Τον Ιούνιο που μας πέρασε, στο Δίστομο, είχε γίνει μιά από τις πιο πρωτότυπες και επιστημονικές εργασίες για το ηλιακό μας σύστημα.
Την είχαν οργανώσει κάποιοι αξιολόγοι καθηγητές του
Μπαρλείου Λυκείου Διστόμου, οι μαθητές φυσικά, καθώς και ο μεγάλος
Διστομίτης αστροφυσικός - και όχι μονο - ο
Αργύρης ο Σφουντούρης.
Δεν θέλω να γίνω δικαστής ή να κρίνω, απλά έχω μια απορία.
Εντάξει οι πινακίδες που είχαν αναρτηθεί στα στενά ή σε μέρη που δεν έχει ιδιαίτερη κυκλοφορία, αλλά οι πινακίδες οι κεντρικές, και ιδιαίτερα αυτή που ήταν στην κεντρική Πλατεία Δανιήλ Γαμβρίλη ( Κάτω Πλατεία ), στην στάση των Κ.Τ.Ε.Λ, δίπλα και σε είδοσο εστιατορίου, πως εκλάπησαν ή καταστράφηκαν;
Ακούστηκε πως γνωρίζουν απ' τον Δήμο , ποιός έκανε αυτήν την απολίτιστη καταστοφή ή βεβήλωση ( γιατί πρόκειται για επιστήμη ).
Και φυσικά δεν πρόκειται για σκοταδιστική ενέργεια, παρά για πράξη ζήλιας και εμπάθειας.
Τι κρίμα τελικά να είσαι κρετίνος, κλέφτης, εμπαθής και αντιδιστομίτης....
Αίσχος!!!!!!!!!!
Αφού ξέρετε εσείς οι του Δήμου, κάντε κάτι. Για να δούμε!!!
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ
Σχετικά με το θέμα όμως έχουμε μια ανακοίνωση από μαθητή που ξέρει τα πράγματα εκ των έσω, και ήταν παρών στην κοπιαστική περάτωση της εργασίας. Μας λέει λοιπόν ο μαθητής Δημήτρης Καστρίτης : "Όντας μέλος των μαθητών που έκαναν την εργασία την προηγούμενη χρονιά να σας διευκρινίσω μερικά θέματα.
Οι πινακίδες υπέστησαν σοβαρές ζημιές κατά την αρχή της σχολικής χρονιάς, με εμάς από την άλλη μεριά να κάνουμε ότι μπορούμε ώστε να τις διατηρήσουμε.
Ένα ωραίο πρωϊ Παρασκευής λοιπόν οι πινακίδες που βρίσκονταν κατά μήκος του δρόμου που οδηγεί στο Λύκειο, καταστράφηκαν
ΕΝΤΕΛΩΣ από
μία ομάδα ανθρώπων.
Αυτό που κάναμε είναι να ψάξουμε να βρούμε τα πεταμένα από εδώ και από εκεί κομμάτια τις εργασίας, να τα συλλέξουμε, και αφού κατεβάσουμε και τις υπόλοιπες πινακίδες ,να τα φυλάξουμε κάπου και να τα διατηρήσουμε, και ίσως να ξαναφτιάξουμε και τις ήδη κατεστραμμένες.
Συνεπώς το άτομο στο οποίο αναφέρεστε δεν έκανε κάτι το μεμπτό, αλλά αντίθετα συνέλεξε τις εναπομείνασες πινακίδες, με σκοπό την διατήρησή τους αφενός και γιατί δεν μπορούσαμε να παρουσιάζουμε ένα μέρος της εργασίας μας της τάξης του 40%.