Πέμπτη 18 Αυγούστου 2011

Η κοροϊδία και τα ελεεινά ψέματα της Εθνικής Τράπεζας!! Ως εδώ!


Το καλοκαίρι πέρασε σχεδόν, και το Δίστομο είχε και έχει ακόμη πολλούς επίσκέπτες, καθώς και τους ετεροδημότες του.
Δυναμική ήταν και η παρουσία των Διστομιτών της Αμερικής.
Η κίνηση και η μεγάλη επισκεψιμότητα όμως, που απαιτεί συναλλαγή, ταλαιπώρησε πολλούς και εξόργισε ακόμη περισσότερους, καθώς από τον περασμένο Νοέμβριο, όπου έγινε και η κλοπή στο ΑΤΜ Εθνικής Διστόμου, ακόμη περιμένουμε την τοποθέτηση του καινούργιου
Επειδή ο κόμπος έφτασε στο χτένι, και επειδή συνεχίζουν να μας δουλεύουν με θράσος, πρέπει να κινητοποιηθούμε σαν πολίτες.
Γι αυτό σας καλώ να πάρουμε όλοι τις καταθέσεις από την Εθνική Τράπεζα και να τις μεταφέρουμε σε άλλη. Κατά προτίμηση στην Αγροτική όπου είναι στο Δίστομο.
Τα προσχήματα τους για τα δήθεν κωλύματά τους, όσον αφορά την τοποθέτηση, είναι παιδικά και ηλίθια.
Θέλω να ελπίζω ότι και ο Δήμος μας δεν θα συνεργαστεί ή δεν συνεργάζεται με την Εθνική για τις πληρωμές των εργαζομένων του, αλλά με άλλη τράπεζα.

4 σχόλια:

Λουκάς Σ. είπε...

Εγώ προσωπικά ένα διάστημα που δούλευα στο Αλουμίνιο, μου είχαν ζητήσει για διευκόλυνση (δική τους προφανώς), να ανοίξω λογαριασμό στην Εθνική για να μου καταθέτουν εκεί τον μισθό. Τώρα αν το έχει ζητήσει αυτό από όλους τους εργαζομενούς της, που είναι πολύς κόσμος, η Εθνική μπορεί να βασίζεται στο γεγονός ότι δεν μπορούν να φύγουν για αυτόν τον λόγο. Εγώ προσωπικά πάντως αυτό που λες το έκανα, άνοιξα λογαριασμό στην Αγροτική και μετέφερα εκεί όλα τα χρηματά μου, τον λογαριασμό στην Εθνική τον έχω σε 2η μοίρα.

Admin - Αμβρόσσιος είπε...

Μπράβο, Λουκά..Εύγε!! Αυτό θα κάνω κι εγώ με τον Πατέρα μου....

Ανώνυμος είπε...

Τι περιμένεις ρε φιλε διαχειριστη..Δεν εχεις δει τι πασοκορουφιανοι και καραμανλικοι ρουφιανοι ειναι σε ολα τα ποστα της; Χεσε μας τωρα!!

Ρουμελιώτ'ς είπε...

Αν πάρουμ' απ αυτήν τ'ν τράπεζα χάμω, γάμησέ τα, χαχαααχαχα