Παρασκευή 30 Σεπτεμβρίου 2016

Για το μεγάλο ταξίδι μας αποχαιρέτησε ένας ευπατρίδης Διστομίτης, ο Νίκος Παπαϊωάννου ή Κατσαμπίνης

Από τον Λουκά Δημάκα
Για το μεγάλο ταξίδι μας αποχαιρετά σήμερα ένας ευπατρίδης Διστομίτης, ο Νίκος Παπαϊωάννου ή Κατσαμπίνης.
Άνθρωπος της προόδου, δημιουργικός, με καλλιέργεια και χιούμορ- ήταν η ζωντανή εγκυκλοπαίδεια για την νεώτερη ιστορία του Διστόμου, για πρόσωπα και πράγματα, καθώς και για την εξέλιξη της μεταλλευτικής ιστορίας του τόπου μας.
Χαιρόσουν να συζητάς μαζί του- ένας νέος κόσμος ανοιγόταν μπροστά σου, με κέντρο πάντα πρόσωπα και ανθρώπινα περιστατικά...
Ακόμα και όταν -αξιοπρεπής και όρθιος- έδινε την δύσκολη μάχη, το ίδιο ήταν....
Τα θερμά μου συλλυπητήρια στην σύζυγό του και στα αγαπημένα του παιδιά - και φίλους μου- Αμαλία και Θέμη.

Δεν βρήκα- τέτοια ώρα, μακριά όντας- άλλη φωτογραφία - παρά μόνο αυτή από τα γυμνασιακά του χρόνια.Θα του αρέσει- είμαι σίγουρος.

Αντιγράφω από το distomo.blogspot.gr του γιου του,Θέμη την λεζάντα: ''Πρώτος από αριστερά ο πατέρας μου Παπαϊωάννου Νικόλαος με την κουκουβάγια στο κεφάλι ( υποχρεωτικά )!! σε γυμνασιακή ηλικία μαζί με τους Διστομίτες , Λουκά Λούκα και Βασίλειο Γαμβρίλη''.
Σαν να τον ακούω να περιγράφει μια από τις σκανταλιές τους στην Λιβαδειά, με την ''παλιοπαρέα'' από το Δίστομο...
Καλό ταξίδι κυρ-Νίκο...

Από την Ελένη Αθανασίου Κίνια

Στον Νίκο Παπαιωάννου..........
Νίκο, βιάστηκες να φύγεις, η ζωή είχε ακόμα πολλά να σου δώσει, έφυγες και πήρες μαζί σου ένα κομμάτι των παιδικών μου χρόνων.
Σε θυμάμαι παρέα με τ' αδέλφια μου στα παιδικά σας παιχνίδια. Πάντα συνεργάσιμος και χαμηλών τόνων. Δημιούργησες μια όμορφη οικογένεια και άφησες πίσω σου άξιους συνεχιστές του ήθους σου.
Να είσαι καλά εκεί στην άλλη διάσταση που βρίσκεσαι τώρα και να μην ξεχνάς να έρχεσαι στα όνειρά μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια: