Τρίτη 22 Ιανουαρίου 2013

Αθάνατε Έλληνα ... γέλα

Ευχαριστώ τον συμπατριώτη μας, Αργύρη Σφουντούρη

 
Όταν έχω ιδέες δεν έχω σπρέι.

Είμαστε η γενιά που πρόλαβε τα καλοριφέρ αναμμένα.

Μόλις άναψα το καλοριφέρ. Γενική είσοδος 10 ευρώ με ποτό!!!

Φέτος τα Χριστούγεννα τα μοναδικά λαμπάκια που αναβοσβήνουν είναι του router.

Γιατί περισσεύει τόσος μήνας στο τέλος των χρημάτων;

Ο Χριστός δίδαξε και πέθανε. Οι καθηγητές τι περιμένουν;

Έχουν κλείσει τόσες επιχειρήσεις, που ο χρυσός οδηγός χωράει κάτω από την πόρτα...

Ήπια όλο το μπουκάλι και τί να δω. Ο Γαλιλαίος είχε δίκιο.

Όλοι οι γείτονες περιμένουν πότε θα τα τινάξω. Βγαίνω μπαλκόνι τώρα με δυο φλοκάτες.

-Είχαμε εξέταση στο εργαστήριο Χειρουργική ΙΙ.
-Πώς πήγες;
-Κόπηκα..

-Λύνω τον κύβο του ρούμπικ σε 1 λεπτό
-Υψηλό IQ;
-Αχρωματοψία.

- Είστε γυναικολόγος;
- Όχι, αλλά μια ματιά μπορώ να τη ρίξω.

- Μάνα πάω για πόκερ.
- Την ζακέτα μη σου πάρουν!!!

Σου είπα σε πέντε λεπτά θα είμαι εκεί. Τι παίρνεις κάθε μισή ώρα;

- Πόσα βγάζεις το χρόνο;
- Αχ, μου φοροδιαφεύγει τώρα.

Όλοι οι γνωστοί μου με έχουν σαν ΘΕΟ!!!
Αγνοούν την ύπαρξή μου, μέχρι τη στιγμή που θα θελήσουν να ζητήσουν κάτι..

Κάθε πρωί που ο γείτονας πάει για δουλειά, βγαίνουμε όλη η γειτονιά, χειροκροτάμε και φωνάζουμε "άξιος".

Δεν είναι ότι δεν είμαστε επαναστάτες. Απλά είμαστε άτυχοι που δεν είναι όπλο ο καναπές.

Δεν υπάρχουν σχόλια: