Από τον Στέργιο Μπακολουκά
“Θα προσπαθήσω με μια
σειρά από αναρτήσεις να αποσαφηνίσω τα κύρια σημεία του Νόμου «Καλλικράτη» που
αφορούν το Δήμο «Διστόμου Αράχωβας Αντίκυρας», με σκοπό οι πολίτες του Δήμου
μας (Τουλάχιστον αυτοί που έχουν το «προνόμιο» να χρησιμοποιούν το διαδίκτυο)
να έχουν μια κάποια ενημέρωση, όταν θα προσέλθουν στην κάλπη.
Η προσπάθεια αυτή
έγινε για λογαριασμό και ενημέρωση του Συνδυασμού «Ανεξάρτητη Ενωτική
Πρωτοβουλία», τον οποίο στηρίζω και μετά
από προτροπή του ηγέτη αυτής της Παράταξης Γιάννη Πατσαντάρα.”
Τα βασικά στοιχεία, που αφορούν το δικό μας Δήμο, του Νόμου 3852/2010/Αρ. Φύλλου 87/7 Ιουνίου 2010,
για τη νέα αρχιτεκτονική της αυτοδιοίκησης και της αποκεντρωμένης διοίκησης-
πρόγραμμα Καλλικράτης
μπορούν να συνοψιστούν στις πιο κάτω παραγράφους:
1)Το σύνολον των εδρών που θα κατανεμηθούν στο τοπικά
δημοτικά διαμερίσματα του Νέου Δήμου, εξαρτάται από την ΑΠΟΓΡΑΦΗ του 2001. Ο
Νόμος το ορίζει ρητά,( άρθρο 30 παράγ. 2).
2) Σύμφωνα με τα στοιχεία
της απογραφής του 2001, όπως αυτά δημοσιεύτηκαν από το Υπουργείο Εσωτερικών, ο πληθυσμός για κάθε πόλη του νέου δήμου έχει ως
εξής:
α)
Αντίκυρα: 2984
β)
Αράχοβα : 4180
γ)
Δίστομο : 4368 (Δίστομο 2048 +Παραλ.
Διστόμου-Αγ. Νικόλαος
1302 + Στείρι 1018)
Σύνολον :
11532
3) Σε Δήμους με πληθυσμό από δέκα χιλιάδες έναν έως τριάντα
χιλιάδες(10.001- 30.000) κατοίκους, το Δημοτικό Συμβούλιο αποτελείται από είκοσι
επτά (27) μέλη ( άρθρο 7, παράγ. 2 ).
4) Το εκλογικό μέτρο για την εκλογή συμβούλων, προκύπτει,
από το ακέραιο πηλίκο της διαίρεσης του συνολικού πληθυσμού όλου του Δήμου,
όπως προκύπτει από την ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΓΕΝΙΚΗ
ΑΠΟΓΡΑΦΗ ΠΛΗΘΥΣΜΟΥ, δια του συνολικού αριθμού των μελών του δημοτικού
συμβουλίου κάθε Δήμου.
Για το δικό μας Δήμο Ισχύει το εξής εκλογικό μέτρο: 11.532:27=427(ακέραιο
πηλίκο), (άρθρο 30 παράγ. 2).
5) Η τελική κατανομή των συμβούλων(συμπολίτευση και
αντιπολίτευση) ανά δημοτικό διαμέρισμα, θα είναι:
Δίστομο-Παραλ.
Διστ. - Στείρι: Σύμβουλοι 10
Αράχοβα: Σύμβουλοι 10
Αντίκυρα: Σύμβουλοι
7
Σύνολον: 27 Σύμβουλοι
(Άρθρο30 παράγ. 2,3,4)
Αυτή η κατανομή των συμβούλων θα παραμείνει, ανεξάρτητα
των εκλογικών αποτελεσμάτων και των ποσοστών που θα λάβουν οι παρατάξεις.
Δηλαδή, η
Αράχοβα θα έχει δέκα (10) συμβούλους συνολικά, το Δίστομο δέκα (10) και η
Αντίκυρα επτά (7) συμβούλους, για συμπολίτευση και αντιπολίτευση στο σύνολό
τους.
6) Κάθε δημοτική
Κοινότητα του Νέου Δήμου εκτός των συμβούλων που δικαιούται, της κεντρικής
εξουσίας, θα εκλέγει και ένα τοπικό συμβούλιο από πέντε (5) μέλη, με την ίδια
διαδικασία των εκλογών και με σταυροδότηση μόνο από το Δημοτικό διαμέρισμα στο
οποίο ανήκει το συμβούλιο. (άρθρο 8 παράγ. 1,3). Το Στείρι θεωρείται Τοπική
Κοινότητα και εκλέγει τοπικό συμβούλιο από τρείς (3) συμβούλους (άρθρο 8 παράγ.4)
Το πενταμελές αυτό
τοπικό Δημοτικό συμβούλιο, θα βρίσκεται στην έδρα του τοπικού Δημοτικού διαμερίσματος και οι αρμοδιότητές του θα είναι
εισηγητικές προς την κεντρική διοίκηση και εκτελεστικές των αποφάσεων αυτής.
Δηλαδή θα κάνει ότι έκανε η παλιά δημοτική αρχή, εκτός του να παίρνει
αποφάσεις. Ισχύει το ίδιο και για το τριμελές τοπικό κοινοτικό συμβούλιο του
Στειρίου. (άρθρο 81 παράγ.1,2,3)
7) Το δικαίωμα του εκλέγειν και εκλέγεστε, έχουν και οι ΑΛΛΟΔΑΠΟΙ που διαμένουν νόμιμα σε κάθε τοπικό
δημοτικό διαμέρισμα και είναι εγγεγραμμένοι στους εκλογικούς καταλόγους αυτού.(άρθρο
10 παράγ. 1,2 και άρθρο 13 παράγ. 1,2)
8) Σε Δήμους πάνω από δέκα χιλιάδες(10.000) κατοίκους, ο
Δήμαρχος ΔΕΝ μπορεί να ασκεί και άλλο επάγγελμα. Εδώ Πανηγυρίζουμε!!!!!!!!!!( (αρθρο16 παράγ. 1). (αυτό δεν ισχύει
την πρώτη τετραετία για το δικό μας Δήμο. «άρθρο 282 παράγ. 18»)
9) Οι υποψήφιοι δημοτικοί σύμβουλοι κάθε συνδυασμού μπορεί
να είναι όσοι και οι έδρες κάθε εκλογικής περιφέρειας, με δυνατότητα
προσαύξησης έως και 50%. Στη δική μας περίπτωση 27+27x50%=41 και ειδικότερα στην Αράχοβα 10+10x50%=15, στο Δίστομο(Δίστομο, Στείρι,
Παραλία Διστόμου) 10+10x50%=15
και στην Αντίκυρα 7+7χ50%=11 (άρθρο18
παράγ. 2β).
10) Οι υποψήφιοι του τοπικού συμβουλίου κάθε δημοτικής
κοινότητας μπορεί να είναι όσοι και οι
έδρες, στη δική μας περίπτωση πέντε έδρες για κάθε δημοτική κοινότητα(Αράχοβα,
Δίστομο, Αντίκυρα), με δυνατότητα προσαύξησης κατά ένα. Δηλαδή: 5+1=6,( άρθρο
18 παράγ.2γ). Το Στείρι είναι τοπική κοινότητα και δικαιούται τρείς έδρες με
δυνατότητα αύξησης των υποψηφίων κατά έναν, δηλαδή οι υποψήφιοι μπορεί να
είναι: 3+1=4.
11) Ο αριθμός των υποψηφίων δημοτικών συμβούλων ή συμβούλων
δημοτικής κοινότητας από κάθε φύλο, σε
κάθε συνδυασμό, πρέπει να ανέρχεται τουλάχιστον στο (1/3) του συνολικού αριθμού
των μελών του δημοτικού συμβουλίου ή του συμβουλίου της δημοτικής κοινότητας. Τυχόν
δεκαδικός αριθμός στρογγυλοποιείται στην αμέσως επόμενη ακέραιη μονάδα, εφόσον
το κλάσμα είναι τουλάχιστον ίσο με το μισό της. Στο δικό μας Νέο Δήμο οι
Γυναίκες κάθε συνδυασμού και για όλες τις Πόλεις μαζί πρέπει να είναι
τουλάχιστον εννέα (9), δηλαδή 27χ1/3=9, το ίδιο συμβαίνει και για τους άντρες.
Για κάθε τοπικό συμβούλιο οι Γυναίκες πρέπει να είναι τουλάχιστον δύο(2),
δηλαδή 5χ1/3=2 (άρθρο 18 παράγ.3)
12) Για την εκλογή δημοτικών συμβούλων έχουμε δικαίωμα τριών(3)
σταυρών για υποψηφίους της εκλογικής περιφέρειας στους καταλόγους της οποίας είμαστε εγγεγραμμένοι και ένα(1) σταυρό για
υποψηφίους των άλλων εκλογικών
περιφερειών του οικείου δήμου. Σύνολον τέσσερεις(4) σταυρούς δηλαδή. Για την
εκλογή τοπικών συμβουλίων κάθε δημοτικής κοινότητας, έχουμε δικαίωμα δύο(2)
σταυρών. Για την τοπική κοινότητα Στειρίου και για την εκλογή του τριμελούς
συμβουλίου, οι κάτοικοι μπορούν να βάλουν μόνο ένα(1) σταυρό.
Αυτό σημαίνει για
παράδειγμα, ότι ο ψηφοφόρος της Αράχοβας είναι υποχρεωμένος να διαλέξει ένα
συνδυασμό και εν συνεχεία σε αυτόν τον συνδυασμό να επιλέξει μέχρι ΤΡΕΙΣ
υποψηφίους οι οποίοι να ανήκουν στην εκλογική περιφέρεια που είναι
εγγεγραμμένος, δηλαδή στην ΑΡΑΧΟΒΑ και
ΕΝΑΝ υποψήφιο από τις άλλες πόλεις του Δήμου .
Για την εκλογή τοπικών συμβούλων ψηφίζουμε μόνο τους
υποψηφίους του τοπικού δημοτικού διαμερίσματος(Διστόμου, Αράχοβας, Αντίκυρας),
ή τοπικής κοινότητας(Στείρι), στους καταλόγους του οποίου είμαστε
εγγεγραμμένοι. (άρθρο 27 παράγ. 2,3).
13) Τα τρία πέμπτα(3/5) των εδρών του δημοτικού συμβουλίου
καταλαμβάνει ο επιτυχών συνδυασμός και τα δύο πέμπτα (2/5) οι επιλαχόντες
συνδυασμοί ( άρθρο 32 παράγ.1).
Δηλαδή στη δική μας περίπτωση, η συμπολίτευση θα έχει δέκα
εξ (16) συμβούλους και η αντιπολίτευση ένδεκα(11).
ΠΡΟΣΟΧΗ: Από εδώ και
πέρα ή κατανομή των εδρών, συμπολίτευσης και αντιπολίτευσης, γίνεται ανάλογα με
τον αριθμό των έγκυρων ψηφοδελτίων που έλαβαν οι συνδυασμοί.
14) Η κατανομή των εδρών στους συνδυασμούς που μετέχουν στις
εκλογές, γίνεται σε περίπτωση επαναληπτικής ψηφοφορίας, σε δύο φάσεις. Στην
πρώτη κατανομή, διανέμονται οι μισές έδρες του ΔΣ. Το κλάσμα που προκύπτει
στρογγυλοποιείται στην αμέσως μεγαλύτερη μονάδα. Στη δεύτερη κατανομή, διανέμονται
οι υπόλοιπες έδρες. Στη δική μας περίπτωση στην Α΄ κατανομή, οι προς διανομή
έδρες είναι δέκα τέσσερες(14) και στη Β’ κατανομή οι έδρες είναι δέκα τρείς
(13), (άρθρο 33 παράγ. 2).
15) Οι αντιδήμαρχοι στην περιοχή τη δική μας είναι τέσσερεις
(4), (άρθρο 59 παράγ. 2)
ΥΣ. Στην επόμενη ανάρτηση, όλα τα παραπάνω θα προσπαθήσω να τα
κάνω πιο……… σύντομα και πιο…….. λιανά!!!
Χρήσιμες πληροφορίες για τη συγκρότηση του
Νέου Δήμου Διστόμου - Αράχωβας - Αντίκυρας.
Ο νέος Δήμος Διστόμου- Αράχωβας- Αντίκυρας αποτελείται από τις τρείς περιφέρειες (όπως ονομάζονται πλέον οι πρώην και
καταργηθέντες με τον Καλλικράτη, Δήμοι).
*Διστόμου.(Δίστομο, Στείρι, Παραλία
Διστόμου)
*Αράχοβας.
*Αντίκυρας
Η Περιφέρεια Διστόμου αποτελείται
από την Δημοτική Κοινότητα:
Διστόμου(
Μαζί με την Παραλία Διστόμου)
(Ονομάζεται
Δημοτική Κοινότητα επειδή έχει πάνω από 2000 κατοίκους, απογραφή 2001)
Την τοπική Κοινότητα:
Στειρίου
(Ονομάζεται
Τοπική Κοινότητα επειδή έχει κάτω από 2000 κατοίκους, απογραφή 2001).
Η Περιφέρεια Αράχοβας αποτελείται από την Δημοτική Κοινότητα:
Αράχοβας(Μαζί με οικισμούς
Καλυβιών και Ζεμενού)
(Ονομάζεται
Δημοτική Κοινότητα επειδή έχει πάνω από 2000 κατοίκους, απογραφή 2001).
Η Περιφέρεια Αντίκυρας αποτελείται από την Δημοτική Κοινότητα:
Αντίκυρας
(Ονομάζεται
Δημοτική Κοινότητα επειδή έχει πάνω από 2000 κατοίκους, απογραφή 2001)
ΤΟ ΝΕΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ
- Το νέο Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Διστόμου-
Αράχωβας –Αντίκυρας, θα αποτελείται από 27 μέλη συν το Δήμαρχο.
- Η Περιφέρεια Διστόμου(Δίστομο, Στείρι, Παραλία
Διστόμου), θα συμμετέχει στο 27μελές Δημοτικό Συμβούλιο του νέου Δήμου με
10 μέλη.
- Η Περιφέρεια Αραχόβης θα συμμετέχει με 10 μέλη
- Η Περιφέρεια Αντίκυρας θα συμμετέχει με 7 μέλη
Για την εκλογή των Δημοτικών συμβούλων θα ψηφίσουμε
τους υποψήφιους της περιφέρειάς, στα δημοτολόγια της οποίας είμαστε
εγγεγραμμένοι, βάζοντας έως τρεις σταυρούς. Έχουμε δικαίωμα και έναν μόνο σταυρό
στους υποψήφιους των άλλων περιφερειών.
Τα 3/5 των εδρών , δηλαδή 16 συμβούλους, καταλαμβάνει ο
πλειοψηφών συνδυασμός και τα 2/5 των εδρών, δηλαδή 11 συμβούλους,
αναλογικά η αντιπολίτευση.
ΟΙ ΔΗΜΟΤΙΚΕΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ
Οι Δημοτικές Κοινότητες Διστόμου , Αραχόβης και Αντίκυρας θα έχουν
5μελές Τοπικό Δημοτικό Συμβούλιο η κάθε μία, για την
εκλογή του οποίου θα βάζουμε έως 2 σταυρούς, αλλά μόνο στους υποψηφίους της
δημοτικής κοινότητα στην οποία ανήκει ο κάθε Πολίτης.
Τα 3/5 των εδρών καταλαμβάνει ο πλειοψηφών συνδυασμός σε κάθε δημοτική κοινότητα και τα 2/5 η Αντιπολίτευση. Δηλαδή τρείς (3) έδρες η συμπολίτευση και δυο(2) έδρες η αντιπολίτευση.
Τα 3/5 των εδρών καταλαμβάνει ο πλειοψηφών συνδυασμός σε κάθε δημοτική κοινότητα και τα 2/5 η Αντιπολίτευση. Δηλαδή τρείς (3) έδρες η συμπολίτευση και δυο(2) έδρες η αντιπολίτευση.
Ο Πρόεδρος του Τοπικού Συμβουλίου της
Δημοτικής Κοινότητας θα εκλέγεται με ψηφοφορία από τους Τοπικούς Συμβούλους(Δίστομο, Αράχοβα, Αντίκυρα).
ΟΙ ΤΟΠΙΚΕΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ
Η
Τοπική Κοινότητα Στειρίου, θα έχει 3μελές Τοπικό Κοινοτικό Συμβούλιο. Για την
εκλογή του οποίου οι κάτοικοι του Στειρίου θα βάλουν 1 σταυρό.
Οι έδρες κατανέμονται με απλή αναλογική σε όλους τους συνδυασμούς.
Πρόεδρος του Τοπικού Συμβουλίου της Τοπικής
Κοινότητας θα εκλέγεται αυτός που ο ίδιος και ο συνδυασμός του θα πλειοψηφήσει
στις εκλογές της Τοπικής Κοινότητας(Στείρι).
Συνοψίζοντας: Έχουμε δικαίωμα να βάλουμε μέχρι τρείς (3) σταυρούς
στους υποψηφίους της Δημοτικής περιφέρειάς μας, ένα (1) σταυρό στους υποψηφίους
των άλλων δύο Δημοτικών περιφερειών και μέχρι δύο (2) σταυρούς για τις
πενταμελή συμβούλια των Δημοτικών κοινοτήτων που ανήκουμε. Το Στείρι είναι
Τοπική κοινότητα έχει τριμελές τοπικό συμβούλιο, για την εκλογή του οποίου οι κάτοικοι έχουν δικαίωμα
για ένα (1) σταυρό.
Αντιδήμαρχοι
Ο Νέος Δήμος Διστόμου Αράχωβας Αντίκυρας θα έχει 4
αντιδημάρχους
Συμμετοχή γυναικών-ανδρών
Ο αριθμός των υποψήφιων δημοτικών συμβούλων, συμβούλων δημοτικής κοινότητας και συμβούλων τοπικής κοινότητας από κάθε φύλο ανέρχεται τουλάχιστον στο ένα τρίτο (1/3) του συνολικού αριθμού των μελών του δημοτικού συμβουλίου ή του συμβουλίου δημοτικής ή τοπικής κοινότητας που υπολογίζεται διακεκριμένα για κάθε δημοτικό συμβούλιο και κάθε συμβούλιο δημοτικής ή τοπικής κοινότητας. Τυχόν δεκαδικός αριθμός στρογγυλοποιείται στην αμέσως επόμενη ακέραιη μονάδα, εφόσον το κλάσμα είναι τουλάχιστον ίσο με το μισό της.
Ο αριθμός των υποψήφιων δημοτικών συμβούλων, συμβούλων δημοτικής κοινότητας και συμβούλων τοπικής κοινότητας από κάθε φύλο ανέρχεται τουλάχιστον στο ένα τρίτο (1/3) του συνολικού αριθμού των μελών του δημοτικού συμβουλίου ή του συμβουλίου δημοτικής ή τοπικής κοινότητας που υπολογίζεται διακεκριμένα για κάθε δημοτικό συμβούλιο και κάθε συμβούλιο δημοτικής ή τοπικής κοινότητας. Τυχόν δεκαδικός αριθμός στρογγυλοποιείται στην αμέσως επόμενη ακέραιη μονάδα, εφόσον το κλάσμα είναι τουλάχιστον ίσο με το μισό της.
Δηλαδή στο ψηφοδέλτιο για το δημοτικό συμβούλιο πρέπει να συμμετέχουν το
ελάχιστον εννέα (9) γυναίκες για όλο το Δήμο.
Στο ψηφοδέλτιο για κάθε Δημοτική Κοινότητα πρέπει να συμμετέχουν το
ελάχιστο δυο (2) γυναίκες.
Στο
ψηφοδέλτιο για την Τοπική Κοινότητα Στειρίου πρέπει να συμμετέχει το
ελάχιστο μία (1) γυναίκα.
Άρα ένα πλήρες ψηφοδέλτιο μιας παράταξης πρέπει να έχει τουλάχιστον δέκα εξ
(16) Γυναίκες.
Να πούμε εδώ για την αποκατάσταση της αλήθειας, ότι το Δίστομο δεν έχει 2048 πληθυσμό, οι εγγεγραμμένοι είναι πολλοί περισσότεροι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπογραφή είναι η καταμέτρηση όσων βρίσκονται εκεί.
Ένα άλλο τόσο Δίστομο μένει Αθήνα και αλλού, και δυστυχώς απο αυτούς κανείς δεν απογράφεται εδώ.
Πραγμα που στα γυρω χωρια δεν συμβαινει γιατι επιστρεφουν όλοι και απογραφονται προς τιμην τους στα μερη τους.
Εμας μας πηρε ο Σωτηριου της Αντικυρας - και εκκρεμουν δικαστηρια ακομη - το 85% των κατοικων της Παραλιας Διστόμου και απεγραφε καραβια, αλουμινια, ακομη και βραδυ εβγαιναν οι δικοι του και απεγραφαν διπλα. Κι ολα αυτα για λογους κονδυλιων.
Τα ξεχασαμε αυτά; Εσεις Κ Παπαχρήστου που ήσασταν τότε Δήμαρχος, τι κάνατε γι αυτό; Που είναι η δικαίωση;
Πως μπορεί να απογράφει κάποιος κάποιον που είναι σε ξένο έδαφος, σε άλλο Δήμο;
Η εικόνα είναι πλασματική. Ωστόσο στα δημοτολόγιά μας, έχει μείνει το 8% περίπου των κατοίκων της Παραλίας Διστόμου.
Και με τις διαρροές που έχουμε ένεκα εργασίας, πολύ φοβάμαι ότι δεν θα μείνει κανείς εδώ
Μπράβο στον Κ.Μπακολουκά. Να μαθαίνουμε.
ΑπάντησηΔιαγραφή''Για την αλήθεια'', έχεις δίκιο.
Τι να έγινε ο δικαστική απόφαση με τον κλεμμένο πληθυσμό;
Εγώ στα Άσπρα σπίτια μένω και έχεις δίκιο. Μας πήγαιναν με το καλάμι.
Αλλά μην ανησυχείς, σε λίγο όλο αλβανοί και άλλοι αλλοδαποί θα μείνουν κάτω.
Έχεις δίκιο για την κομπίνα όμως. Αυτός καλά έκανε για τον τόπο, το Δίστομο τι έκανε;
Πάντως έχετε πολλούς φανατικούς αντιδιστομίτες και είναι γνωστοί. Ο ένας είναι ο Σωτηρίου και ένας πολύ επικίνδυνος είναι κάποιος που εμπλέκεται με τα ποδοσφαιρικά και μεγάλωσε στην εδώ στην Παραλία αλλά τώρα πολιτεύεται για το Νέο Δήμο....
Μιλάμε για πολύ μίσος...Προσέξτε
'' ένας είναι ο Σωτηρίου και ένας πολύ επικίνδυνος είναι κάποιος που εμπλέκεται με τα ποδοσφαιρικά και μεγάλωσε εδώ στην Παραλία αλλά τώρα πολιτεύεται για το Νέο Δήμο....Μιλάμε για πολύ μίσος...''
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΛΗΘΕΙΑ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΤΥΠΟΣ? ΜΗΠΩΣ ΤΟΝ ΞΕΡΙ ΚΑΝΕΙΣ?
''ΑΧΟΣ ΒΑΡΥΣ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΠΟΛΛΑ ΝΤΟΥΦΕΚΙΑ ΠΕΦΤΟΥΝ'' ΛΕΕΙ ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΑΣΜΑ ΚΑΙ Ο ΝΟΩΝ ΝΟΗΤΩ...
Γραφει ο κ. Μπακολουκας για τον πληθυσμο:
ΑπάντησηΔιαγραφή''α) Αντίκυρα: 2984
β) Αράχοβα : 4180
γ) Δίστομο : 4368 (Δίστομο 2048 +Παραλ. Διστόμου-Αγ. Νικόλαος 1302 + Στείρι 1018). Σύνολο: 11532''. Δεν μας λεει ομως αν ο πληθυσμος της Αραχωβας ειναι απο αυτη μονο ή περιλαμβανει και τους οικισμους Ζεμενο, Καλυβια,Λειβαδι οπως κανει ειδικη αναφορα στο Διστομο (Ασπρα Σπιτια κλπ). Πονηρος ο βλαχος...
Η Περιφέρεια Αράχοβας αποτελείται από την Δημοτική Κοινότητα:
ΑπάντησηΔιαγραφήΑράχοβας(Μαζί με οικισμούς Καλυβιών και Ζεμενού)
Το λέει παρακάτω...
Πάντως πρέπει να κάνουμε κατι στην επόμενη απογραφή.
Δεν πράξαμε σωστά.
Άλλοι νοθεύσανε παντως τον πληθυσμό.
Παιδιά η απογραφή δεν είναι έγκυρο πράγμα ποτέ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπογράφεται όποιος βρίσκεται σε ένα μέρος την ώρα της απογραφής.
Αν πχ είναι καλοκαίρι και έχουν έρθει όλοι οι ετεροδημότες, τότε απογράφονται εδώ.
Αν πχ είχαν έρθει στο Δίστομο 10 λεωφορεία με εκδρομείς, απογράφονται εκεί.
Αν για κάποιο λόγο οι Διστομίτες είχαν πάει στη Λιβαδειά πχ την ώρα της απογραφής, τότε θα απογράφονταν 0 άτομα, κανείς.
Η απογραφή έγινε Μάρτιο μήνα περίοδο εντονης τουριστικής δραστηρίοτητας.
Επειδή ξερω απο τους Δελφους, απογραφουν και τους τουριστες στα μουσειά. Οι εγγεγραμμένοι είναι ο αληθινός αριθμός. Μην τα μπερδεύουμε.
Ωστόσο κομπίνα έγινε τότε με το θέμα Αντίκυρας.
Φταιει κι ο τοτε Δημαρχος. Παλια απέγραφε ο Δημος Διστομου τα καραβια και το αλουμινιο, πραγμα που το εκανε το 2001 άλλος....
Θέλει και λίγο τσαμπουκά, ρε παιδιά..
Μπράβο στον Στέργιο τον Μπακολουκά για τον χρόνο που αφιέρωσε...
ΑπάντησηΔιαγραφήΠολύ καλό
Αγαπητέ φίλε, «τίμιος αντίλογος», πράγματι παρέλειψα να γράψω ότι στη απογραφή του 2001 συμπεριλαμβάνετε στην Αράχοβα και ο οικισμός Καλύβια με 363 απογεγραμμένους, καθώς και ο οικισμός Ζεμενού με 114 κατοίκους(τα κοίταξα μόλις τώρα , μετά την δική σου παρατήρηση). Δεν το έκανα από πρόθεση, παραδέχομαι ότι είναι σωστή η παρατήρησή σου, η παράληψη δεν έγινε όμως εκ του πονηρού, γιατί δεν βλέπω τι θα μπορούσε να εξυπηρετήσει. Τα στοιχεία που παραθέτω είναι μόνο για ενημέρωση των συμπολιτών μας, πιστός στο σλόγκαν: «Σωστός Πολίτης είναι ο ενημερωμένος Πολίτης».
ΑπάντησηΔιαγραφήΒλέπεις ακολουθώ ένα πολυσυλλεκτικό ιδεολογικά συνδυασμό, που σκοπός του είναι να σπάσει τις αγκυλώσεις, τις προκαταλήψεις και τις όποιες διαφορές που άλλοι(τα κόμματα), έχοντας συμφέρον , τις τροφοδοτούν για να είμαστε διαιρεμένοι, μας δημιουργούν.
Για μένα και τον αρχηγό του συνδυασμού Γιάννη Πατσαντάρα, το Δίστομο είναι η κεντρική Πόλη του Νέου Δήμου με ουσιαστική συμμετοχή στα πρωτόγνωρα νέα δεδομένα που έχουμε να αντιμετωπίσουμε. Στις επόμενες αναρτήσεις που θα κάνω θα καταλάβεις ότι ΔΕΝ είναι η καταγωγή του Δημάρχου το ζητούμενο, αλλά τα Τοπικά Δημοτικά Συμβούλια και ο Πρόεδρός τους, καθώς και οι Αντιδήμαρχοι κάθε Πόλεως. Η έκκληση που εγώ έχω να κάνω είναι, η επάνδρωση του συνδυασμού μας με ανθρώπους τίμιους , καθαρούς, με όρεξη για δουλειά και προσφορά, αλλά και αγάπη για τον τόπο τους, Είμαι σίγουρος ότι τέτοιους θα βρούμε γιατί αντίστοιχοι είμαστε και εμείς.
ΥΣ. Βλάχος είναι το παρατσούκλι του Πατέρα μου. Είναι ένας Γέροντας που στα 84 του είναι ακόμα όρθιος και εν ενεργεία(θα τον βρεις στην ταβέρνα της οικογένειας «ο Μπάμπης» στο Λιβάδι « έχει απογραφεί κι εκείνος εκεί»). Το φέρω κι εγώ με καμάρι και υπερηφάνεια. Σε καμία όμως περίπτωση ούτε εγώ αλλά άπειρες φορές περισσότερο εκείνος δεν είμαστε Πονηροί.
Ρε παιδιά τι μας ενδιαφέρουν οι απογραφές: Μπορούμε να συνεργαστούμε για το καλό του τόπου; Είμαι οικονομολόγος 56 χρονών, ο Πατσαντάρας και η Βαγγελιώ ήταν συμμαθητές μου, έχω δηλώσει ότι στο Νέο Δήμο είμαι πρόθυμος να φτιάχνω ακόμα και καφέδες και το λόγο μου δεν τον παίρνω πίσω. Αφήστε τα κόμματα στην παρακμή τους και πάμε να πάρουμε τις τύχες μας στα χέρια μας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠολύ σωστό.....Πάρα πολύ σωστό.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠρεπει να ειμαστε μια γροθιά. Θα ανακαλύψουμε πράγματα ιστορικά που μαε ενωνουν. Δεν λέτε που δεν μας πήγαν Λιβαδειά να είχε χαθει η μπάλα;
Γειτνιαζουμε εδω και πολλους αιώνες και διαφερουμε απ τους κατ εξοχην Βοιωτους. Πρεπει να αποδειξουμε τι αξιζουμε.
Η Αραχωβα και το Διστομο εζουν βγαλει γερα μυαλα, η Αντικυρα αναπτυσσεται λογω βιομηχανιας και το Στειρι αντιστεκεται και προσφερει.....
Νομιζω εχει απολυτο δικιο ο Κ Μπακολουκας.
Μηπως ξεφυγαμε απ το θεμα;
ΑΓΑΠΗΤΕ ΘΕΜΗ ΚΑΤ ΑΡΧΑΣ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟ BLOG ΣΟΥ.ΠΑΡΕΜΒΑΙΝΩ ΓΙΑΤΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΔΗΘΕΝ ΠΑΡΑΛΙΩΤΗΣ ΑΦΗΝΕΙ ΣΑΦΗ ΥΠΟΝΟΟΥΜΕΝΝΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΜΙΛΩΝΤΑΣ ΓΙΑ ΜΙΣΟΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΔΙΣΤΟΜΟ ΚΑΙ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΟΝΤΑΣ ΜΕ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ ΚΡΥΒΟΜΕΝΟΣ ΒΕΒΑΙΑ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ..ΜΑΓΚΙΑ ΤΗΣ ΑΝΩΝΥΜΙΑΣ.ΚΙ ΑΦΟΡΜΗ ΒΕΒΑΙΑ ΠΑΙΡΝΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ.ΛΟΙΠΟΝ ΦΙΛΕ?ΠΑΡΑΛΙΩΤΗ ΟΝΤΩΣ ΣΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΕΧΟΥΜΕ ΔΩΣΕΙ ΟΜΗΡΙΚΕΣ ΜΑΧΕΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΔΙΣΤΟΜΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΤΙΚΥΡΑ ΜΕ ΠΟΛΥ ΠΑΘΟΣ ΠΟΥ ΚΑΜΙΑ ΦΟΡΑ ΞΕΠΡΝΟΥΣΕ ΤΑ ΟΡΙΑ.ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ.ΑΛΛΟ ΑΥΤΟ ΟΜΩΣ ΚΙ ΑΛΛΟ ΝΑ ΜΙΛΑΣ ΓΙΑ ΜΙΣΟΣ Σ ΕΝΑ ΧΩΡΙΟ ΠΟΥ ΕΧΩ ΠΑΙΔΙΚΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ,ΚΑΙ ΠΟΥ ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΝ ΔΙΑΒΑΖΕΣ ΑΧΟ ΑΝΑΦΕΡΘΗΚΑ ΤΙΜΗΤΙΚΑ.ΦΙΛΕ ΘΕΜΗ ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΧΩΡΟΥ ΣΟΥ.ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΑ ΓΙΑ ΨΗΦΟΘΗΡΙΚΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ.ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΟΜΩΣ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΝΑ ΠΕΤΑΕΙ ΛΑΣΠΗ ΑΝΩΝΥΜΑ.ΑΛΛΟ ΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΚΙ ΑΛΛΟ Η ΑΝΑΓΚΗ ΤΩΝ ΚΑΙΡΩΝ ΝΑ ΖΗΣΟΥΜΕ ΜΑΖΙ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΕΡΧΟΝΤΑΙ.ΚΑΙ ΟΙ 4 ΥΠΟΨΗΦΙΟΙΔΗΜΑΡΧΟΙ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΕΜΕΙΣΠΟΥ ΘΑ ΜΑΣΤΕ ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΔΗΜΟΤΙΚΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΑΣ ΔΙΕΞΑΓΟΥΜΕ ΕΝΑΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΟ ΑΓΩΝΑ.ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΑ ΤΩΝ ΕΚΛΟΓΩΝ ΕΧΟΥΜΕ ΠΟΛΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαριστώ για τα καλά λόγια ( Προς τον Κ.Γιαννέλο ), και δεν έγινε κατάχρηση κανενός χώρου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕδώ είμαστε για να μιλάμε όλοι. Και χαίρομαι επίσης που έχουμε αρκετά ιστολόγια όλα τα μέρη μαζί γιατί αυτό σημαίνει δημοκρατία.
Και επίσης διαβεβαιώ ότι δεν πρόκειται να αμαυρωθεί πρόσωπο ή να μπουν βρισιές. Δεν επιτρέπω κάτι τέτοιο.
Αν και όσο έχω αυτό το blog από τον Μάρτιο του 2008, δεν έχει αναφερθεί κανείς υβριστικά σε διπλανό χωριό με γενικεύσεις. Σε πρόσωπα ναι..Πολλές φορές, σε δημόσια όμως πρόσωπα, όπως Δήμαρχοι, και άλλοι παράγοντες που εκτίθενται λόγω δημοσιότητος.
Ωστόσο τα σχόλια δεν τα ανάρτησα.
Οπότε δεν έγινε τίποτα, κι ούτε θα γίνει.
Ακόμη κι αν έχω - γιατί έχω - από κάποιους, και Διστομίτες και μη, κάποια παραπονάκια, γιατί τα γραπτά μένουν, δεν θα τα πω τώρα.
Θα τα βγάλω αν χρειαστεί κι αν συνεχίσουν να είναι προκλητικοί μετά τις εκλογές, γιατί τώρα βλάπτω τον αγώνα τους. Άλλωστε η φωνή μας θα είναι πιο δυνατή μετά τη λειτουργία του νέου Δήμου, και εκεί θα πρέπει να κρίνουμε τους κυβερνώντες μας. Να κρίνουμε χωρίς να λασπολογούμε.
Τώρα για το συγκεκριμένο περιστατικό, δεν μπορώ να ξερω για ποιόν έγινε αναφορά για ποδόσφαιρα και τέτοια, και έβαλα το σχόλιο επειδή δεν ανφέρει ονομαστικά κάποιον.
ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ σε όλους και ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ...
Και όποτε χρειαστείτε να εκφραστείτε εννοείται πως μπορείτε να γράφετε ότι θέλετε, και σχόλια και άρθρα.
ΝΑΙ ΡΕ ΘΕΜΗ..ΑΛΛΑ ΑΝ ΘΥΜΑΣΑΙ, ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΓΙΝΑΝ ΜΕΛΗ ΕΝΟΣ ΠΑΙΔΙΚΟΥ ΚΑΙ ΑΦΕΛΟΥΣ GROUP ΣΤΟ FACEBOOK, ΠΟΥ ΟΝΟΜΑΖΟΤΑΝ ΄΄ΔΗΜΟΣ ΑΡΑΧΩΒΑΣ ΜΕ ΕΔΡΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΚΥΡΑ''.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΝΤΑΞΕΙ. Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙ Ο,ΤΙ ΘΕΛΕΙ.
ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΠΑΥΟΥΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ, ΓΙΑΤΙ ΦΑΝΑΤΙΖΟΥΝ ΚΟΣΜΟ..ΜΠΕΣ ΚΑΙ ΔΕΣ ΠΟΣΑ ΜΕΛΗ ΕΧΕΙ.
ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΠΙΤΣΙΡΙΚΙΑ, ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΟΥΣ ΠΟΥ ΠΟΛΙΤΕΥΟΝΤΑΙ ΚΙΟΛΑΣ.
ΤΟ ΔΙΣΤΟΜΟ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΠΕΤΑΜΕΝΟ ΑΠ' ΕΞΩ ..ΧΑΧΑ ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΤΡΙΤΟ ΟΝΟΜΑ, ΛΕΣ ΚΑΙ ΦΤΑΙΕΙ ΑΥΤΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ.
ΠΑΙΔΙΚΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ, ΔΕΝ ΛΕΩ, ΑΛΛΑ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΑ...ΠΟΛΥ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΑ.
ΑΣ ΚΑΝΟΥΝΕ ΑΓΩΝΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΤΟΥΣ ΟΛΟΙ, ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΙΤΟ, ΟΧΙ ΣΥΜΜΑΧΙΕΣ ΟΜΩΣ ΧΩΡΙΩΝ. ΓΙΑΤΙ ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ ΔΕΙΧΝΕΙ ΟΤΙ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΣΥΜΜΑΧΙΕΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΜΑΣ.
ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ, ''ΕΛΑ ΜΩΡΕ, ΓΙΑ ΔΥΟ ΤΡΕΙΣ ΑΝΟΗΤΟΥΣ ΚΑΝΕΙΣ ΕΤΣΙ''; ΕΜ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΟ -ΤΡΕΙΣ, ΕΊΝΑΙ ΠΟΛΛΟΙ.
ΑΥΤΑ...ΚΑΙ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΤΟ ΚΛΙΜΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ...ΘΑ ΕΡΘΕΙ Ο ΚΑΙΡΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΒΡΕΘΟΥΜΕ ΠΡΟΣΩΠΟ ΜΕ ΠΡΟΣΩΠΟ, ΚΑΙ ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ, ΚΑΙ ΜΕ ΣΕΝΑ.
ΠΑΝΤΩΣ, ΕΠΕΙΔΗ ΕΧΩ ΖΗΣΕΙ ΧΡΟΝΙΑ ΣΕ ΓΕΙΤΟΝΙΚΟ ΧΩΡΙΟ, ΔΕΝ ΜΑΣ ΧΩΝΕΥΟΥΝ ΚΑΘΟΛΟΥ ΚΑΙ ΛΕΝΕ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΔΥΣΦΗΜΗΣΟΥΝ ΠΟΛΥ ΚΑΚΑ ΚΑΙ ΑΝΥΠΑΡΚΤΑ.
ΜΕ ΤΗΝ ΑΡΑΧΩΒΑ ΟΜΩΣ, ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΜΑΙ ΓΙΟΣ ΒΟΣΚΟΥ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΣΤΟΝ ΠΑΡΝΑΣΣΟ ΤΑ ΄΄ΠΡΑΜΑΤΑ'', ΕΙΧΑΜΕ ΑΝΕΚΑΘΕΝ ΚΑΛΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ, ΚΑΙ ΕΧΟΥΜΕ, ΗΜΟΥΝΑ ΕΠΑΝΩ ΧΤΕΣ....
ΓΡΑΦΙΚΟΙ ΠΑΝΤΑ ΘΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ.
ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΑΙΣΙΟΔΟΞΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΝΕΟ ΔΗΜΟ, ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ ΟΠΟΙΟΣ ΚΙ ΑΝ ΒΓΕΙ. ΠΑΛΙ ΑΠΟ ΜΑΣ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΟΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΘΑ ΑΠΑΡΤΙΣΟΥΝ ΤΟ ΤΟΠΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ, Η ΑΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΟΜΜΑΤΙΚΟΙ ΡΟΥΦΙΑΝΟΙ.\
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
Γιώργο Λ. ( που δεν μπορώ να καταλάβω ποιός είσαι ), ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο, αλλά αδιαφορώ παντελώς γι' αυτά τα άτομα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό θα είναι και το τελευταίο σχόλιο που έχει σχέση με χωριά.
Από δω και πέρα όλοι σαν ένας.
Και εδώ θα είμαστε να κρίνουμε μετά τις εκλογές..είμαστε αρκετοί blogger...
Και κάτι τελευταίο...
ΑπάντησηΔιαγραφήΠριν όταν υπήρχε η κόντρα εν όψει οναμασίας, επικαλούντο κάποιοι, ''το μαρτυρικό Δίστομο'' και η ιστορική Αράχωβα.
Δηλαδή επειδή το Δίστομο βάφτηκε κόκκινο και έγινε μαρτυρικό έπαψε να έχει ιστορία; Είναι δυνατόν;
Δηλαδή κάτι μαρτυρικό δεν μπορεί να είναι και ιστορικό μαζί;
Είδα τον ''Αχό'' και με πείραξε αυτό.
Αν θελει καποιος μπορω να του στειλω βιβλιογραφια, αν και η μονη αποδειξη ειναι τα μνημεια ( αρχαια παντου ) και η γλωσσα μας. Δειτε και τις εικονες και τα αρθρα του παροντος blog. Αρκει να ανατρεξετε στις ετικετες ''ιστορια Διστομου'' και ''Αρχαιολογια΄΄
Χωρις να αμφισβητω την ιστορια της Αραχωβας.Οι ιστοριες των τοπων μας δεν εχουν ζυγαρια.....Αλλωστε η γλωσσα μας ειναι κοινη, που σημαινει κοινη ιστορια και αδιαλειπτη συγκατοικηση..
Ας μην αλλοιωνουμε λοιπον στοιχεια..
Ευχαριστω......και δεν θα ξαναβαλω σχολιο τετοιου ειδους..απλα παρακαλεσα τον Θέμη να ειναι το τελευταιο.
Ελάτε τώρα, ξεχάστε αυτά...
ΑπάντησηΔιαγραφήΌποιος ενδιαφέρεται για ιστορία μαθαίνει..
Μην ξεχνάς ότι εγώ δημιούργησα την παρούσα ιστοσελίδα μόνο και μόνο για να συλλέξω σπάνια ιστορικά στοιχεία..
Πράγμα που θα έπρεπε να ειχαν κανει οι εκαστοτε Δημοτικες αρχες
Βρε αδέρφια, γιατί χωρίζετε την ιστορία σε δική σας και δική μας; Είναι δυνατόν πέντε χιλιόμετρα απόσταση να χωρίζει την Ιστορία στα δύο; Έχουμε την ίδια Ιστορία την ίδια κουλτούρα, την ίδια ντοπιολαλιά, τα ίδια βάσανα. ‘Έστω και αν η Αράχοβα περάνει μια περίοδο(λόγω του χιονοδρομικού) « προσαρμογής» στα νέα δεδομένα, η μοίρα μας είναι κοινή και το μέλλον πρέπει να είναι στα χέρια μας. Εγώ, ως Αραχοβίτης , διαβάζοντας τούτη δώ τη σελίδα που μας δίνει βήμα, αισθάνομαι περηφάνια γιατί όλα τούτα πού αναφέρονται σ’ αυτήν με αντιπροσωπεύουν, τα νιώθω και δικά μου δηλαδή. Θεωρούσα το Θέμη φίλο μου, ακόμα και τότε που δεν τον γνώριζα. Αυτή η Δουλειά που κάνει για να μαζέψει όλα τούτα που αφορούν την Ιστορία και την κουλτούρα της περιοχής, κάποτε θα χρησιμοποιηθούν ως βάση δεδομένων για τις μελλοντικές γενιές.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτέργιο, αφού σε ευχαριστήσω για μια ακόμη φορά ( με κάνεις και ντρέπομαι ομολογουμένως ), για τα καλά σου λόγια θα πω και σενα τα συγχαρητηρια για τα γραπτα σου και για την αγαπη στην ιστορια του τοπου σου, του τοπου ΜΑΣ....
ΑπάντησηΔιαγραφήΟχι μόνο συμφωνώ μ αυτό που έγραψες, αλλά και επαυξάνω....Και, πίστεψε με, το κλίμα είναι καλό..
Αν κάποιος προσπαθήσει να παρέμβει αρνητικά, θα έιναι για κομματικό όφελος και τίποτ' άλλο.
Και το κομματικό όφελος δεν συνάδει με την ιστορία του μας και με την συλλογή στοιχείων γι' αυτή.
Θα δημοσιέυσω και το πολύ σπουδαίο βιβλίο του Αραχωβίτη Ασημάκη, που μπορούν να βρουν ιστορικά στοιχεία όλοι απ΄τα γύρω μέρη.
Ας μην ξεχναμε επίσης το πολύ σπανιο τραγούδι του Αραχωβίτη Αντώνη Σακελλάριου ο οποιος όταν εμαθε στην Αμερική, που βρίσκοταν και έγινε διευθυντής ορχήστρας, τα μακάβρια νέα της Σφαγής του Διστόμου, έγραψε αυτό το σπαρακτικό τραγούδι...
http://distomo.blogspot.com/2008/04/blog-post_02.html
Ακούστε το απ τον συνδεσμο και δείτε και το βιογραφικό του.
Επίσης όποιος διαβάσει το βιβλίο του Διστομιτη Μιλτιαδη Νικολαου, ''ημερολόγιο απ το μέτωπο'', θα δει το ποσο χαιρεται ο συγγραφεας οταν βλεπει συμπολεμιστες απο τα μερη του, Αραχωβα, Δαυλεια κλπ. http://distomo.blogspot.com/2010/06/blog-post_3350.html
Στεργιο να είσαι πάντα καλά!!!!
φιλε διστομιτη που λειπεις ετσι κι αλλιως απο 1 γεναρη ο αχος δεν θα ναι μονο αραχωβας αλλαολης της περιοχης οποτε το διστομο θα εχει τις δικες του σελιδες οπου θα μπορεοις κι εσυ κι οποιος θελει να γραψει ελευθερα για τα μερη μας.επ ευκαιρια αν μενεις αθηνα σε καλω στις 21 οκτωβρη οπου θα παρουσιασουμε ενε λευκωμα με τις ομορφιες ττης αραχωβας και θα αναγγειλουμε και την δημιουργια ενος νεου που θα εχει ολα τα χωρια του νεου μας δημου.λεπτομερειςς συντομα
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι επίσης και το βιβλίο του Γιώργου Θεοχάρη καταγόμενου απ την Δεσφίνα, ''Δίστομο 10 ιουνίου 1944 το ολοκαυτωμα'', που έχει και φωτογραφίες και υλικό από Αραχοβίτες της αντίστασης και όχι μόνο
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://distomo.blogspot.com/2010/05/blog-post_1712.html
Είναι πολλά όμορφα που μπορούμε να κάνουμε....
ΑπάντησηΔιαγραφήΕγώ αισιοδοξώ...
:)
επειδη αρχισα κι εγω να αισιοδοξω θα σε παρακαλεσω θεμη στο εορταστικο φυλλο του αχου να επιμεληθεις μια σελιδα για το διστομο με θεματα που θα επιλεξεις.καλη αρχη λοιπον
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα το φροντίσω. Ελπίζω να έχω χρόνο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔιάθεση έχω όση θέλετε.
:)