτικο που αγαπάς.

elkibra-rebetiko.blogspot.com
elkibra-rebetisses.blogspot.com
elkibra-rebetiko2.blogspot.com
elkibra-Nouros.blogspot.com
elkibra-Ritaabadzi.blogspot.com
elkibra-sofiaabadzi.blogspot.com

Καλώς να ορίσεις
φιλικά
Κώστας Λαδόπουλος (elkibra)

Admin - Αμβρόσσιος είπε...

Σε υπερευχαριστώ, μου δίνεις μεγάλη χαρά..και για τα καλά σου λόγια, αλλά και που μου δίνεις ενδιαφέρον για το λατρεμένο μου ρεμπέτικο.
Συγχαρητήρια και σε σένα, και θα επικοινωνούμε..
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!