Σάββατο 8 Αυγούστου 2009

Συναυλία των Quantum στο Δίστομο στον χώρο του Μαυσωλείου











Χτες στο αμφιθέατρο του Μαυσωλείου στο Δίστομο, σε μιά Rock βραδιά με καλλιτέχνες απ' το Δίστομο, πραγματοποιήθηκε μία απ' τις πιο ωραίες εκδηλώσεις, που αν μη τι άλλο, μας δείχνει ότι δεν παίρνουν όλοι τον ίδιο δρόμο της ευτέλειας και της λαίλαπας του σκυλάδικου και της φτηνής μουσικής, παρά αμύνονται, δημιουργούν και προσφέρουν.
Αυτά είναι τα παιδιά απ' το Δίστομο, οι quantum ,που μαζί με τους black widow απ' την Παραλία Διστόμου, και τους Λειβαδίτες Greek rock project, μας χάρισαν μιά εξαιρετική βραδιά που μας κάνει υπερήφανους.
Παρά την χαμηλή θερμοκρασία και το σιγανοψιχάλισμα και την απουσία πολλών, ( όπως πχ την δική μου), λόγω διακοπών και άλλων υποχρεώσεων, όπως είθισται κάθε Αύγουστο, η προσέλευση ήταν αρκετή και ο κόσμος έμεινε ικανοποιημένος και ενθουσιάστηκε.
Αναμένω φωτογραφίες, βίντεο και σχόλια για να αναρτήσω στο blog μου.
Μπορείτε να μου στείλετε στο γνωστό πλέον mail katsabin@otenet.gr
ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΛΟΙΠΟΝ στα παιδιά, πρώτα για την ικανότητά τους σαν μουσικούς, και έπειτα για την άμυνα τους στο ευτελές σκυλοτράγουδο της εποχής μας που κάνει τους ηλίθιους ηλιθιότερους.
Ελπίζω επιτέλους να παρευρεθώ στην επόμενη συναυλία σας....
Το σχήμα αποτελούν οι Διστομίτες :
Νίκος Λεμονής : Ντραμς
Κωνσταντίνος Βέργος: Ηλεκτρική κιθάρα - Φωνή
Παναγιώτης Περγαντάς: Μπάσο
Ο Βασίλης ο Περγαντάς ( που μας ήρθε απ' την Γερμανία όπου και ζει μόνιμα ) : Ηλεκτρική κιθάρα
Παρευρέθηκε και ο Διστομίτης Γιάννης Μορόγιαννης που έχει καταξιωθεί στον χώρο της Rock Μουσικής στην Αθήνα, ο οποίος επιμελήθηκε και τον ήχο των group.
Την αφίσα φιλοτέχνησε ο Διστομίτης Τάσος Μπασδέκης.
Οι φωτογραφίες είναι απ' το αρχείο του Βασίλη Περγαντά.

*Ευχαριστώ πολύ τον Δημήτρη Μορόγιαννη για τις επισημάνσεις και τις διορθώσεις του





2 σχόλια:

Unknown είπε...

Ετσι ρεεεεεεεεεεεε!!! Υπάρχουν και άλλες πολλές φωτο ρε Θέμη, και βίντεο, αλλά δεν έχω καμία στο χέρι μου.Πχ στο facebooκ μερικοί έχουν βγάλει και εγώ έκανα tag. θα σου στείλω αυριο μερικές καλές μολις τις κατεβάσω απο εκεί. Μόνο να σου πω ότι επαιξαν και οι greek rock project, πολύ καλά παιδιά απο τη λειβαδιά.(οι black widow ήταν απο την Παραλία)
Thanks για το ποστ ρε!!!!

Admin - Αμβρόσσιος είπε...

Εγώ ευχαριστώ πολύ γι' αυτά που κάνετε. Μεγάλη μου χαρά, φίλε μου...
Θα περιμένω κι άλλα...
Και πάλι συγχαρητήρια!!