Κυριακή 13 Απριλίου 2008

Φωτογραφικό άλμπουμ3-Εικόνες του παρελθόντος απ' το Δίστομο












Οι φωτογραφίες που βρήκα είναι πάλι οικογενειακές και οι περισσότερες πάλι απ την οδό Ιωάννη Μπάρλου
Στην πρώτη και ανοιξιάτικη φωτογραφία, απεικονίζεται η μητέρα μου με μιά φίλη της σε μια μαθητική ανοιξιάτικη βόλτα
Η δεύτερη είναι πάλι Πάσχα στους παραδοσιακούς λάκκους. Φαίνεται ο κόσμος στο βάθος και οι βόλτες των μικρών παιδιών όπως γίνεται και σήμερα λόγω πολυκοσμίας των ημερών. Ο νεαρός που φαίνεται είναι ο Δημήτρης Καΐλης, αδερφός της μητέρας μου.
Η τρίτη φωτογραφία είναι πρίν την σφαγή, και η παλαιότερη του σημερινού άλμπουμ, είναι ο μικρός Λουκάς Καΐλης, το πρώτο παιδί της γιαγιάς μου Αθανασίας Καΐλη. Το παιδί αυτό πέθανε αμέσως μετά τη σφαγή από την ταλαιπωρία και το σοκ.
Στην τέταρτη φαίνονται Διστομίτισσες στον Κούκκο, το μικρό βουνό που στις παρυφές του βρίσκεται η οδός Ιωάννου Μπάρλου, οπού και κατοικούν οι γειτόνισσες και φίλες που απεικονίζονται σε ανοιξιάτικο φόντο.
Στην Πέμπτη είναι η οικογένεια του Αθανασίου Καΐλη του Παππού μου. Από αριστερά η μικρή Λουκία, η Ιωάννα, ο Δημήτρης και η μητέρα μου Βασιλική.



θα αναφερθούμε αναλυτικά στον Λουκά Μπάρλο που ήταν ο πρώτος των γνωστών αδερφών Μπάρλου που εκμεταλλεύτηκε τον βωξίτη στην περιοχή και όχι μόνο.



Δεν υπάρχουν σχόλια: