Πηγή/Πρώτη δημοσίευση: In.gr
Παρότι η πρώτη του
συλλογή, το Στιγμιόγραφο του 2011 (εκδ. Πλανόδιου) είχε δώσει
δείγματα πραγματικού ταλέντου, ήταν το Κλέφτικο του 2013 (εκδ.
Πανοπτικόν) που σήμανε την εκρηκτική εμφάνιση του Γιώργου Πρεβεδουράκη στο
ελληνικό ποιητικό στερέωμα.
Βοήθησε σε αυτό και η
ποιητική φιλοδοξία ενός ποιήματος που συνειδητά διαλέγει να χρησιμοποιήσει τον
τρόπο του Ουρλιαχτού του Άλλεν Γκίνσμπεργκ: «Είδα τις καλύτερες
γενιές του μυαλού μου / διαλυμένες από τη φαιδρότερη Λογική / υστερικές, γυμνές
και χρεωμένες / να σέρνονται σε βαλκάνιους δρόμους την αυγή γυρεύοντας /
τρόπους για να πληρωθεί μια αναγκαία δόση».
Συνέβαλε, όμως,
αποφασιστικά και η δύναμη του ποιήματος, γραμμένου με σαφή πρόθεση να
αποτυπώσει την οπτική μιας γενιάς, αυτής που την εποχή που ξεσπά η ελληνική
κρίση είναι περίπου 25-35 ετών, και να αποτυπώσει τη συνθήκη που αντιμετώπιζε,
τις αντιφάσεις της, αλλά και την ίδια της την κραυγή, στο φόντο μιας διαρκούς
αναμέτρησης με το ίδιο το βάρος της ιστορίας, με τη ρητά πολιτική διάθεση να
συνδυάζεται πάντοτε με την έντονη ειρωνεία.