Σάββατο 11 Ιουνίου 2011

Ανακοίνωση Σοφίας Σακοράφα για τον Μίκη Θεοδωράκη



ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ
ΣΟΦΙΑΣ ΣΑΚΟΡΑΦΑ

                                                           

  ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

                           ΄΄ΣΕ   ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΟΛΙΟΡΚΙΑΣ  Ο ΜΙΚΗΣ΄΄


Απρίλιος 1963 – κυβέρνηση Καραμανλή μετά από βία και νοθεία.
Η ΕΕΔΥΕ διοργανώνει Πορεία Ειρήνης από το Μαραθώνα στην Αθήνα. Η αστυνομία απαγορεύει την πορεία και συλλαμβάνει κάποιους από τους διαδηλωτές μεταξύ των οποίων και ο Μίκης Θεοδωράκης. Ο Γρηγόρης Λαμπράκης προστατευόμενος από τη βουλευτική ασυλία πραγματοποιεί μόνος την πορεία, αμέσως μετά συλλαμβάνεται από την αστυνομία.
Μάης 1963, ένα μήνα μετά ο Λαμπράκης δολοφονείται στη Θεσσαλονίκη από το παρακράτος της Δεξιάς.


Ιούνης 2011 – κυβέρνηση Τρόικας – ΔΝΤ μετά από αλλεπάλληλες κοινοβουλευτικές εκτροπές.
Η Σπίθα διοργανώνει συγκέντρωση στην πλατεία Αριστοτέλους. Ο Δήμαρχος απαγορεύει στον Μίκη Θεοδωράκη να πραγματοποιήσει τη συγκέντρωση στην πλατεία. Ο Μίκης προστατευόμενος από την ασυλία του ελληνικού λαού θα πραγματοποιήσει τη συγκέντρωση.

Αντί άλλου σχολιασμού, ένα απόσπασμα από την Κατάσταση Πολιορκίας :
Ο  χρόνος παραμορφώθηκε,
Τα χρόνια που έρχονται παραμορφώθηκαν.
Ξέρεις πού θα με βρεις,
Εγώ ο Φόβος.
Εγώ ο θάνατος.
Εγώ η μνήμη, ανήμερη.
Εγώ η θύμηση της τρυφεράδας του χεριού σου,
εγώ ο καημός της χαλασμένης μας ζωής.

Θα πολιορκώ το «κοίταζε τη δουλειά σου» με τη αγωνία μου.
Θα θρυμματίζω τον ύπνο τους μ' άσεμνα, φρικιαστικά βεγγαλικά.
Σφαίρες αμέτρητες θα πέφτουν στους αδιάφορους διαβάτες,
ώσπου ν' αρχίσουν να σφαδάζουν
ώσπου ν' αρχίσουν ν' αναρωτιούνται.
Εμένα δε θα μπορούν να με σκοτώσουν. ..



                                                                                                Από το Γραφείο Τύπου

Δεν υπάρχουν σχόλια: