19/6/2015
Κατά την
τελευταία 5ετία η Π.Ε. Βοιωτίας είναι
αυτή που πληρώνει το «ακριβό μάρμαρο»
των διοδίων. Με την εφαρμογή του ν.
4313/2014 (ΦΕΚ τ. Α’ 261/17.12.2014), και εφόσον δεν
έχει επιτευχθεί ακόμα μείωση του
αντιτίμου των διοδίων, θα αυξηθούν τα
προβλήματα στο επαρχιακό οδικό δίκτυο
με την αύξηση της διέλευσης βαρέων, και
όχι μόνο, οχημάτων. Δεδομένου ότι δεν
έχουν κατασκευαστεί παράδρομοι ώστε
να παρέχεται εναλλακτική λύση στους
οδηγούς, όπως προβλέπεται από τις
συμβάσεις, τείνει να είναι εγκληματική
ενέργεια η εφαρμογή του ν. 4313/2014 καθώς
οι επαρχιακοί δρόμοι δεν πληρούν τις
προϋποθέσεις για τη διέλευση των βαρέων
οχημάτων.
Όπως έχει
δεσμευθεί σε επίκαιρη ερώτησή μου ο
αρμόδιος υπουργός, θα προχωρήσει σε
επαναδιαπραγμάτευση των συμβάσεων με
τους παραχωρησιούχους για μείωση του
αντιτίμου των διοδίων, δημιουργία ενός
πανελλαδικού υβριδικού αναλογικού
συστήματος διοδίων, θέσπιση δωρεάν
διέλευσης των πολιτών στα γεωγραφικά
όρια ενός Δήμου, καθώς υπάρχουν Δήμοι
με έξι-εφτά σταθμούς διοδίων, και θέσπιση
συγκεκριμένου αριθμού ελεύθερων
διελεύσεων για τους μόνιμους κατοίκους
συγκεκριμένων περιοχών προκειμένου να
έχουν ελεύθερη πρόσβαση στις εργασίες
τους.
Με
βάση τα ανωτέρω,
Ερωτάται ο κ. Υπουργός:
-Σε
ποιες ενέργειες θα προβεί ώστε να
διατηρηθούν τα
υφιστάμενα σημεία
εισόδου/εξόδου της ΠΑΘΕ και να μην
ισχύσει ο ν. 4313/2014 και οι δικαστικές
αποφάσεις μέχρι να υπάρξει μείωση του
αντιτίμου των διοδίων και ολοκλήρωση
των παράδρομων ώστε να δίνεται ασφαλής
εναλλακτική λύση στους διερχόμενους
οδηγούς και κυρίως στους κατοίκους των
παρακείμενων περιοχών;
Ο ερωτών βουλευτής
Σταθάς Γιάννης
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου