Παρασκευή 13 Σεπτεμβρίου 2013

Έκθεση φωτογραφίας ''πετάλι και κλικ'' του συμπατριώτη μας Γιάννη Καλύβα, στην Τεχνόπολη στο Γκάζι....


Πετάλι & Κλικ @ Athens Bike Festival
Έκθεση φωτογραφίας του Γιάννη Καλύβα
20-22/9/2013


"Εκατοντάδες τα χιλιόμετρα. με κουβάλησε σε ζέστη, βροχή, αέρα. με άκουσε να κλαίω, να γελάω, να τραγουδώ, να παραπονιέμαι. η παρέα στις βόλτες μου. μια παλιά αγάπη και παντοτινή. το Ποδήλατό μου. το ένα χέρι στο τιμόνι, το άλλο στην φωτογραφική. ανέβασε. κατέβασε ταχύτητες. πεταλάρω και απαθανατίζω καθημερινές γωνιές της πόλης μου. αξίες που καθημερινά ίσως τις προσπερνάμε. έχω πολλές ιστορίες να σας διηγηθώ, εντούτοις θα σας μιλήσει η φωτογραφία μου.

Σας περιμένω 20-22/9/2013 στην έκθεση μου στο Athens Bike Festival. περίπτερο Δ12.7 ΤΕΧΝΟΠΟΛΙΣ ΓΚΑΖΙ "
Χορηγός Μόλχο ΑΕΒΕ

FB Page : John Calivas Photography
Web site : http://www.johncalivas.com/
Email : info@johncalivas.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: