Παρασκευή 20 Μαρτίου 2020

Πέθανε ο ηθοποιός Πάνος Χατζηκουτσέλης


Πηγή/Αναδημοσίευση: iefimerida
Την είδηση έκανε γνωστή μέσα από τον προσωπικό του λογαριασμό στο Facebook ο Άγγελος Πυριόχος.
«Ο Πάνος μου. Ο Χατζηκουτσέλης μου. Ο αδελφός μου. Ο φίλος μου. Το γέλιο μου. Ο συνεργάτης μου. Το στήριγμα. Έφυγε. Δύο μέρες τον έπαιρνα τηλέφωνο και δεν απαντούσε. Και γω στο νησί. Δεν είναι ζωή πια αυτή» έγραψε.
Αγαπημένος του κοινού από τα πρώτα χρόνια της τηλεόρασης
Ο Πάνος Χατζηκουτσέλης με μακρά πορεία στο χώρο του θεάτρου, έγινε ιδιαίτερα αγαπητός μέσα από τους ρόλους του στην τηλεόραση.

Ο Πάνος Χατζηκουτσέλης γεννήθηκε στις 5 Δεκεμβρίου του 1945. Είχε έναν αδερφό, τον Γιώργο Λώζο, επίσης ηθοποιό. Έκανε την πρώτη του εμφάνιση στην τηλεόραση, στην σειρά «Αναδυόμενη», το 1978 από την ΥΕΝΕΔ.
Mε τον Θανάση Παπαγεωργίου και την Άννα Παναγιωτοπούλου στη Μαντάμ Σουσού
Τον αγαπήσαμε στη «Μαντάμ Σουσού» του 1986, στα πρώτα χρόνια της τηλεόρασης, έπαιξε στο «Εμείςκαι εμείς», «Ντόλτσε βίτα», «Εκείνες και εγώ», ενώ παρουσίασε με μεγάλη επιτυχία εκπομπές στην τηλεόραση, «Το παιχνίδι της χρονιάς», «Σε χρόνο ΤV», «Τα μικροαστικά».

Δεν υπάρχουν σχόλια: