Παρασκευή 28 Ιουλίου 2017

ΔΗΜΗΤΡΑ ΚΟΡΡΗ - Μία ακόμα Διστομίτισσα που διαπρέπει και μας κάνει περήφανους!

*Από το προφίλ  facebook του συμπατριώτη μας Λουκά Δημάκα
ΔΗΜΗΤΡΑ ΚΟΡΡΗ - Μία ακόμα Διστομίτισσα που διαπρέπει και μας κάνει περήφανους! 
Είναι η Πρωταθλήτρια Ελλάδας στο Καλλιτεχνικό Πατινάζ 2017 και στοχεύει στην πρόκριση στους Χειμερινούς Ολυμπιακούς Αγώνες!
Η Δήμητρα Κόρρη - διαβάζουμε στην επίσημη σελίδα του Ελληνικής Ομοσπονδίας Χειμερινών Αθλημάτων-ΕΟΧΑ, - ξεκίνησε το καλλιτεχνικό πατινάζ σε ηλικία έξι ετών και η αγάπη για το άθλημα με τον καιρό μεγάλωνε.
Σε ηλικία 14 ετών άρχισε καθημερινά προπονήσεις με αγωνιστικό ρυθμό. Από το 2011 μέχρι το 2017 κατάκτησε δύο χρυσά μετάλλια, δύο αργυρά μετάλλια, και ένα χάλκινο μετάλλιο στους Πανελλήνιους Αγώνες, Καλλιτεχνικού Πατινάζ. Είναι η πρωταθλήτρια καλλιτεχνικού πατινάζ 2017.
Έχει λάβει μέρος σε διεθνές αγώνες αντιπροσωπεύοντας την Ελλάδα σε Junior και Senior Αγώνες. Αυτή τη χρονιά έλαβε μέρος στο 2017 Coppa Europa στην Ιταλία κατακτώντας το αργυρό μετάλλιο. Επίσης έχει κάνει προπονήσεις στο πατινάζ ταχύτητας (Speed skating) και κατέχει το Εθνικό ρεκόρ στα 500μ, 1.000μ, και στα 1.500μ. 
Συνεχίζει τις προπονήσεις στο καλλιτεχνικό πατινάζ έξι μέρες την εβδομάδα θυσιάζοντας πολλές ώρες με πρόγραμμα και πειθαρχία. Το όνειρό της είναι να κάνει την Ελλάδα υπερήφανη σε Ευρωπαϊκούς και Παγκόσμιους Αγώνες με στόχο την πρόκριση στους Χειμερινούς Ολυμπιακούς Αγώνες.
ΑΦΟΡΜΗ ΓΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΕΝΤΟΠΙΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΔΙΣΤΟΜΙΤΙΣΣΑ ΑΠΌ ΤΟ ΣΙΚΑΓΟ, ΗΤΑΝ ΜΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΑΛΛΗΣ ΣΥΜΠΑΤΡΙΩΤΙΣΣΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΣΙΚΑΓΟ (Ethel Stathas Angelos), Η ΟΠΟΙΑ ΑΝΗΡΤΗΣΕ ΣΤΟ FACEBOOK ΜΙΑ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΗΣ ΔΗΜΗΤΡΑΣ ΚΟΡΡΗ ΣΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ windycitygreek.
ΠΑΡΑΘΕΤΩ ΟΛΗ ΤΗΝ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΣΕ ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ ΜΕ ΤΟ ΑΥΤΟΜΑΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΟΥ GOOGLE - σίγουρα έχει λάθη, αλλά συγχωρέστε με! Ήθελα να διαβαστεί το ταχύτερο! 
Ο τίτλος είναι Από το Σικάγο είναι η πρωταθλήτρια Ελλάδας στο πατινάζ και τη συνέντευξη πήρε η Μαρία Α. Καραμήτσου, στις 26 Ιουλίου 2017.
Μαρία Α. Καραμήτσου (ΜΑΚ): Πού γεννηθήκατε και μεγάλωσες;
Δήμητρα Κορρή: Γεννήθηκα στο Σικάγο, ωστόσο, πέρασα τα παιδικά μου χρόνια μεταξύ Ελλάδας και ΗΠΑ. Πήγα στο σχολείο στις ΗΠΑ και μετά πέρασα τα καλοκαίρια μου στην Ελλάδα.
MAK: Πού εντοπίζεις τις ελληνικές ρίζες σου;
Δ.Γ .: Η μητέρα μου είναι από τη Σπάρτη και ο πατέρας μου είναι από το Δίστομο.
ΜΑΚ: Πού πηγαίνετε στην εκκλησία;
Δ.Γ .: Πηγαίνω στην Ελληνική Ορθόδοξη Εκκλησία του Αγίου Γεωργίου.
ΜΑΚ: Πείτε μας για τις συνδέσεις σας με την ελληνική κοινότητα του Σικάγου.
Δ.Γ : Είμαι μέλος του Ελληνικού Φοιτητικού Συνδέσμου στο Πανεπιστήμιο Loyola, καθώς και του Πατριωτικού Συλλόγου Διστομιτών.
MAK: Τι μελετάς στο Loyola;
ΔK: Είμαι Στις μελέτες επικοινωνίας και στη διεθνή παραγωγή ταινιών και μέσων μαζικής ενημέρωσης, καθώς και στη μεσολάβηση στα ισπανικά.
ΜΑΚ: Πότε ξεκινήσατε το παγοδρομία;
ΔK: Ξεκίνησα να παίζω ψυχαγωγικά όταν ήμουν περίπου πέντε χρονών και στη συνέχεια άρχισα να αγωνίζομαι ανταγωνιστικά σε ηλικία δεκατεσσάρων ετών.
ΜΑΚ: Πείτε μας εν συντομία για την καριέρα σας για πατινάζ, όταν ξεκινήσατε να συναγωνίζεστε, κλπ.
ΔΓ: Έχω διαγωνιστεί διεθνώς αντιπροσωπεύοντας την Ελλάδα για τα τελευταία 6 χρόνια. Έχω δύο εθνικά χρυσά μετάλλια, δύο εθνικά αργυρά μετάλλια και ένα εθνικό χάλκινο μετάλλιο. Επί του παρόντος, είμαι η Εθνική Πρωταθλήτρια Ελλάδος του 2017. Είμαι πρώην πρωταθλητής Γκραν Πρι και το 2017 Coppa Europa Senior Ladies Silver Medalist. Έχω επίσης εμφανιστεί τοπικά σε παραστάσεις στο πάρκο Millenium Park και σε εκθέσεις παροχών σε αρένες πάγου Chicagoland.
ΜΑΚ: Συζητήστε για το πατινάζ για την Ελλάδα και κερδίστε το εθνικό πρωτάθλημα.
Δ.Γ .: Έχοντας την ευκαιρία να κάνω πατινάζ για την Ελλάδα, ήταν ένα παιδικό όνειρο που έγινε πραγματικότητα για μένα. Η νίκη του εθνικού πρωταθλήματος φέτος ήταν μια απίστευτη εμπειρία επειδή το πατινάζ μου ήταν καλά δεκτό από το πλήθος και αισθάνεται υπέροχο να εμπνέει την ελληνική νεολαία να ακολουθήσει ανταγωνιστική σταδιοδρομία πατινάζ.
ΜΑΚ: Δεν ήξερα ότι το παγοδρομία ήταν δημοφιλές στην Ελλάδα. Συζήτηση για το παγοδρόμιο στην Ελλάδα, δημοτικότητα του αθλήματος, κλπ.
ΔΓ: Όπως εκπλήσσει, όπως φαίνεται, υπήρξαν πολλοί σκέιτερ καθ 'όλη τη διάρκεια των χρόνων που έχουν εκπροσωπήσει τη χώρα σε διεθνές επίπεδο από το 1989. Το πατινάζ είναι ένα αυξανόμενο άθλημα στην Ελλάδα και είμαι τιμή για να είμαι μέλος της Εθνικής Ομάδας. Είμαι ενθουσιασμένη και ανυπομονώ για το μέλλον της πατινάζ στην Ελλάδα.
MAK: Ποιο είναι το επόμενο για εσάς ως σκέιτερ;
ΔK: Θα ξεκινήσω την 2017-2018 ανταγωνιστική μου σεζόν με το 2017 Nebelhorn Trophy, το οποίο είναι ένα προκριματικό γεγονός των Ολυμπιακών Χειμερινών Αγώνων. Θα συμμετέχω επίσης σε διάφορες άλλες διεθνείς εκδηλώσεις ανώτερου επιπέδου για να προκριθώ στο Ευρωπαϊκό και το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα του 2018. MAK: Είσαι επίσης συγγραφέας και σκηνοθέτης. Συζητήστε για αυτό το έργο.
ΔK: Η κινηματογραφική ταινία είναι κάτι που ερωτεύτηκα με το τελευταίο έτος του γυμνασίου μου όταν πήρα μια τάξη παραγωγής βίντεο. Αφού έκανα την πρώτη μου ταινία μικρού μήκους, αποφάσισα ότι ήταν κάτι που ήθελα να ακολουθήσω στις πανεπιστημιακές μου σπουδές. Έχω σκηνοθετήσει, και παράγει μουσικά βίντεο, διαφημιστικά βίντεο, ντοκιμαντέρ και αφηγηματικά , καθώς και δημοσιογραφικά κομμάτια βίντεο. Ένα από τα μουσικά βίντεο που σκηνοθέτησα προβλήθηκε στο Φεστιβάλ Κινηματογράφου και Μουσικής του Chicago Chicago International. Έχω επίσης πρόσφατα κυκλοφορήσει δημοσίως επεισόδια του ντοκιμαντέρ μου, "Street Anthem Dog", στη σελίδα μου Vimeo. Το ντοκιμαντέρ είναι για αδέσποτα θέματα σκυλιών στη Χιλή. Παρακολουθήστε το εδώ .
MAK: Τι θα ακολουθήσει για εσάς; Πείτε μας για τα μελλοντικά σας σχέδια.
Δ.Γ .: Ανυπομονώ να προπονούμαι στην Ελλάδα για να βοηθήσω τους μαθητές να καλλιεργήσουν τις ικανότητές τους για παγοδρομία. Με κάνει ευτυχισμένη να βλέπω τα παιδιά στην Ελλάδα να ενθουσιαστούν για κάτι για το οποίο είμαι εξαιρετικά παθιασμένη. Επιπλέον, εργάζομαι σε ένα σενάριο για μια ταινία που ελπίζω να κατευθύνει και να παράγει στην Ελλάδα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: