Σάββατο 30 Οκτωβρίου 2010

Ντροπιαστικά έκτροπα που αμαυρώνουν τις τοπικές εκλογές. Δυστυχώς γυρίσαμε στην εποχή της κουκούλας και της ξεφτίλας.


Χτες που ήμουνα έξω με κάποιους γνωστούς και φίλους, και αποζητούσαμε την ησυχία μας καθώς και τις συνηθισμένες αντρικές μας συζητήσεις, με βρήκε κάποιος καλός φίλος και έντιμος συμπολίτης μου, και με ενημέρωσε για την κυκλοφορία ενός κακόβουλου κειμένου στιχουργήματος, που ειρωνεύεται και βρίζει όσους από το Δίστομο και το Στείρι κατεβαίνουν με τον συνδυασμό του Γιάννη Πατσαντάρα.
Στην συνέχεια μου είπε ότι συζητήθηκε έντονα το όνομά μου, ότι δηλαδή είμαι κι εγώ μέσα σ' αυτούς που εικάζεται ότι μπορεί να έγραψαν αυτό το έκτρομα.
Εξεπλάγην, πικράθηκα και στενοχωρήθηκα πολύ. Πιο πολύ όμως θα κοστίσει όταν το μάθει η οικογένειά μου. Θα χαλάσει το κλίμα μεταξύ μας και θα γίνουν κι άλλα κακά που δεν θέλω να τα πω.
Απ' ό,τι ξέρετε εγώ ΔΕΝ ανήκω σε κανένα κόμμα. Ψηφίζω συνεχώς αριστερά χωρίς να είμαι ενταγμένος πουθενά. Είμαι πολιτικοποιημένος αλλά ΟΧΙ κομματικοποιημένος.Εκ των πραγμάτων λοιπόν, και ιδεολογικά, δεν μου αρέσει η εποχή της κουκούλας δηλαδή να κάνω κάτι με την ασφάλεια και την ανανδρία της ανωνυμίας. Αυτό για αρχή.
Έπειτα στο ψηφοδέλτιο του κ.Πατσαντάρα, όπως και στα υπόλοιπα φαντάζομαι, είναι άνθρωποι συμπατριώτες μου που λέω καλημέρα με όλους, ενώ με άλλους έχω κάνει παρέα και με κάποιους άλλους είμαι συγγενής.
Είναι όλοι καλοί οικογενειάρχες ,ήσυχοι και άξιοι πολίτες, με τους οποίους ποτέ δεν είχα την παραμικρή διαφορά.
Αυτούς που το έκαναν ή( αυτόν ), τον βόλεψε πολύ η δική μου εμπλοκή και είναι τόσο άνανδρος, δειλός και κομματόσκυλο που δεν βγήκε να πει κάτι γι αυτό. Το σκεπτικό τους για την ενοχοποίησή μου είναι η αγάπη μου για το Δίστομο, και η ιστοσελίδα που έχω δημιουργήσει.
Εδώ όμως είναι μικρή κοινωνία. Κάποιος θα τους έχει δει, και είτε αύριο ή σε έξι μήνες θα βρεθεί ο κουκουλοφόρος. Φτάνει πια. Εδώ κυβερνάει μιά μερίδα βολεμένων κομματαρχών από το 1981, οι πιο πολλοί πρώην χουντικοί που έγιναν φατριά πλέον, κι αν δεν είσαι μαζί τους, όπως τα παιδιά που σχολιάσαν στο κείμενο, σε φακελώνουν κανονικά. ΝΤΡΟΠΗ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ.
Αντί να κοιτάτε το συμφέρον του τόπου μας που προέχει, βγάζετε τα μάτια σας μεταξύ σας και χαλάτε τη φήμη του τόπου.
Πρέπει να πω εδώ και για τα συνθήματα στην είσοδο του Διστόμου πριν από ένα μήνα περίπου, που βρίζουν εμάς τους Διστομίτες με βαρείς χαρακτηρισμούς. Πάλι ενέργεια σκοταδιστική από τοπικιστές καθυστερημένους κάποιου διπλανού χωριού. Αλλά αυτό το αφήνω ασχολίαστο. Όποιος έχει τα κότσια και δεν μας χωνεύει, ας έρθει να το πει εδώ. Γιατί τις συνέπειες των πράξεών μας, πρέπει να ξέρουμε να τις πληρώνουμε. Αυτός είναι αγώνας άλλωστε.
Δεν φτάνει που έχω κάνει την ιστοσελίδα μου πίνακα ανακοινώσεων για τα κομματικά σας τερτίπια, αυτό είναι το ''ευχαριστώ''.
Αυτό που μένει να κάνω, είναι να προβώ σε μηνύσεις με όλες τις δυνάμεις που διαθέτω, και σε αυτούς που το έγραψαν επειδή κρύβονται και σιωπούν ενοχοποιώντας με, αλλά και σ' αυτούς που έπιασαν το όνομά μου στο στόμα τους. Γιατί εμένα, αν μη τι άλλο, με διακρίνει το θάρρος της γνώμης μου. Τα λέω όλα ευθέως και το έχω πληρώσει πολλές φορές.
Επίσης σκέφτομαι πολύ σοβαρά να απέχω απ΄αυτές τις εκλογές εγώ, και άλλα δέκα άτομα - ψήφοι που είναι στο περιβάλλον μου και στην ομάδα μου γιατί κατάντησε γελοίο το θέαμα, ή θα δώσουμε τις ψήφους μας εκεί που μας οδήγησαν κάποιοι να το κάνουμε. Κάποιοι που καταλύουν την Δημοκρατία μας.
Σας παρακαλώ επίσης να μην μου ξαναστείλετε δελτία τύπου γιατί δεν πρόκειται να τα βάζω από δω και στο εξής. Υπάρχουν άλλες ιστοσελίδες που κάνουν προεκλογικό αγώνα, αλλά αυτές δεν τις ενοχοποιείτε.

Καλή επιτυχία στον έντιμο και....αντρίκιο αγώνα σας!!!!!!!!!!

Θεμιστοκλής Νικολάου Παπαϊωάννου

ΥΓ: Το μόνο που μπορώ να κάνω, φίλοι κουκουλοφόροι, είναι να μελοποιήσω τα έκτροπα σας. Αυτό μόνο. Θα το ονομάσω ''το ζεϊμπέκικο της ξεφτίλας'' .

28 σχόλια:

  1. Αυτό είχε γίνει από τους ίδιους, και όταν κατέβαινε ο Πανουργιάς ( πάλι έριχναν μπιλιετάκια ), επειδή δεν ηταν Πασοκ, όταν ο Πολιτισμικός σύλλογος έγινε μπλε πάλι έριχναν μπιλιετάκια ), επειδή δεν ηταν Πασοκ, και άλλη μιά φορά. Είναι οι ίδιοι. τι κάνοι νιαου - νιαου; Πασοκορουφιάνοι που πνίγουν όποιον δεν είναι μαζί τους. Και μετα λενε φασιστα όποιον είναι σε άλλο χώρο.
    ΝΤΡΟΠΗ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Θέμη

    Tα λες όλα, με τις ετικέτες του άρθρου σου.

    Έκτροπα, Εμπάθειες, Κομματόσκυλα, Συμφέροντα, Φασισμός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καθαρόαιμος Διστομίτης30 Οκτωβρίου 2010 στις 3:13 μ.μ.

    Το λέει κι εδώ

    Περί ξαφνικών επισκέψεων ορισμένων ψηφοθηρών

    Αμυνθείτε στα απομυζητικά, σ' αυτούς που εκλογολογούν παίζοντας με την νοημοσύνη σας, και βάλτε στη θέση τους αυτούς που σας θυμήθηκαν ξαφνικά αψηφώντας την μοναξιά και την κατάσταση σας.
    Με μαχητικότητα, ειλικρίνεια και ρηξικέλευθη συνείδηση, απομονώστε αυτούς που σας βλάπτουν τόσα χρόνια πλουτίζοντας εις βάρος σας, ιδιαίτερα σε τοπικό επίπεδο


    ΚΑΝΤΕ ΤΟΥΣ ΝΑ ΣΑΣ ΕΧΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΑΝΑΓΚΗ.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. τι κάν' το γαμημένο το συμφέρον.
    Σας επιστρατεύ' κομματικά και σας βάζ'νε να γράφ'τε στιχάκια μπας και διορίσ'τε και τ'θειά σας.
    Δεν νογάτε ντιπ οτι έχτ'ε καταντήσ' επικίνδυνο κατεστημενο ρε πασοκορουφιάν';
    Και σεις κωλοδεξιοί συρείτε να κρυφτείτε...
    Ομόκωλ' είστε...
    χαχαχαχχαα
    χαχαχαχχχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γιατί δεν ψάχνετε υποψηφίους που κατεβαίνουν με την Γρανιτσιώτη για να βρείτε τους ποιητάς και τους συντάξαντες του ''όσοι δεν είναι μαζί μας στην πυρά'';
    Νομίζω δεν θα αργησετε να τους βρείτε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Φίλε Θέμη συνέχισε τον αφοσιωμένο αγώνα σου στην ενημέρωση και στην διάσωση της ιστορικής και λαογραφικής μνήμης του τόπου σου, με την εντιμότητα που σε χαρακτηρίζει. Για τους ασχημονούντες σε βάρος σου υπενθύμισε εκείνο το αρχαίο ευθύβολο: "έξεστι Κλαζομενίοις ασχημονείν" -αυτό διαθέτουν, περίσευμα ασχήμιας και αναισχυντίας, αυτό προσφέρουν. Και, φυσικά, ανώνυμα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Όταν έχω πέντε καλούς φίλους που έχουμε ίδιες απόψεις και άτομα σαν κι εσάς, Κ.Θεοχάρη,τότε θα συνεχίσω αυτό που κάνω.
    Προσφάτως έμαθα και για απειλές καθώς και απόπειρα αμαύρωσης στο πρόσωπο σας κι όχι μόνο, από τον ίδιο μηχανισμό....Καταλαβαίνετε τι εννοώ.
    Να είστε καλά και σας ευχαριστώ για μία ακόμη φορά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Στέργιος Μπακολουκάς30 Οκτωβρίου 2010 στις 5:03 μ.μ.

    Ακριβέ Φίλε Θέμη, σε γνωρίζω πολύ καλά , γιατί σε γνωρίζω από τα γραπτά σου. Σε γνωρίζω από την αγνότητα των ιδεών σου, επειδή έχεις την τόλμη να λες και να γράφεις την αλήθεια. Ένα μονάχα έχω να σου πω, ΔΕΝ είσαι μόνος σου, έχεις πολλούς όμοιους( κατά την αντίληψη των Λακεδαιμονίων) με σένα γύρω σου, έστω και αν δεν τους γνωρίζεις. Ύαινες υπάρχουν παντού, σε όλα τα κόμματα, μόνο οι ταμπέλες τους χωρίζουν. ΜΗΝ τους λαμβάνεις υπ’ όψιν σου ΔΕΝ μπορούν να σ’ αγγίξουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Το ξέρω, φίλε Στέργιο, έχεις απόλυτο δίκιο.
    Άλλωστε δεν αργήσαμε να γνωριστούμε.
    Δεν τους λαμβάνω υπ 'όψιν μου εννοείται.
    Απλά έπιασαν στο στόμα τους το όνομά μου καθώς και κάποιων παιδιών τίμιων και αγωνιστών, και αυτό δεν θα περάσει έτσι.
    Εχω πολλά ράμματα για πολλές γούνες.
    Θα σπάσει αυτός ο φασισμός θέλει δεν θέλει. Το μόνο που είναι ντροπιαστικό, ειδικά τώρα που μας έχουν πιεί το αίμα οι αλήτες οι πολιτικοί,είναι ότι πολλά νέα παιδιά μπαίνουν στα μεγάλα κόμματα και προορίζονται για αυριανοί ρουφιάνοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΠΑΪΩΑΝΝΟΥ30 Οκτωβρίου 2010 στις 8:34 μ.μ.

    Θέμη φίλε μου,
    Ο 'ποιητής χωρίς παντελόνια' που χρησιμοποιεί και δημόσιο εξοπλισμό για να τυπώσει το έργο του νομίζει πως με αυτό το τρόπο θα μας αμαυρώσει αλλά ευτυχώς εμείς ζούμε εδώ, γνωριζόμαστε μεταξύ μας και μαζί προσπαθούμε όπως δύναται ο καθένας για ένα καλύτερο Δίστομο.
    Άλλωστε αυτού του τύπου τα ζωντανά είμαι σίγουρος ότι στη μέχρι σήμερα πορεία τους δεν έχουν να προτάξουν τίποτα για το κοινωνικό καλό παρά λόγια και επικρίσεις και το μόνο που ξέρουν είναι να κρύβονται πίσω από την ανωνυμία τους, μέσα στο μικρόκοσμο-μιζέρια τους μαντρωμένοι υπό τη σκέπη-ασφάλεια που τους παρέχει ο οποιοσδήποτε κομματικός μηχανισμός.
    Επίσης, όπως και ο ίδιος λες, είναι τέτοια φασισταριά που μας περνούν για αφελείς νομίζουν πως δε τους γνωρίζουμε αφού ο μικρόκοσμός τους απέχει από τον πραγματικό κόσμο του Διστόμου, αυτόν που όλοι μας καθημερινά (από πιτσιρίκια) ζούμε. Αν είχαν ποτέ βγει έστω και για λίγο από το καβούκι τους θα έβλεπαν τόσα χρόνια πως μόνοι μας προσπαθούμε να βρούμε λύση ο ένας στο πρόβλημα του άλλου με όλα αυτά τα τομάρια να είναι απόντα. Αυτό κάνει τη παρέα μας μεγαλύτερη με τη πραγματική φιλία, αγάπη και ντομπροσύνη (λέξεις άγνωστες σε όλα αυτά τα υποκείμενα) που υπάρχει μεταξύ μας να μας δίνουν δύναμη να συνεχίσουμε...Βέβαια τους καταλαβαίνω διότι κάτι τέτοιες στιγμές βλέπουν πως ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΔΩ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Γιάννη, αφού πρώτα σε συγχαρώ για το λεξιλόγιό σου και την επώνυμη ανάρτηση σου, όπως βέβαια και των προλαλήσαντων, σου λέω ότι συμφωνώ εξ' ολοκλήρου μ΄αυτά που λες, και χαίρομαι που δεν είμαστε τελικά μόνοι σ αυτόν τον δύσκολο δρόμο για να γίνει η ζωή μας ποιοτικότερη και καλύτερη, χωρίς παράσιτα και απομυζητικά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Και δεν καταλαβαίνουν τα λαμόγια ότι με αυτά τα γελοία που κάνουν δυναμώνουν τον αντίπαλο αντί να τον αποδυναμώνουν.
    Σήμερα πεντε άτομα μου ειπαν οτι θα ψηφιζαν Γρανιτσιώτη, αλλά μετά απ αυτό θα πάνε στον Πατσαντάρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. "Μέσα στη θλίψη της απέραντης μετριότητας που μας πνίγει από παντού, παρηγοριέμαι ότι κάπου, κάποιοι πεισματάρηδες αγωνίζονται να εξουδετερώσουν τη φθορά "

