Τρίτη 26 Απριλίου 2011

Η υποκρισία, το ψεύτικο στήσιμο και η δηθενιά των πασχαλανθρώπων επισκεπτών και φέτος!!



Τελείωσαν οι άγιες ημέρες και ο τόπος μας γέμισε από επισκέπτες. 
Ετεροδημότες που πατάν το πόδι τους ΜΟΝΟ κάθε Πάσχα στο Δίστομο, οι λεγόμενοι πασχαλάνθρωποι που θα τους δει κανείς σε ένα χρόνο από τώρα.
Ζηλεύω το ταλέντο των μεγάλων μας ευθυμογράφων και θεατρικών συγγραφέων που σκιαγραφούν πρόσωπα και χαρακτήρες. Που είσαι Σακελλάριε και Τσιφόρε τώρα.
Τα άτομα αυτά κατοικούν Αθήνα, δηλαδή μιάμιση ωρίτσα μακριά από εμάς. Γι αυτό έρχονται κάθε Πάσχα λόγω υπερβολικά μακρινής αποστάσεως!!! ( Τι να πει κανείς ).
Μιλάνε δυνατά όταν βγαίνουν έξω για καφέ και ποτό, για να ακουστούν. Για να ακούσουμε εμείς εδώ ότι μένουν στην Αθήνα.
Εμ βέβαια, στην Αθήνα εδώ οι κάτοικοι έχουν κατέβει μία φορά στην ζωή τους και άλλοι ποτέ. Που να αλλάζουν τρία αεροπλάνα, δύο τραίνα και ένα πλοίο. Είναι ταξίδι ζωής και ταλαιπωρίας. Δίπλα στην Αθήνα δεν είναι η California; Θα τρελλαθούμε με δαύτους!!
Πάντοτε φέρνουν επιτελείο με πολύ κόσμο, οι οποίοι δείχνουν συνεχώς με το δάχτυλο τον Παρνασσό και το χιονοδρομικό. Αυτό το επισκέπτονται πολλές φορές τον χρόνο. Είναι πιο κοντά απο κει η Αθήνα. Έχουν ανοίξει τούνελ από Πάρνηθα για χιονοδρομικό. Το δείχνουν και αναπολούν τις στιγμές που πέρασαν δίπλα στους πολιτικούς, στους τηλεστάρ και στους διάσημους gay μόδιστρους.
Οι πιο πολλοί απ' αυτούς που έχουν αισχρή και αλαζονική συμπεριφορά, είναι διορισμένοι από μεγάλα κόμματα, κατέβηκαν Αθήνα μετά από σπρώξιμο πολιτικού τους, στον οποίο θα είναι υποχρεωμένοι ως την τελευταία τους πνοή. 
Εδώ δεν τους έδινε σημασία ούτε η μάνα τους, γι αυτό έρχονται και ξεσπάνε βγάζοντας την χολή τους στον τόπο τους, νομίζοντας ότι έγιναν κάποιοι. 
Νομίζουν ότι αλλάζοντας προφορά και έχοντας ένα σπίτι στην Αθήνα, παύουν να είναι χωριάτες και ότι ολοκλήρωσαν τις επιθυμίες και τα θέλω τους. Και είναι και παλιομοδίτες, γιατί το κόμπλεξ του επαρχιώτη και του πρωτευουσιάνου, σταμάτησε να υπάρχει την δεκαετία του ογδόντα.Τώρα έχουμε άλλα συμπλέγματα. Μόνο σε κάποιες ταινίες του 60' θα δει κανείς πειράγματα και διακρίσεις μεταξύ ανθρώπων των πόλεων και της περιφέρειας.
Όταν είναι εδώ κάνουν παρέα μόνο μεταξύ τους και πολλές φορές συνωμοτικά. 
Θυμούνται τον κύριο που τους διόρισε και συζητούν πάντα χαμηλόφωνα. Ρωτούν μήπως θέλει κάτι, αν είναι καλά, και ότι έχουν και παιδιά και ότι πρέπει κι αυτά να φτιαχτούν όπως φτιάχτηκαν αυτοί.
Τι πλάκα, θεέ μου! Πόσο προβλέψιμοι είναι επιτέλους. 
Σε μία κεντρική καφετέρια ήταν Διστομίτες πασοκοφτιαγμένοι κάτοικοι  που ΜΟΝΟ μεταξύ τους κάνουν παρέα ακόμη κι εδώ. Αντί να δουν κανέναν συγγενή ή κάποιον φίλο απ' τα παλιά, αυτοί έκαναν παρέα μεταξύ τους, μην τους ξεφύγει κανένα ρουμελιώτικο γλωσσικό ιδίωμα και γίνουν ρεζίλι οι άνθρωποι. Κάτσε ντε!
Στο ψήσιμο του αρνιού φέρνουν ή Αλβανό που τον πληρώνουν για να ψήνει, ή μοτέρ για αυτόματο γύρισμα της σούβλας. Τότε ποιό είναι το νόημα του λάκκου; Γιατί δεν το ψήνεις σπίτι σου το ρημαδιασμένο; Οι άλλοι οι φουκαράδες σηκώνονται από τα άγρια χαράματα, σταχτώνονται, λερώνονται και υποφέρουν, και ο κύριος εξ Αθηνών σκάει μύτη μετά τις έντεκα με καφέ και αξεσουάρ. Μπανάνα, ipod, το κλειδί απ' την ΒΜW κλπ.
Μονάχα η κόρη του ξέρει καλά την δουλειά. Η δροσερή κοπελίτσα που ξενύχτησε στην αγκαλιά κάποιου μαγκάκου που την ψώνισε. Και συ, μαλάκα, γλείψε τον ''διοριστή'' σου!!
Πω πω και πόσο κουραστικοί είναι:
- Τι κάνεις; ( Το νι σκληρό πρωτευουσιάνικο ) που βρίσκεσαι; Εδώ είσαι;
-Ναι φίλε εδώ
-Δεν πειράζει. Είναι δύσκολα εδώ; Πως περνάτε; Ο παρνασσός πόσα χιλιόμετρα είναι; Ακόμη αυτό το αμάξι έχεις; Παντρεύτηκες;
-Ρε σύρε μαρκαλίσ' ρε παλιοκ'τέ από δω. Π' μού ρθες και δεν μπορώ να βάνω τ' αμάξι μ΄ στ' θέση τ'

Τι υποκρισία ,θεέ μου. Σαν την Ελλάδα, που την Μεγάλη Παρασκεύη κάνουν οι νεοέλληνες δήθεν νηστεία και παίρνουν θλιμμένο ύφος, και μόλις χτυπάει η καμπάνα την Ανάσταση, αρχίσουν τα γυφτολαϊκά, τα κουνήματα και τα ιδρωμένα κορμιά μυρίζουν μασχαλίλα και ιδρωτίλα από τον γυφτοχορό. Είχαν στερηθεί άραγε τον χορό; Αφού εκεί που ζουν κάνουν κοσμική ζωή!! Έτσι δεν λένε; Μπερδεύτηκα τώρα. Έρχονται εδώ για να χορέψουν; Τουλάχιστον φέρτε και καμιά ωραία γκομενίτσα. Τι μου φέρατε εκέινον τον γυαλάκια τον γυναικωτό τον φλώρο;
Μία κοπελίτσα αρκετά ωραία, περπατούσε στον δρόμο και έλεγε:
-Αχ,Χριστούλη μου, βουναλάκια, Αχ τι ωραία. Αχ έχει σχολείο, και φούρνο. ε..οχι ..!! Έχει και μαγαζιά για καφέ. Δεν το πιστεύω..
Πιστεύουν ότι το ''Πάσχα στο χωριό'' θα βρούν κάνα μέρος όπου θα περπατάν πρόβατα στους δρόμους, λαγουδάκια που θα λένε ''happy easter'' στους επισκέπτες, και ότι εδώ δεν είναι τόπος που ζουν μόνιμα κάποιοι. Είναι μέρος που λειτουργεί μόνο Πάσχα. Ανοίξαμε και σας περιμένουμε
Εντάξει εδώ μιλάμε για λύπηση και για Λάκη Λαζόπουλο κατευθείαν. Γιατί καθώς λέμε εμείς οι Διστομίτες ''Η μουρλαμάρα γιατρεύετ'. Η κ'ταμάρα όμως όχ'''.
Πλάκα έχουν και κάποια Διστομιτόπουλα από οικογένειες κυρίως αγροτικές που όσο ήταν εδώ ντρεπόντουσαν για την καταγωγή και το επάγγελμα τους, καθώς και οι ίδιοι οι γονείς τους, τους έδειχναν τον δρόμο για να φύγουν κι ας είχαν εδώ σίγουρο εισόδημα.
Αυτοί λοιπόν κάνουν ότι χασμουριούνται με το που βγαίνουν έξω, με το πρόσχημα ότι βαρέθηκαν γιατί όπως λένε ''Δεν παίζει κάτι'', ή κάνουν ότι σοκάρονται όταν ακούνε παρνασσίσια προφορά. Βλέπετε δεν την έχουν ξανακούσει ποτέ. Την άκουσαν για πρώτη φορά το Πάσχα που πέρασε. 
Και για να μην τρελλαθούμε. Δεν σημαίνει ότι όποιος φεύγει και πάει να ζήσει αλλού για να επιβιώσει γίνεται έτσι. Προς θεού. Μιλάμε για μία κατηγορία ανθρώπων μόνο, όχι για όλους. Είδαμε κι αυτούς που μένουνε εδώ.
Με το που ξεκουράζονται, τέλος, και με το που φαρμακώνουν το αρνί, μη τους είδατε. Εκεί που δεν χωράει να παρκάρει ούτε πατίνι, ξαφνικά άδειοι δρόμοι για να παρκάρει ελικόπτερο. Το μόνο που αφήνουν πίσω είναι βουλωμένες χέστρες.
Άντε και τ' χρόν'. Μην αστοχήσ'τε. Θα σας ματαϊδώ ξαργού για να σας ματακράξω..και τώρα άρατα και πύρατα...
Επιτέλους, αδερφέ, ακούω ρουμελιώτικη προφορά. Για μία στιγμή νόμιζα ότι το Δίστομο κατελήφθη από αλλοτρίους. Επιτέλους

ΔΕΙΤΕ ΚΙ ΕΔΩ Προηγούμενο άρθρο ή μπείτε στις ετικέτες με τίτλο ''Αρχοντοχωριάτες''

ΥΓ: Φίλε Γιώργο, πόσο αξίζεις τελικά. Η εμπιστοσύνη στον εαυτό μας και στην οικογένεια, είναι αριστοκρατία. Ξέρεις εσύ!

21 σχόλια:

  1. Φίλε θέμη, υπάρχουν και άτομα που μπορεί να μην έρχονται αλλά αγαπούν τον τόπο τους.

    Μην βάζεις στο ίδιο τσουβάλι ολους φίλε μου!

    Επίσης ξέρεις πολύ καλά και την συμπεριφορά που έχουν μερικοί "ΔΙΣΤΟΜΙΤΕΣ" Το λέω έτσι γιατί απο αυτούς μας έχει βγεί το όνομα!

    Και να ξέρεις οτι έ΄χνε κ'ταμαρα πέρα για πέρα!

    Και υπάρχουν άτομα φίλε μου που λενε όταν τους ρωτάνε οτι είναι απο το ΔΙΣΤΟΜΟ.

    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΘΕΜΗ ΜΟΥ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καταρχήν αυτό ακριβώς λέω κι εγώ και το διευκρινίζω. Δεν έβαλα σε κανένα τσουβάλι όλους. Και οι πιο πολλοί φίλοι μου αλλού ζουν άλλωστε. Όσο για το όνομα και την κ'ταμαρα. Ποιο όνομα μας έχει βγει δεν κατάλαβα. Μημ πέφτεις θύμα κακόβουλων σχολιών. και παρίσι να ημασταν θα λεγανε καποιοι βρισιες. Όσο για τους τύπους που σκιαγραφώ στο άρθρο, δεν εχουν να κανουν με Δίστομο. Συμβαίνουν σε όλες τις Επαρχίες. Ο Νεοελληνας ειναι ετσι..
    Χρονια πολλά...Πως με ξερεις; Με λες θεμεη γι αυτο, αρα εχουμε κανει παρεα..εσυ ποιος εισαι; θα ηθελα να μαθω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ιδού για του λόγου το αληθες τι λεω στ ελληνικα :
    ΄΄Και για να μην τρελλαθούμε. Δεν σημαίνει ότι όποιος φεύγει και πάει να ζήσει αλλού για να επιβιώσει γίνεται έτσι. Προς θεού. Μιλάμε για μία κατηγορία ανθρώπων μόνο, όχι για όλους. Είδαμε κι αυτούς που μένουνε εδώ.΄΄

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΄΄Και για να μην τρελλαθούμε. Δεν σημαίνει ότι όποιος φεύγει και πάει να ζήσει αλλού για να επιβιώσει γίνεται έτσι. Προς θεού. Μιλάμε για μία κατηγορία ανθρώπων μόνο, όχι για όλους. Είδαμε κι αυτούς που μένουνε εδώ.΄΄

    Λεω φίλε μου οτι για κάθε βόλτα στο χωριό κάποιος θα πεί να κοίτα εκεί, αυτός ήρθε να κάνει μούρη εδώ! ρε τ΄ο κτον ρε!

    Λοιπόν εγω ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΣΤΟΜΟ ΕΙΜΑΙ αλλά συμπεριφορές σαν αυτές απο άτομα που δεν ξέρουν να μιλήσουν δεν γουστάρω !

    Και να ξέρεις οτι οι ΔΙΣΤΟΜΙΤΕΣ πάντα αγαπούσαν όσους ερχόντουσαν για διακοπές η βόλτα και δεν ήταν κάφροι και 100 χρόνια πίσω.

    Συμπεριφορές αυτού του είδους δεν είναι καλές!

    Δεν μπορω να καταλάβω γιατί?

    ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΜΑΓΚΕΣ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΠΑΙΔΙΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΚΟΙ,ΡΟΥΦΙΑΝΟΙ ΠΟΥ ΜΑΣ ΧΑΛΑΝΕ ΤΗΝ ΦΗΜΗ!

    Αυτά φίλε μου ,και σε ξέρω ναι ...

    Εισαι απο αυτούς που έχει την τιμή το δίστομο να έχει δημότη.

    Και πάλι καλά που δεν ακούς γαβ γαβ και έχεις την τύχη να παίζεις ρεμπέτικα! Και να προσπαθείς να μάθεις και νέα παιδιά να το αγαπήσουν.

    Το ποιός είμαι δεν νομίζω οτι έχει σημασία .....

    ΜΑΣ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ ΚΑΙ ΡΟΥΦΙΑΝΟΙ ΞΕΡΕΙΣ!!
    ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. κάλυτερα να μην ερχονται το Πασχα..ας ερθουν τα κανονικα ΣΚ, διπλα ειναι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. οκ..πανω κατω τα ιδια λεμε..συγγνωμη που ημουνα λιγο επιθετικος, σε περασα για καποιον αλλον..επεσα εξω συγγνωμη και ευχομαι να εισαι καλα..του κλαμπ μας εισαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δεν ειναι απολυτοι αυτο οτι οσοι ερχονται βρισζονται..οποιος εγλιματιζεται και σεβεται τον τοπο χαιρεται κι αυτος και οι αλλοι. οποιος ειναι ψωνισμενος θα κραχτει..οχι δημοσιως αλλα ετσι οπως κανει ο Θεμης..Για ΜΙΑ κατηγορια μιλαει απ ο,τι καταλαβα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ναι βρε παιδια..ευθυμογραφημα ειναι..υπαρχει και η κατηγορια που οποιος επισκεπτης φιγουρα και ψωνιο..κι αυτοι κουτοι ειναι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Γιατι ρε παιδια..αυτα που λεει δεν γινονται; ΠΕΣΤΑ ΡΕΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Και φανατικός !!!

    Απλά με ενοχλεί οτι τα νέα παιδιά μαθαίνουν να βάζουν τα κλαρίνα τέρμα και να αφήνουν την τρίχα με τον σταυρό απ'έξω!

    Ειναι κρίμα γιατί έχουν βγεί πολλά αστέρια απο το χωριό μας , που μας έκαναν περήφανους!

    Και άλλοι που με κάνουν και δεν θέλω να τους βλέπω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Να τους διαγραψεις..μην ασχολεισαι!!και τους ρουφιανους κανε τους περα...εγω γραφω επωνυμα και δεν υπαρχουν για μενα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Χρόνια πολλά σε όλους...

    Δεν είμαι από το Δίστομο, αλλά από διπλανό χωριό, το όνομα του οποίου δεν έχει σημασία.
    Μένω στην Αθήνα, κι όταν είμαι στην Αθήνα μιλάω "πρωτευουσιάνικα", όχι γιατί νιώθω άσχημα για την καταγωγή μου, αλλά για να μην διαφέρω από τους υπόλοιπους και να μη γίνεται ο τρόπος που μιλάω αφορμή για σχόλια ή για κοροϊδία. Δεν θα με ένοιαζε ούτε καν η κοροϊδία, το μόνο που με νοιάζει είναι να με αφήνουν στην ησυχία μου και να μη με περνάνε για γραφικό. Άλλωστε στην Αθήνα προσπαθούν να είναι ίδιοι, αντίθετα στο χωριό θέλουν όλοι να είναι διαφορετικοί. Έτσι αναγκάζομαι να βάζω κι εγώ "προσωπείο".
    Δεν με διόρισε κανείς πουθενά, δουλεύω 9-10 ώρες τη μέρα στον ιδιωτικό τομέα (και άλλες 2 στο δρόμο για το πέρα-δώθε) για να μπορώ να ζω με αξιοπρέπεια.

    Όταν ήρθα για Πάσχα στο χωριό, όλο χαρά, άκουσα τον αδερφό μου να σιχτιρίζει τους "κ...-αθηναίους". Είπε, όπως ο Θέμης (που τον γνωρίζω μόνο από τα γραπτά του), "οι παλιοκ'τοι που 'ρχοντ δω χάμω και δε βρίσκω θεσ' να βάλω τ αμαξι μ'! Που είναι κει πέρα δουλειά-σπίτ, σπίτ-δουλειά και τα μαζώματα το παίζ'νε δω πέρα μάγκες. Βρε ουστ". Και δεν έβλεπε την ώρα να φύγουν...
    Εγώ στεναχωρήθηκα αν και σε γενικές γραμμές είχε δίκιο. Δυστυχώς έτσι είναι: οι περισσότεροι ψάχνουν στο χωριό την εκτίμηση που δεν τους δείχνει κανείς στην Αθήνα. Κυρίως στεναχωρήθηκα γιατί με όλους τους υπόλοιπους όταν θα ερχόταν η ώρα να φύγουν, θα έφευγα κι εγώ...

    Τις μέρες των γιορτών πέρασα πολύ ωραία, βρήκα φίλους και συγγενείς, την οικογένειά μου, συζητήσαμε (όταν είμαι στο χωριό μιλάω πάντα "παρνασσιώτ'κα"), γελάσαμε, ψήσαμε στο λάκκο. Σαν όνειρο!! Όμως έφτασε η ώρα να σας αδειάσουμε τη γωνιά, να παρκάρετε τα αυτοκίνητά σας με άνεση. Περίμενα να κρατήσουν πιο πολύ οι γιορτές, αλλά δυστυχώς...

    Φεύγοντας, μόνος πια στο αυτοκίνητο, και σκεφτόμενος όλες τις ωραίες στιγμές στο χωριό, λίγα δάκρυα κύλησαν στα μάτια μου... Γιατί πάλι έπρεπε να φύγω, πάλι έπρεπε να αφήσω πίσω αγαπημένα πρόσωπα...
    Δεν τους χόρτασα ούτε αυτή τη φορά. Βάλθηκα να αποφασίσω πότε θα ξανανέβω να αναπληρώσω το χαμένο χρόνο... Μάλλον Πρωτομαγιά, ή το επόμενο σαβ/κο της Πρωτομαγιάς... Όχι παραπέρα.
    Όσο για μας που μένουμε στην Αθήνα φίλοι, μη μας γιουχάρετε. Να μας συμπονάτε (ακόμα κι αυτούς που σας το παίζουνε καμπόσοι)... Ακούστε κι έναν "πρωτευουσιάνο"...

    Ένας αναγνώστης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Φίλε μου..αφού σε συγχαρώ για τα ωραία ελληνικά σου και για τον κόπο που έκανες να στείλεις σχόλιο, θέλω να πω ότι κάπου με παρεξήγησες. Ισως να φταίω κι εγώ και ζητώ συγγνώμη εκ των προτέρων αν είναι κάτι δυσανάγνωστο απ το κείμενο.
    Τα βάζω μ αυτούς που δεν βαστιούνται, που έρχονται μόνο και μόνο για να φανούνε, κι όχι για να ευχαριστηθούν. Την Αθήνα την λατρεύω. Δεν μπορεί με το ζορι ενα παιδι της Αθηνας να μιλησει ρουμελιώτικα, προς θεου..Δεν ειναι κειμενο αντιπαραθεσης μεταξυ αθηναιων και επαρχιωτων. αλλωστε και γω απο σποντα ζω και εργαζομαι εδω. Θα ειμαι ομως Διστομιτης ακομη και αν παω στο φεγγαρι.Να λοιπον..κοροΛιδευω αυτους που θελουν να το απαρνηθουνε αυτο...Μια κατηγορια νεοπλουτων..
    Οσο για την κατηγορια των διορισμενων, εχωω καποιους υπ οψην. Δεν σημαινει οτι ειναι διορισμενος οποιος φευγει. Μπορει να ειναι καποιος εδω και να ειναι ψωνιο περιοπης. Θαυμαζω τους αυτοδημιουργητους ανθρωπους, ειτε δουλευουν εδω στα κτηματα τους, που ειναι ελαχιστοι, ειτε ειναι σε αλλη πολη καταξιωμενοι. Την Αθηνα δεν μπορω να την δω ξενη πολη γιατι ειναι διπλα μας και εχω περασει απειρες ωρες εκει.
    Απλα εφτιαξα ενα ευθυμογραφημα για την αλαζονεια, ηλιθιοτητα και τον νεοπλουτισμο. Κατι σαν βιντεοσκοπηση των οσων ειδα. Αλλωστε κι εδω προαστιο των Αθηνων θα γινει σε λιγο. Οπως και οι νεες γενιες δεν γνωριζουν πλεον την ντοπιολαλια. Θελω να δειξω οτι δεν κρινεται ενας ανθρωπος απο αυτα αλλα απο την μαγκια του..
    Να εισαι καλα και κοιτα παλι το κειμενο να δεις οτι δεν λεω καλους τους μεν κακους τους δε...Ειναι μια πραγματικοτητα ομως αυτα που ειδα.
    Με τιμη Παπαϊωάννου Θέμης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Υπ οψιν* ( διορθωση στα παραπανω )..( και συμπληρωματικο )
    Δεν υπαρχουν πια στην εποχη της ψηφιακης τεχνολογιας και του internet.Πρωτευουσιανοι και Βλαχοι...Περασε ανεπιστρεπτι αυτη η εποχη...Απλα θα με κατανοουσες αν ακουγες αυτα που ακουσα εγω :)
    Ειναι μια πραγματικοτητα αυτοι οι ανθρωποι.Κι εγω στην Αθηνα οταν παω για συνεννοηθω με τον Νησιωτη του Ιονιου, με τον μικρασιατη, με τον ποντιο, με τον μακεδονα, με τον πελοποννησιο, με τον ρουμελιωτη και τον θεσσαλο, μιλαω την γλωσσα που διδαχτηκα στα σχολεια...Απλα ειναι τα πραγματα. Απλα αυτοι που χασμουριουνται και γκρινιαζουν οταν ερχονται οτι δεν τους αρεσει, να μην ξαναρθουν, αυτο εννοω. Επισης ας ερθουν οι αλλοι που τους αρεσει τα ΣΚ. εγω παω Αθηνα πινω καφε και γυρναω..αυτο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Φίλε Θέμη δεν σε παρεξήγησα, κατανοώ απολύτως το κείμενο σου, στο οποίο δεν αντιπαρατέθηκα. Αντιθέτως, συμφωνώ με όσα έγραψες.

    Σε ευχαριστώ πολύ για τη φιλοξενία και για τον κόπο σου να μου απαντήσεις.
    Να είσαι καλά και εύχομαι χρόνια πολλά σε όλους τους αναγνώστες σου.

    Ένας αναγνώστης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Να είσαι καλά φίλε μου....!!Απλά διευκρίνισα!! Ευχαριστώ και πάλι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Απορώ γιατί μπαίνεις στον κόπο και ασχολείσαι...Ένα μάτσο σάπια πλάσματα με μόνο λόγο ύπαρξης τα χρήματα είναι...Υπάρχει κάτι πιο θλιβερό από αυτό?Άστους να πάνε στην ευχή του θεού και να κάνουν το κομμάτι τους, τον εαυτό τους κοροϊδεύουν, όχι κανέναν άλλο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Δεχ έχει άδικο αγαπητέ μου φίλε...απλά να διασκεδάσω ήθελα λίγο. Είναι άτομα που βγάζουν πολύ υλικό :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Αυτοί οι άθρωποι θα υπάρχουν παντού και πάντα σε όλα τα χωριά. Οι γνωστοί νεόπτωχοι που πήραν νεόδμητο διαμέρισμά πρόσφατα, νέα κούρσα, και κουστουμάκι απο τον Zara, έχουν και πιστωτική φεσωμένη αλλά στο χωριό θέλουν να είναι άρχοντες πρωτευουσιάνοι. Παρόλαυτα δεν είναι πολλοί και κυρίως δείχνουν την κακή ανατροφή τους και την χαμηλή παιδεία τους.
    Στον αντίποδα όμως υπάρχουν, (τουλαχιστον στην Αράχωβα που γνωρίζω καλά), και οι "Ξένοι" όπως κάποιοι τους λένε. Άνθρωποι που ήλθαν στο χωριό το αγάπησαν και πολλοί επίσης μεταδημότευσαν εδώ. Είτε μένουν μόνιμα είτε έρχωνται περιστασιακά, ταπεινά και διακριτικά προσέφεραν πολλά και ενσωματώθηκαν στην τοπική κοινωνία που τους δέχτηκε.
    Αυτοί είναι το αντίθετο του χαρακτήρα που περιγράφεις στο άρθρο σου και υπάρχουν αρκετοί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ναι.Υπάρχουν κι αυτοί..Αλλά σε μας εδώ είναι πιο λίγοι. Υπερισχύουν οι πρώτοι εδώ στο Δίστομο. Αυτοί υπάρχουν αλλά δεν φαίνονται είναι πιο λίγοι σε αριθμό..χαχα
    Δεν πειράζει..Καλή καρδιά. Έτσι κι αλλιώς είναι προβλέψιμοι και ακίνδυνοι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή