Αναδημοσίευση: Χρονοτροπία
Στα πλαίσια των εκδηλώσεων μνήμης και διεκδικήσεως για την
συμπλήρωση 70 ετών από την άδικη σφαγή αμάχων από τους ναζί στο Δίστομο
Βοιωτίας, η «Ομάδα Δράσης ΑΚ Δίστομο» (από το Αμβούργο της Γερμανίας), η οποία
στηρίζει ολόθερμα τον αγώνα για την δικαίωση του Διστόμου - και των άλλων Ολοκαυτωμάτων
στην Ελλάδα από τους Γερμανούς ναζί επί Κατοχής - διοργάνωσε κάποιες
εκδηλώσεις, δράσεις και συζητήσεις, τόσο στην Αθήνα όσο και στο Δίστομο. Την
Πέμπτη (5 Ιουνίου) στο Κοινωνικό Κέντρο «Πυξίδα» στο Πέραμα Πειραιώς, την
Παρασκευή στο «Στέκι Μεταναστών» στα Εξαρχεια, και το Σάββατο στην Πλατεία
Συντάγματος, συγκέντρωση και πορεία προς την πρεσβεία της Ομοσπονδιακής
Δημοκρατίας της Γερμανίας στην Αθήνα, με συμβολική περικύκλωσή της!.. Κάτι δηλ.
που δεν κάνουν ούτε οι Διστομίτες*, ούτε κανείς άλλος από τους Έλληνες
πληγέντες, οι οποίοι και έννομο συμφέρον έχουν και αξιώσεις κατά της Γερμανίας
εγείρουν - και δικαίως τις εγείρουν, αλλά άνευ αποχωρισμού του καναπέ τους...
Αλλά οι συγκεκριμένοι Γερμανοί έχουν κάτι παραπάνω απ' όλα αυτά: Ντρέπονται για
κάποιους προγόνους τους... Και τρέμουν την επανεμφάνιση του φασισμού...
.jpg)