Τετάρτη, 1 Μαΐου 2013

Ο Χριστός και ο αμνός!..


Αγαπητοί μου Χριστιανοί,
Τώρα που έφτασε το Πάσχα και θα σφάξετε, θα ψήσετε και θα φάτε αρνάκια και κατσικάκια, θα ήθελα να σας ρωτήσω: Έχετε δει πουθενά, να απεικονίζεται ο Ιησούς να σφάζει ζώα, να τα ψήνει ή να τρώει κοψίδια;.. Η μόνη σχετική εικόνα που έχω δει εγώ, είναι εκείνη στην οποία ο Χριστός κρατάει στην αγκαλιά του με μοναδική αγάπη, ένα αρνάκι, ένα ζωντανό αρνάκι, το οποίο συμβολίζει την αγνότητα, την αθωότητα, την ομορφιά της ζωής!..
Σκεφτείτε, λοιπόν, πόσο "χριστιανικό" είναι να σφάζετε και να σουβλίζετε το ίδιο αρνάκι που ο Ιησούς το ευλόγησε με το τρυφερό άγγιγμά του!..
Σας θυμίζω ακόμα ότι ο ίδιος ο Χριστός αναφέρεται ως ο "Αμνός του Θεού",..
Η δική μου άποψη είναι ότι αυτό το έθιμο αποτελεί μια απαράδεκτη βαρβαρότητα που πρέπει κάποτε να σταματήσει,..
Η σφαγή, η σούβλα, η κατανάλωση του κρέατος του αδικοσκοτωμένου ζώου, κατά τη γνώμη μου, είναι μεγάλη αμαρτία!..
Γιάννης Γούτης
Δημοσιογράφος
Κάτοικος Διστόμου
yangout@gmail.com

2 σχόλια:

Admin - Αμβρόσσιος είπε...

Δεν έχω παρά να συμφωνήσω απόλυτα. Άλλωστε όλοι οι θεοσεβούμενοι πλην ελαχίστων εξαιρέσεων, είναι υποκριτές.
Είναι ένα βάρβαρο έθιμο, μία γενοκτονία. Κάτι που μας θυμίζει ότι δεν έχουμε πολιτισμό.
Μία ανθρώπινη απληστία.
Άντε και καλές νηστείες, υποκριτές....

Ανώνυμος είπε...

Και καλό μπήξιμο, πασχαλάνθρωποι..