    Οδυσσέας Ελύτης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Φιλε Θεμη.....ΘΕΛΕΙ ΑΡΕΤΗ ΚΑΙ ΤΟΛΜΗ Η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ.....Προσωπικα σε γνωριζω πολυ λιγο, σε ξερω ομως πολυ καλα μεσα απο το blog σου και απο αυτα που γραφεις.....ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΕΣΩ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙΣ ΣΤΗ ΦΩΤΕΙΝΗ ΠΛΕΥΡΑ..... Ολοι οι παραπανω σχολιαστες τα ειπαν ολα για αυτους τους τυφλοποντικες, τους γυμνοσαλιαγκες και τα ερπετα που υπαρχουν γυρω μας.....Μην τους κανεις τη χαρη να γινεις σα τα μουτρα τους, οπως ειπε και ο Στεργιος ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ, αυτοι ειναι μονοι τους γιατι ΕΧΟΥΝ ΜΑΘΕΙ ΝΑ ΖΟΥΝ ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ..... Η μεγαλη διαφορα των δυο πλευρων, της φωτεινης και της σκοτεινης, ειναι οτι οι μεν μιλαει και φερεται απο καρδιας και με συναισθημα ενω η αλλη με το συμφερον και την τσεπη της.....Οπως λεει και ενας φιλος στην Αραχωβα, ΠΕΡΑΣΑΝ ΠΛΕΟΝ ΤΑ ΟΡΙΑ ΤΟΥ ΛΑΜΟΓΙΟΥ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΜΠΕΙ ΣΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΩΝ ΚΟΠΡΙΤΩΝ ( η ριζα της λεξης ειναι κοπρος-κοπρανα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τους ξέρω, γι αυτό ξέσπασα. Εσείς ξέρετε τους δικούς σας γυμνοσάλιαγκες, εγώ τους δικούς μας εδώ, και από δω και στο εξής θα μάθουμε όλοι μαζί τους σκοταδιστές της ευρύτερης περιοχής.
    Αλλά κι απ' την άλλη θα μάθουμε και τους αξιόλογους μέσα απ΄τον πολιτισμό,και το πάθος τους.
    Και δεν μιλώ για όσους πολιτεύονται, παρά για όλους τους καλούς και χρήσιμους συμπολίτες μας.
    Το συμφέρον δυστυχώς, μαζί με τις χολές και την κακία κάποιων, οδηγεί σε άθλια μονοπάτια. Αλλά αυτοί που κινδυνεύουν να σκοντάψουν στα μονοπάτια αυτά, είναι οι ίδιοι μεταξύ τους.Κι όλα αυτά για την πίττα.
    Χάρη και Μπάμπή, να είστε καλά.
    Εγώ όπως είπα θα κρίνω αυστηρά όποιον βγει και δω ότι κάνει κάτι που δεν ειναι αρεστό ή καλό.
    Τώρα δεν έχω δικαίωμα να κρίνω κανέναν.
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Εδώ κυβερνάει μιά μερίδα βολεμένων κομματαρχών από το 1981, οι πιο πολλοί πρώην χουντικοί που έγιναν φατριά πλέον, κι αν δεν είσαι μαζί τους, σε φακελώνουν κανονικά. ΝΤΡΟΠΗ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ.
    Σε απάντηση των σχολίων που πήγαν να μου κάνουν υποδείξεις.
    Η Δεξιά έχει την ρετσινιά και είναι μισητή και κατάπτυστη από μένα, αλλά απ΄ο,τι φάινεται σε τοπικό επίπεδο, άλλοι δρουν φασιστικά.
    Μην υποστηρίζετε άλλο το πασοκ και την δεξιά, ο κόσμος τα εχει σιχαθεί, μόνο μια μερίδα βολεμένων και μια πιο μικρή ανόητων ρομαντικών είναι ακόμη εκεί.
    Αυτά και το θέμα κλείνει. Αρκετό κακό προκαλέσατε στην οικογένειά μου. Και εσείς αλλά και αυτοί οι καλοθελητές που μου έριξαν το ''σύρμα''. Μην φοβάστε, δεν θα πάω μαζί τους.
    Και παρακαλώ όχι άλλα μαχαιρώματα. Είπαμε. Αν αυτός που θα εκλεγεί είναι ανεπαρκής και βλάπτει τα συμφέροντά μας, θα τον πάρει και θα τον σηκώσει απ την παρούσα ιστοσελίδα. Αλλά ακόμη δεν τον είδαμε βρίζουμε;
    Και σεις του πασοκ και της ΝΔ, που ήσασταν τόσα χρόνια να πάρετε θέση για άλλα σημαντικά θεματα, όπως ανεργία στο Δίστομο, περιβάλλον κλπ; Ποιοί είναι οι στόχοι σας; Γράψτε μου ένα επώνυμο άρθρο και θα το βάλω. Και λέω για εσάς γιατί εσείς είστε εδώ από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου. Το μόνο που κάνετε είναι να διορίζετε κόσμο και να τους διώχνετε στα αστικά κέντρα, κι απ την άλλη να τα έχετε κώλος και βρακί με το εργοστάσιο.
    Θεμιστοκλής Ν. Παπαϊωάννου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Και νομίζω ότι μιλάω ελληνικά....\
    Είπα ότι κατά 90% θα απέχω απ' τις εκλογές.
    ΔΕΝ θα χαριστώ σε καμμία πλευρά γιατί παίζουν όλοι με γνώμονα το συμφέρον.
    Αν αυτό φοβάστε.
    Και περιμένω δημόσια συγγνώμη απ αυτούς που αβασάνιστα και χωρίς αποδείξεις με έπιασαν στο στόμα τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Σας είπα ότι δεν ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΟΥ ΞΑΝΑΣΤΕΙΛΕΤΕ δελτία τύπου, και σεις το χαβά σας.......
    ΕΧΕΤΕ ΔΙΚΕΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΕΣ.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Όπως λέω και σε ένα άλλο σχόλιο μου :
    ''Εσεις του πασοκ και της ΝΔ, που ήσασταν τόσα χρόνια να πάρετε θέση για άλλα σημαντικά θεματα, όπως ανεργία στο Δίστομο, περιβάλλον κλπ; Ποιοί είναι οι στόχοι σας; Γράψτε μου ένα επώνυμο άρθρο και θα το βάλω. Και λέω για εσάς γιατί εσείς είστε εδώ από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου. Το μόνο που κάνετε είναι να διορίζετε κόσμο και να τους διώχνετε στα αστικά κέντρα, κι απ την άλλη να τα έχετε κώλος και βρακί με το εργοστάσι''
    Αυτά για να συμπληρώσω τα ερωτήματα

    Θεμιστοκλής Ν. Παπαϊωάννου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Δυστυχώς πολύ παίζουν με την ιστορία. Αλλά δεν δίνω βάση σε απειλές και σε ποδοσφαιρικά συνθήματα.
    Αυτό που με πείραξε εμένα όλους τους Διστομίτες,αλλά και όλους τους σκεπτόμενους Έλληνες,και έχω στείλει επιστολή από τον περασμένο Μάϊο στους, Μίκη Θεοδωράκη, Στάθη Παναγούλη, Μανώλη Γλέζο και Αργύρη Σφουντούρη, είναι το εγκληματικό και άκρως κακόβουλο σχόλιο του Δημάρχου Αράχωβας του Ανδρέου που χαρακτήρισε τη Σφαγή ''τυχαίο γεγονός'' και που μίλησε για πλάστιγκα ιστορίας.
    Οικοποιήθηκε δε και τον καραϊσκάκη, που αν διάβαζε κανά βιβλίο, θα καταλάβαινε ότι δεν προνόμιο όυτε της Αράχωβας, ούτε του Διστόμου, αλλά και των δύο μέρων.
    Επομένως έθιξε και τους συγγενείς νεκρούς μου. Αυτό δεν πρόκειται να το συγχωρήσω μέχρι να πεθάνω. Και δεν μιλάμε για χαμηλού επιπέδου άτομα που γυρνάν και βρίζουν στα γήπεδα, αλλά για τον πρώτο πολίτη ενός γειτονικού τόπου.
    Τώρα για αυτούς που λένε για το όνομα σου, δεν ξέρω...Ας μιλήσουν με ονοματεπώνυμο. Εγώ πάντως σε τοπικούς αγώνες δεν πάω. Στο μόνο γήπεδο που πάω και θα πηγαίνω όσο μπορώ, είναι του Παναθηναϊκού.
    Καλή εβδομάδα και καλό μήνα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Α...και καλύτερα να μην μάθει τι απάντησαν αυτοί οι Έλληνες μόλις το άκουσαν και το διάβασαν....Γιατί θα μείνει ιστορικό!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Απ ό,τι είδα επειδή κάτι κατέχω από διαδίκτυο, κάποιοι προσπαθείτε να βρείτε την επιστολή που έστειλα σ' αυτούς τους μεγάλους Έλληνες.
    Μην προσπαθείτε άδικα. Δεν την έχω δημοσιεύσει ....ακόμη!!!
    Μη βιάζεστε να με ρουφιανέψετε..Όλα στην ώρα τους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Κώστας Διστομίτης1 Νοεμβρίου 2010 στις 1:43 μ.μ.

    Για τα συνθήματα στον τοίχο που μας αποκαλούν τσάτσους και ρουφιάνους και μιλάνε και για τη σφαγή εν όψει ονοματολογίας και έδρας του Δήμου, γιατί δεν παίρνει θέση κανείς να το καταδικάσει;
    Αποκαλούν έτσι έναν ολόκληρο τόπο και θέλουν και να ψηφίσουμε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΙΟ ΑΙΣΧΡΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΤΑ ΣΥΝΘΗΜΑΤΑ... Οχι μονο καταδικαζοντε ειναι τοσο χυδαια οσο και αυτος που τα εγραψε... Ειναι αισχρο και χυδαιο να επικαλουμαστε τη φρικτη σφαγη του Διστομου για να επιχειρηματολογουμε για το χωριο του ο καθενας, αλλωστε οι σφαγιασθεντες του Διστομου ειναι προγονοι και νεκροι ολων μας και ανθρωποι που χρωσταμε ολοι την ελευθερια μας... Αυτα που γραφω δεν ειναι σημερινη αποψη μου και θα παρακαλουσα το Θεμη, για του λογου το αληθες, να ανατρεξει στο Ντελαλη της Αραχωβας, να διαβασει και αν θελει να δημοσιευση το τοτε επωνυμο σχολιο μου που ειχα κανει για την συνεντευξη που ειχε δωσει ο δημαρχος Αραχωβας..... Για την ιστορια ομως, την φωτια δεν την αναψαν ουτε οι Αραχωβιτες ουτε οι Διστομιτες...Την φωτια την αναψε η κεντρικη εξουσια που επεξαν με την την ονομασια του νεου δημου και με την ιστορια των δυο τοπων... ΚΑΝΕΝΑΣ ΤΟΤΕ ΔΕΝ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΑΠΟ ΠΛΕΥΡΑΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ...Αυτη η φωτια αναψε τεσσερις φορες οσες και αλλαγη του ονοματος και για να ειμαστε δικαιοι, η φωτια δυναμωσε απο τις ενεργειες και των δυο επικεφαλης των δυο χωριων, του κ. Ανδρεου με τις δηλωσεις του και του κ.Πανουργια με τις αποφασεις του, ο δε κ.Πανουργιας, για δικους του λογους, προσπαθει ακομα να συντηρησει αυτη τη φωτια, οταν σε τελευταιο κειμενο του χαρακτηριζει καποιους ανθρωπους ΥΠΕΡΤΟΠΙΚΙΣΤΕΣ ΣΤΑ ΟΡΙΑ ΤΟΥ ΡΑΤΣΙΣΜΟΥ..... Θα ηθελα λοιπον να παρακαλεσω, οσους μπορουν να ακουσουν, να προσπαθησουμε ολοι μαζι να απομονωσουμε ολες αυτες τις φωνες που προσπαθουν να συντηρησουν τη φωτια ωστε να βαλουμε τερμα σε ολα αυτα τα εμποδια που προσπαθουν καποιοι να βαλουν μεταξυ των κατοικων των δυο χωριων.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Αγανακτισμένος πασόκος2 Νοεμβρίου 2010 στις 2:37 μ.μ.

    Ρε κουτογιάννη (Το μικρό αυτουνού που έγραψε αυτό το έκτρωμα. Επώνυμο δεν λέω ακόμη ), έκανες κακό στο χώρο μας και στη Βαγγελιώ.
    Θα φας πολλές ξυλιές..Ο άλλος έχει κάνει μηνύσεις. Κάποιος που ενοχοποιήθηκε εννοώ.
    Βγες και πες δημόσια συγγνώμη μπας και σωθούμε...Γιάννη αχ Γιάννη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ξαναλέω...Μην μου στέλνετε Δελτία τύπου..
    Μόνο αν ζητηθεί συγγνώμη από καποιους που με ρουφιάνεψαν.
    Υπάρχουν στη Λιβαδειά ιστοσελίδες που χτίστηκαν μόνο και μόνο για να είναι παπαγαλάκια σας. Εκεί στείλτε...
    Ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. προς ''Αγανακτισμένο πασόκο''. Φιλε εισαι προβοκατορας. Εγω πιστευω οτι τη ''δουλεια'' την εκαναν οργανωμενα δεξιοι για να τα ριξουν μετα σε ΠΑΣΟΚ τζηδες. Αποδειξη εισαι ΕΣΥ ο ιδιος με την επιστολη σου στο μπλογκ. Που ξερεις εσυ ποιος το εγραψε το στιχακι; Αφου δεν ειχε υπογραφη. Συνεπως το να λες δηθεν αθωα οτι ξερεις και οτι - τρομαρα σου !- εισαι και ''αγανακτισμενος πασοκος'' ε, τι κανει νιαου- νιαου στα κεραμιδια;
    Προφανως, στην περιπτωση μας, η ..δεξια γατουλα με τη ροζ μυτουλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή