Τρίτη 20 Μαρτίου 2012

Η γυναίκα που χτύπησε ο τραμπούκος του ΠΑΣΟΚ μιλά στο tsantiri.gr

ΠΗΓΗ/ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: Tsantiri.gr

«Έξι άτομα καθόμασταν στην πλατεία και απλά συζητούσαμε. Ούτε γιαούρτια πετάγαμε, ούτε αποδοκιμάζαμε κάποιον. Ξαφνικά, βγαίνουν κάποια άτομα από το πνευματικό κέντρο Βριλησσίων, όπου διεξάγονταν οι εσωκομματικές διαδικασίες του ΠΑΣΟΚ, και ένας από αυτούς μου επιτέθηκε αναίτια με ρόπαλο, τραυματίζοντάς με στο κεφάλι», μας εξομολογείται η κυρία Μαρία Παπαδοπούλου, η οποία τραυματίστηκε χθες το μεσημέρι ύστερα από «τραμπουκισμό» μέλους του ΠΑΣΟΚ, κατά την διάρκεια της εκλογής νέου προέδρου του κόμματος.
Συνέντευξη στον ΓΕΡΑΣΙΜΟ ΧΙΟΝΗ
Η κ. Μαρία είχε κατέβει στο δρόμο προκειμένου να πετάξει τα σκουπίδια της. Δυο στενά από το σπίτι της, βρισκόταν το πνευματικό κέντρο του δήμου, στο οποίο λάμβανε χώρα η διαδικασία εκλογής νέου προέδρου στο ΠΑΣΟΚ.
«Είχε μαζί του ρόπαλο»
Στην πλατεία βρίσκονταν 5 νεαρά άτομα, ηλικίας 20 με 30 χρονών. «Τους πλησίασα και τους ρώτησα αν ψήφισαν τον Βενιζέλο. Μου απάντησαν ότι δεν είναι ΠΑΣΟΚ. Έτσι πιάσαμε την συζήτηση. Μιλούσαμε σχετικά με τις επικείμενες εκδηλώσεις για τον εορτασμό της 25ης Μαρτίου, αλλά και για την κατάσταση που έχει φέρει την χώρα, το ΠΑΣΟΚ», μας αφηγείται η ίδια. Σε παρακείμενο παγκάκι, κάθονταν κάποια άτομα, τα οποία πιθανόν ενοχλήθηκαν από τα σχόλια που έκανε η κ. Μαρία με την παρέα της όσον αφορά το ΠΑΣΟΚ.

«Κάποια στιγμή τηλεφώνησαν πιθανόν στον κ. Μαχαίρα μέλος του ΠΑΣΟΚ και πρώην συνδικαλιστή του ΙΚΑ, ο οποίος έξαλλος εξήλθε από το κτίριο και κατευθύνθηκε με απειλητική διάθεση προς το μέρος μου. Με πλησίασε, ενώ παράλληλα έβγαλε από το σακάκι του ένα ξύλινο ρόπαλο!», συνεχίζει η κ. Μαρία, φέροντας εμφανή σημάδια στο πρόσωπο από τον ξυλοδαρμό της.



Η κυρία Μαρία, μέσα στα αίματα, λίγα λεπτά μετά το ξυλοδαρμό της. Η φωτογραφία όπως ανέβηκε στο Indymedia.


«Με χτύπησε και αιμορραγούσε το κεφάλι μου»
«Με ρωτάει τι θες εσύ εδώ, και του απαντάω εσύ τι θες εδώ, εγώ κάθομαι απλά στην πλατεία. Με το που τελειώσαμε την στιχομυθία μας, αυτός αποπειράθηκε να με χτυπήσει με το ρόπαλο που έφερε. Με την κίνηση του χεριού του, με έριξε στο κράσπεδο με φόρα, με αποτέλεσμα να χτυπήσω στο κεφάλι και να αιμορραγώ».
Εμφανώς ταλαιπωρημένη από την χθεσινή της «περιπέτεια», η κ. Μαρία μας εξιστόρησε πως όχι μόνο δεν την βοήθησε να σηκωθεί, αλλά αντίθετα προσπάθησε να χτυπήσει και τα υπόλοιπα παιδιά που ήταν στην πλατεία.
«Έπιασε μια κοπέλα από τα μαλλιά και επιχείρησε να χτυπήσει με το γκλοπ και εκείνη. Ευτυχώς για την ίδια, ένας φίλος του τον σταμάτησε. Εγώ εκείνη την στιγμή, σηκώθηκα με την βοήθεια ενός νεαρού και του πέταξα ένα γιαούρτι το οποίο βρήκα τυχαία στο δρόμο και αποτελούσε τροφή για μια αδέσποτη γάτα», συνεχίζει ταραγμένα η ίδια.
«Δεν μπορούν οι τραμπούκοι να χτυπούν όποιον να ‘ ναι»
«Δεν υπήρξε καμία πρόκληση εκ μέρους μου. Ούτε πέταξα γιαούρτια, ούτε αυγά, ούτε τίποτα άλλο. Όλα όσα γράφονται και ακούγονται περί αποδοκιμασιών και λιντσαρίσματος ψηφοφόρων του ΠΑΣΟΚ είναι ψέματα. Δεν είναι δυνατόν να υπάρχουν τραμπούκοι και να μας χτυπούν.»
Επίσης, μας αποκαλύπτει πως η παρέα του κ. Μαχαίρα προσπάθησε να «εξαφανίσει» το ρόπαλο, προκειμένου να μην το βρει η αστυνομία, η οποία είχε ήδη ειδοποιηθεί από τους νεαρούς που βρίσκονταν στην πλατεία. «Ένας φίλος του, του άρπαξε το ρόπαλο και ύστερα κατευθύνθηκε με αυτό προς το πνευματικό κέντρο του δήμου. Από ότι έμαθα αργότερα, το ρόπαλο φυγαδεύτηκε και εξαφανίστηκε με την βοήθεια ενός μέλους της εφορευτικής επιτροπής.»
«Ακόμη, ο ίδιος ο δράστης μπήκε και αυτός στο κτίριο και μάλιστα, κλείδωσε τον χώρο, σαν να ήταν ιδιοκτησία του και άφηνε να μπουν στο χώρο μόνο συγγενείς του. Όταν ήρθε η αστυνομία ήταν αργά, αφού είχε ήδη δραπετεύσει από την πίσω πόρτα.»
«Ήδη έχω κινήσει τις διαδικασίες προκειμένου να τιμωρηθεί αυτός ο άνθρωπος. Έχω υποβάλει μήνυση για ξυλοδαρμό και ψυχική οδύνη. Έχω επίσης και την ιατρική γνωμάτευση, η οποία πιστοποιεί τις σωματικές βλάβες που υπέστη εξαιτίας του. Έχω τρία ράμματα στο κεφάλι, και πολλαπλές γρατσουνιές στα χέρια και τα πόδια μου.», ομολογεί η κ. Μαρία
Η ιατρική γνωμάτευση
«Συνδικαλιστής του ΠΑΣΟΚ ο δράστης»
Πρώην συνδικαλιστής του ΙΚΑ και νυν συνταξιούχος, ο κ. Μαχαίρας συμμετείχε ανέκαθεν στα τεκταινόμενα του ΠΑΣΟΚ. «Τον γνώριζα τον κύριο. Είχαμε προηγούμενα. Στις προηγούμενες δημοτικές εκλογές, ήταν υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος με τον συνδυασμό του ΠΑΣΟΚ. Κάποια στιγμή με πλησίασε και μου ζήτησε να τον ψηφίσω. Εγώ του απάντησα αυθόρμητα πως δεν με εμπνέει και ότι δεν θα τον ψηφίσω.
Από τότε μου συμπεριφερόταν συνεχώς με απέχθεια. Με είχε πάρει τηλέφωνο μια φορά και με απειλούσε χρησιμοποιώντας χυδαίες εκφράσεις. Κάποιος του είχε πει ότι τον κατηγορούσα, κάτι βέβαια που δεν ίσχυε. Ουδέποτε τον κατηγόρησα. Άλλο η πολιτική κριτική και άλλο να κρίνεις κάποιον σαν άνθρωπο. Εγώ απλά έκανα μια πολιτική κριτική. Τίποτα παραπάνω.»
«Ήμουν κάποτε ΠΑΣΟΚ, όχι πια όμως»
Η κ. Μαρία Παπαδοπούλου παραδέχεται πως κάποτε ήταν ψηφοφόρος του ΠΑΣΟΚ, κάτι βέβαια που δεν ισχύει τα τελευταία χρόνια. «Ήμουν ΠΑΣΟΚ κάποτε. Ο Αντρέας Παπανδρέου με ενέπνεε και τον ψήφιζα. Όταν ανέλαβε όμως ο Σημίτης τότε άλλαξαν όλα. Το ΠΑΣΟΚ επί Σημίτη δεν ήταν κεντροαριστερό κόμμα. Έπαψε να αντιπροσωπεύει ό,τι πίστευα. Από τότε, σταμάτησα να ανήκω σε κόμμα. Δεν ψηφίζω πια κόμματα, αλλά ανθρώπους. Αν με εμπνεύσει κάποιος, θα τον ψηφίσω, ανεξάρτητα από τον ιδεολογικό χώρο που ανήκει.»
«Είμαι 67 χρονών και την ζωή μου την έζησα. Και να μου κόψουν την σύνταξη τι θα γίνει; Τίποτα. Το θέμα είναι η νέα γενιά. Τα εγγόνια μου τα οποία θα ζήσουν σε μια χώρα διαλυμένη. Γι’ αυτά αγωνίζομαι. Για τίποτε άλλο», καταλήγει η κ. Μαρία Παπαδοπούλου.

Δεν υπάρχουν σχόλια: