Κυριακή 19 Ιουλίου 2009

Φωτογραφικό άλμπουμ 8 - Εικόνες του παρελθόντος απ' το Δίστομο
















Συνεχίζοντας την αναδρομή στο παρελθόν του Διστόμου με φωτογραφίες του προσωπικού μου αρχείου, κι όχι μόνο, φτάσαμε στον αριθμό 8, και ξεκινάμε...
Να τονίσω ότι η χρονολογική σειρά καθώς και οι εικόνες είναι εντέλως τυχαίες.
Όπως είπα οι πιό πολλές είναι απ' το προσωπικό - οικογενειακό αρχείο.
Αν θέλετε να στείλετε και σεις τις δικές σας εικόνες του παρελθόντος απ' το Δίστομο, στείλτε τα εδώ: katsabin@otenet.gr
Στην πρώτη φωτογραφία λοιπόν, είμαι εγώ ( Παπαϊωάννου θεμιστοκλής) , σε ηλικία Δημοτικού σχολείου, στην μέση η Παναγιώτα Ζάκκα, και η μάνα μου Βασιλική Καΐλη, και βρισκόμαστε στο πατρικό της, γύρω στο 1985.
Στην δεύτερη φωτογραφία πάλι η Βασιλική Καΐλη στο πατρικό της, αρχές δεκαετίας 70'.
Στην τρίτη φωτογραφία πρώτος από αριστερά ο πατέρας μου Παπαϊωάννου Νικόλαος με την κουκουβάγια στο κεφάλι ( υποχρεωτικά )!! σε γυμνασιακή ηλικία μαζί με τους Διστομίτες , Λουκά Λούκα και Βασίλειο Γαμβρίλη.
Η τέταρτη φωτογραφία είναι απ' τον χώρο του Μαυσωλείου, τον Αύγουστο του 1997, σε μιά συναυλία- αφιέρωμα στο Ρεμπέτικο τραγούδι. ( Θα κάνουμε σε επόμενο άρθρο εκτενές αφιέρωμα στους Διστομίτες καλλιτέχνες όπως αρχίσαμε ).
Πρώτη από αριστερά η Φρόσω Γιάγκου, η Πόπη Ζάκκα, ο Θέμης Παπαϊωάννου, ο Μπάμπης Μπαρμπούνης και ο Κώστας Νταής.
Στην τελευταία φωτογραφία πάλι εγώ χορεύοντας ζεϊμπέκικο με τον πατέρα μου στο πατρικό πάλι της μητέρας μου ( Οικεία Αθανασίου Καΐλη ).
Διακρίνεται ο Διστομίτης Τάσος Βασιλαράκος, ο Δημήτριος Καΐλης και η μικρή Αμαλία Παπαϊωάννου με την γιαγιά μου, Αθανασία Καΐλη.

Δεν υπάρχουν σχόλια: