Τρίτη, 10 Σεπτεμβρίου 2013

Βιομηχανία απευθείας αναθέσεων από τον δήμαρχο Ιωαννίνων κ. Φίλιππα Φίλιο



Πηγή/Αναδημοσίευση: Stopstasi

Χιλιάδες ευρώ δαπανώνται από τον Δήμο Ιωαννιτών μέσω απευθείας αναθέσεων με αποφάσεις του δημάρχου κ. Φίλιππα Φίλιου που δεν παύει να καυχάται ότι έβαλε τάξη στα του Δήμου (ξεχνώντας συν τοις άλλοις ότι «εξαφανίστηκαν» 1.360.000 ευρώ και αυτός παριστάνει τον Πόντιο Πιλάτο). Πρόκειται για βιομηχανία απευθείας αναθέσεων και δεν είναι εύκολο να καταγραφούν όλες. Μία σταχυολόγηση όμως αρκεί για να
καταδειχθεί το χάος στον τρόπο διοίκησης, άσκησης της εξουσίας από τον… εξυγιαντή κ. Φίλιο.
Δεν ήταν μόνο η απευθείας ανάθεση καθαρισμού των χαλιών στους Δοβανά αλλά απίθανες άλλες περιπτώσεις. Ν’ αρχίσουμε από την προμήθεια ζωοτροφών, όπως αναφέρεται στην υπ’ αριθμ. 61814/4512/9-8-2012 απόφαση. Μη νομίζετε ότι αυτές προορίζονταν για τους δημότες ή τους δημοτικούς συμβούλους, όπως θα πούνε οι κακεντρεχείς, αλλά για τα σκυλιά. Κόστισε 9.156,39 ευρώ και ανατέθηκε στην «Θ. ΝΙΤΣΙΑΚΟΣ ΑΒΕΕ».
Όπως τονίζεται στην απόφαση, η προμήθεια κρίθηκε ως «αναγκαία και επείγουσα για την άμεση και χωρίς διακοπή λειτουργία των υπηρεσιών του Δήμου» και χαρακτηρίζεται για την πρωτοτυπία της, αφού οι ζωοτροφές θεωρήθηκαν κινητήρια δύναμη για τη λειτουργία του Δήμου. Βεβαίως και κανένας δεν μπορεί να πει ότι είχε ανάγκη η εταιρεία του κ. Θ. Νιτσιάκου τα 9.156,39 ευρώ όταν πρόκειται για βιομηχανικό κολοσσό – άλλωστε Γιαννιώτης είναι και καλά έκανε ο δήμαρχος.
Έχουμε όμως και την απόφαση 61090/4437/7-8-2012 για την προμήθεια με απευθείας ανάθεση «φαρμάκων – αναλώσιμων υλικών για την περίθαλψη αδέσποτων σκυλιών» προϋπολογισμού 7.811,49 ευρώ από την εταιρεία ΖΩΟΔΥΝΑΜΙΚΗ ΕΠΕ της Θεσσαλονίκης! Στα Γιάννενα δεν υπήρχε εταιρεία με ανάλογο αντικείμενο και έπρεπε να την αναζητήσει ο δήμαρχος στη συμπρωτεύουσα;
Και πάμε τώρα στην προμήθεια πάλι με απευθείας ανάθεση «συστήματος αναρτήσεων στη ΔΙΑΥΓΕΙΑ και συστήματος διαχείρισης προσωπικού» με κόστος 14.883 ευρώ από την εταιρεία OPEN TECHNOLOGY SERVIS (O.T.S) με έδρα τη Θεσσαλονίκη, αρ. αποφ. 59162/4147/21-6-2013, αλλά και με δεύτερη (44898/2403/21-6-2013) ποσού 14.760 ευρώ για το έργο «ανάπτυξη – ανανέωση – επέκταση συστήματος διαχειρίσιμης ποιότητας κατά ISO 9001:2008 και συστήματος διαχειριστικής επάρκειας». Εδώ υπάρχει σοβαρό θέμα διότι πρόκειται για την εταιρεία που κατήγγειλε ο πρώην δήμαρχος κ. Γκόντας πως είναι αυτή που άλλαξε το λογισμικό των οικονομικών υπηρεσιών και έτσι δεν μπορούσαν να βρουν άκρη για την υπεξαίρεση του 1.360.000 ευρώ από την ταμειακή υπηρεσία. Επίσης, όπως καταγγέλθηκε, η συγκεκριμένη εταιρεία παρενέβαινε στη διαδικασία λειτουργίας του λογισμικού, άρα και των λογαριασμών, γεγονός σκανδαλώδες από κάθε άποψη. Πέραν αυτών η εταιρεία ζητάει άλλα 40-50.000 ευρώ αλλά το Δημοτικό Συμβούλιο απέρριψε το αίτημα. Σίγουρα όμως θα βρει κάποιον τρόπο ο κ. Φίλιος να δοθούν τα χρήματα, αν και ποτέ δεν εξηγήθηκε επαρκώς για ποιο λόγο χρειάζονταν αυτό το «έργο» όταν βρίσκονταν σ’ εξέλιξη πρόγραμμα «αναβάθμισης» χωρίς καμία επιβάρυνση του Δήμου.
Το πιο ενδιαφέρον στοιχείο είναι τούτο: Η O.T.S, εκτός από τον Δήμο Ιωαννιτών, έχει ως πελάτες της την Περιφέρεια Ηπείρου με όλες τις περιφερειακές ενότητές της, τους Δήμους Κόνιτσας, Πρέβεζας, Σουλίου, το Κέντρο Πρόνοιας – Αθλητισμού της Κόνιτσας, τις φυλακές Σταυρακίου, την Κοινωφελή Επιχείρηση Πρέβεζας, την πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση Άρτας, το Πρωτοδικείο Θεσπρωτίας, αλλά και τα γραφεία των επιτρόπων του Ελεγκτικού Συνεδρίου Θεσπρωτίας, Άρτας και Πρέβεζας. Πως έγινε; Με ανάθεση κι αυτά; Πόσα χρήματα; Πως διείσδυσε στην Ήπειρο αυτή η εκ Θεσσαλονίκης εταιρεία; Στην Ήπειρο δεν υπάρχουν εταιρείες που να καλύπτουν τέτοιες ανάγκες; Υπάρχουν αλλά…
Συνεχίζουμε με τις απευθείας αναθέσεις του δημάρχου κ. Φίλιου, επιγραμματικά πλέον διότι πρόκειται για φαύλο κύκλο.
  • Πρόσληψη ως τεχνικού συνεργάτη σε ενεργειακά θέματα του Δήμου του μηχανικού – μηχανολόγου κ. Παν. Τσίνου, έναντι του ποσού των 20.000 ευρώ (αρ. αποφ. 28519/2579/29-3-2013).
  • Επισκευή γερανοφόρου φορτηγού ποσού 4.305 ευρώ άγνωστο σε ποιον φίλο (αρ. αποφ. 47667/2770/28-6-2012).
  • Συντήρηση πρασίνου του Πάρκου Πυρσινέλλα ποσού 22.601,25 ευρώ στην εταιρεία Νικόλαου Δάλλα (αρ. αποφ. 73872/5683/25-9-2012).
  • Προμήθεια δύο εκτυπωτών ποσού 4.059 ευρώ στην εταιρεία «Παπαδημητρίου Β.- Δούβλη Ι. Ο.Ε.» (αρ. αποφ. 63138/4685/20-8-2012).
  • Συντήρηση κλιματιστικών με 5.904 ευρώ στον κ. Νίκο Μελά (αρ. αποφ. 48985/2916/3-7-2012).
  • Διαμόρφωση πλατείας Ασβεστοχωρίου έναντι 4.493,60 ευρώ (αρ. αποφ. 454/2012) στην κ. Λουτσιάνα Παπανικολάου διότι ο Δήμος, λέει, δεν έχει επαρκές, κατάλληλο, εξειδικευμένο προσωπικό!
  • Περίφραξη Πάρκου Πυρσινέλλα με ποσό 13.776 ευρώ.
  • Ανταλλακτικά μηχανημάτων πρασίνου έναντι 9.965,58 ευρώ από την εταιρεία «ΑΦΟΙ Ι. ΔΟΥΒΡΗ Ο.Ε.» (ΑΡ. ΑΠΟΦ. 32472/Β07/21-5-2012).
  • Προμήθεια πινακίδων κυκλοφορίας με 15.000 ευρώ από την εταιρεία «ΟΣΟΣΗΜΑΝΣΗ Κ. ΧΡΟΝΗΣ ΑΒΕΕ» στη Θεσσαλονίκη (αρ. αποφ. 43584/2275/18-6-2102).
  • Προμήθεια υδραυλικών υλικών με 14.486,90 ευρώ από την «ΟΙΚΟΔΟΜΗ Ο.Ε. Κ. ΣΙΑΜΑΝΤΑΣ- Κ. ΤΖΙΜΑΣ» (αρ. αποφ. 43586/2276/18-6-2012).
  • «Αποτύπωση υφιστάμενων δρόμων που περικλείονται από τις οδούς Ζάππα – Κατσάρη – Ευαγγελίδη – Τοσίτσα – Κουντουριώτη – Καλλάρη - Ανεξαρτησίας» με 2.460 ευρώ από τον τοπογράφο κ. Γεώργιο Κοττίκα (αρ. πρωτ. ΟΙΚ. 46863/1727/26-6-2012).
  • Μισθώσεις μηχανημάτων για εργασίες πυροπροστασίας στη Δ.Ε. Μπιζανίου ποσού 14.231,10 ευρώ στην εταιρεία Παντούλης Μιχαήλ και Υιοι Ο.Ε.
  • Προμήθεια λιπαντικών ποσού 4.182,49 ευρώ στην εταιρεία ΑΦΟΙ ΚΑΛΛΗ ΚΑΙ ΣΙΑ Ο.Ε. (αρ. αποφ. 53045/3540/11-7-2012).
  • Συντήρηση ρολογιών πλατειών (πόσα υπάρχουν;) με 50.000 ευρώ άγνωστο σε ποιον (αρ. αποφ. 49130/2932/3-7-2012).
  • Συντήρηση αυτοκινήτων του Δήμου 4.499,34 ευρώ στον κ. Απόστολο Τζαλακώστα (αρ. αποφ. 53048/3541/11-7-2012).
  • Για την συντήρηση συναγερμών υπηρεσιών του Δήμου 2.706 ευρώ στην εταιρεία Χρήστος Μπουκουβάλας και Σια Ο.Ε. (αρ. αποφ. 64294/4874/28-2-2012).
Αυτές είναι ελάχιστες από τις εκατοντάδες αποφάσεις απευθείας αναθέσεων του 2012 και προσπαθούμε να μαζέψουμε τις του 2013…

Δεν υπάρχουν σχόλια: